AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Møtte en mann flere ganger i november og vi traff hverandre hver flere dager. Type 6-7 ganger den mnd. I slutten av november dro jeg på besøk til han en lørdag til søndag. Ikke hele helga pga stengte veier. Jeg synes kjemien var magisk, på en måte.. Han bor noen timer unna meg og er 13 år eldre. Hele januar var vi begge opptatt og fikk ikke til å møtes. Men, problemet har hele tiden vært at han er så stille og det kan gå 12-14 dager før han gir lyd fra seg. På fredag er det 4 uker siden vi møttes. Sist gang var han hos meg fredag til lørdag. Han skulle egentlig bli til søndag, men plutselig ringte guddattera hans på 10 år og var på turnering nært hans hjemplass uten foreldre, så da dro han en dag før planen... Prøvde noen dager etterpå å foreslå nytt treff to uker etterpå (Hadde barnefri da) og når jeg spurte hva han skulle da sa han "Ingenting..." og hørtes uintressert ut, selv om HAN hadde sagt vi måtte få til en hyttetur med neste anledning før han dro. Jeg bestemte da meg for å droppe han. Han virker ikke som typen som bruker damer for sex, men hva vet jeg. Har ikke slettet han noen steder. Kontakten er såpass redusert ned til et minimum allerede. Idag var det 12 dager siden sist han ga lyd fra seg og han skrev: "Tenker på deg hver gang jeg kjører forbi xxx" (En plass nært mitt barndomshjem). Eller på Snap en sjelden gang "Du er så pen" og thats it. Hadde han holdt på meg kun pga sex hadde jeg skjønt det, men vi møtes jo ekstremt lite uansett!?? Jeg forstår han ikke liker meg nok, men skjønner da ikke hvorfor han ikke kutter kontakten helt. Anonymkode: 6d1fb...06b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Men hvor mye gjør du da? Kan jo være han ikke ønsker å være for pushy ? eller han er bare denne typen som ikke tar så masse kontakt selv. Tenker jo at det han først sier er jo åpenlyst positivt, så kanskje må du selv være tydelig på at du ønsker MER? Anonymkode: 7776b...ba4 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Nei han her er kun ute etter et ligg. Gratulerer med å være hans madrass. Dump. Anonymkode: 893c2...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Vi menn er da ikke kompliserte? Vi sier rett ut det vi tenker og mener. Vi sier ikke ting i gåter som skal tolkes på en spesiell måte, slik dere kvinner gjør. Han tenker på deg. Det ville han ikke gjort hvis han ikke likte deg. Det har du fått med deg. Så hva er problemet? Anonymkode: 69a11...0de 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han her er kun ute etter et ligg. Gratulerer med å være hans madrass. Dump. Anonymkode: 893c2...7ca Wow. bitter much?? Anonymkode: 7776b...ba4 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvor mye gjør du da? Kan jo være han ikke ønsker å være for pushy ? eller han er bare denne typen som ikke tar så masse kontakt selv. Tenker jo at det han først sier er jo åpenlyst positivt, så kanskje må du selv være tydelig på at du ønsker MER? Anonymkode: 7776b...ba4 Og hva mer skal jeg gjøre? Jeg prøvde foreslå nytt treff men da virket han uintressert. Forrige treff var det jeg som inviterte han hjem til meg. Jeg er flørtete i måten jeg prater OG skriver til han, men får liksom ikke det samme tilbake. Initiativløse menn er ikke noe for meg altså. Trodde menn over 40 var litt mer selvsikker og klar på hva de vil ha, men der tok jeg feil. Merkelig nok har jeg vært borti fler av samme ulla i samme alder Han her er ikke typen som skriver mye nei, men hadde han hvertfall ønsket å treffe meg kunne jeg kanskje godtatt det. Anonymkode: 6d1fb...06b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han her er kun ute etter et ligg. Gratulerer med å være hans madrass. Dump. Anonymkode: 893c2...7ca Et ligg en gang hver 4-6 uke du? Ja hallo i luken. Hadde han bodd i samme by, virket uintressert og jevnlig fått meg til sengs kunne jeg vært enig. Men vi møtes jo sjelden Og jeg har latt vær å ta kontakt noen uker, men så kommer slike type mld som jeg skrev. Anonymkode: 6d1fb...06b 2
Perle Skrevet 14. mars 2018 #8 Skrevet 14. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han her er kun ute etter et ligg. Gratulerer med å være hans madrass. Dump. Anonymkode: 893c2...7ca Enig. Han er interresert, men sørger gor å hokde ts "varm" slik at han har muligheten om "nøden" blir for stor. Dump han, ts! Han kommer uansett til å fordufte den dagen han finner seg noe annet fast han liker bedre, eller at han faktisk blir forelsket på ordentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #9 Skrevet 14. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi menn er da ikke kompliserte? Vi sier rett ut det vi tenker og mener. Vi sier ikke ting i gåter som skal tolkes på en spesiell måte, slik dere kvinner gjør. Han tenker på deg. Det ville han ikke gjort hvis han ikke likte deg. Det har du fått med deg. Så hva er problemet? Anonymkode: 69a11...0de Problemet? Om jeg tar kontakt går samtalen over 3-4 setninger da han ikke virker særlig intressert og svarer kort. Fører til at jeg blir oppgitt. Så går det flere uker og han kan plutselig sende et kompliment for å liksom "smelte " meg, skal helt ærlig innrømme han Gjorde det i starten, men nå er jeg lei. All kontakt er på hans premisser og egentlig kun hvis han tenker på meg. Ikke ofte med andre ord. Anonymkode: 6d1fb...06b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møtte en mann flere ganger i november og vi traff hverandre hver flere dager. Type 6-7 ganger den mnd. I slutten av november dro jeg på besøk til han en lørdag til søndag. Ikke hele helga pga stengte veier. Jeg synes kjemien var magisk, på en måte.. Han bor noen timer unna meg og er 13 år eldre. Hele januar var vi begge opptatt og fikk ikke til å møtes. Men, problemet har hele tiden vært at han er så stille og det kan gå 12-14 dager før han gir lyd fra seg. På fredag er det 4 uker siden vi møttes. Sist gang var han hos meg fredag til lørdag. Han skulle egentlig bli til søndag, men plutselig ringte guddattera hans på 10 år og var på turnering nært hans hjemplass uten foreldre, så da dro han en dag før planen... Prøvde noen dager etterpå å foreslå nytt treff to uker etterpå (Hadde barnefri da) og når jeg spurte hva han skulle da sa han "Ingenting..." og hørtes uintressert ut, selv om HAN hadde sagt vi måtte få til en hyttetur med neste anledning før han dro. Jeg bestemte da meg for å droppe han. Han virker ikke som typen som bruker damer for sex, men hva vet jeg. Har ikke slettet han noen steder. Kontakten er såpass redusert ned til et minimum allerede. Idag var det 12 dager siden sist han ga lyd fra seg og han skrev: "Tenker på deg hver gang jeg kjører forbi xxx" (En plass nært mitt barndomshjem). Eller på Snap en sjelden gang "Du er så pen" og thats it. Hadde han holdt på meg kun pga sex hadde jeg skjønt det, men vi møtes jo ekstremt lite uansett!?? Jeg forstår han ikke liker meg nok, men skjønner da ikke hvorfor han ikke kutter kontakten helt. Anonymkode: 6d1fb...06b Det der hadde jeg mistet gnisten av. Gjensidig interesse er et must for meg. Anonymkode: 2046e...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #11 Skrevet 14. mars 2018 Du sier at om han hadde holdt på deg kun for sex så hadde du skjønt det, men så sier du jo også at du ikke skjønner deg på menn, og jeg kan si at nei det er ikke alltid man skjønner det på menn at de kun holder på en for sex og selskap når det passer for de! Utallige av oss tror at de vil noe mer, og menn som kun vil ha sex og selksap (ikke forhold) kan til og med si de elsker deg. Syns det er ganske tydelig her at han syns du er en fin person å ha som venninde han kan ha som elskerinne en gang i blandt, ikke "bare" for sex, men for selskapet også, men ikke som noe kjæreste, forpliktelse eller fremtidig etabling sammen. Han vil ikke ha et liv sammen med deg, men et liv med deg i det, for nå. (til han finner noe mere spennende eller damen han faktisk vil dele livet sitt med) Anonymkode: 6aa22...c00 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #12 Skrevet 15. mars 2018 11 hours ago, Perle said: Enig. Han er interresert, men sørger gor å hokde ts "varm" slik at han har muligheten om "nøden" blir for stor. Dump han, ts! Han kommer uansett til å fordufte den dagen han finner seg noe annet fast han liker bedre, eller at han faktisk blir forelsket på ordentlig. Så du mener han holder hun interessert ved å totalt ignorere og drite i å kontakte hun over mange, mange uker? Jaja, deg om det. Anonymkode: 063bb...88d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #13 Skrevet 15. mars 2018 Skaphomse. Garantert. Anonymkode: 7c99f...186
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #14 Skrevet 15. mars 2018 Ut fra det du beskriver virker han sjenert? Jeg hadde tatt en telefon til ham og rensket luften. Spurt rett ut om hva hans intensjoner er og tatt det derfra. Synsing på hver sin tue forgifter bare relasjonen. Og viktig: BEGGE må gi og ta. Jeg er av og til usikker på om jeg skal sende melding da det er så mye lettere å sitte og si ''vil han ha meg, så må han gjøre en innsats''. Men menn trenger også bekreftelser Anonymkode: a9424...06c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #15 Skrevet 15. mars 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Ut fra det du beskriver virker han sjenert? Jeg hadde tatt en telefon til ham og rensket luften. Spurt rett ut om hva hans intensjoner er og tatt det derfra. Synsing på hver sin tue forgifter bare relasjonen. Og viktig: BEGGE må gi og ta. Jeg er av og til usikker på om jeg skal sende melding da det er så mye lettere å sitte og si ''vil han ha meg, så må han gjøre en innsats''. Men menn trenger også bekreftelser Anonymkode: a9424...06c Om en mann er interessert tar han kontakt uansett. Anonymkode: b379d...e27 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #16 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om en mann er interessert tar han kontakt uansett. Anonymkode: b379d...e27 Enig her. Går nok ikke videre med han her Anonymkode: 6d1fb...06b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå