AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Hva jobber du med? Hvordan ser en typisk arbeidsdag ut for deg? Ja, jeg vet at kultur er et bredt felt:) Anonymkode: d86de...6b8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 Det er kanskje ikke kulturbransjen, men jeg har jobbet med kultur, vært kirkemusiker, kulturskolelærer og hatt andre stillinger knyttet til kulturskolen. Svært dårlig betalt på den tiden (mulig det er bedre lønninger nå), og mange små deltidsstillinger som måtte kombineres for å komme tilnærmet opp mot 100 %. Alt for slitsomt for meg i lengden, som vil ha stabilitet og ro rundt arbeidshverdagen. Anonymkode: bbbc8...493
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #4 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje ikke kulturbransjen, men jeg har jobbet med kultur, vært kirkemusiker, kulturskolelærer og hatt andre stillinger knyttet til kulturskolen. Svært dårlig betalt på den tiden (mulig det er bedre lønninger nå), og mange små deltidsstillinger som måtte kombineres for å komme tilnærmet opp mot 100 %. Alt for slitsomt for meg i lengden, som vil ha stabilitet og ro rundt arbeidshverdagen. Anonymkode: bbbc8...493 Dårlig betalt. Anonymkode: cb659...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå