Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber du i PPT?

Hvordan ser en vanlig arbeidsdag for deg ut? Hvor mye har du i lønn?

Anonymkode: f4412...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 500 000. Observerer, har møter med skolen og foreldre, bup, helsesøster, skriver sakkyndige rapporter m.m. 

Anonymkode: bee3c...a90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trives du?

Hva er positivt med jobben din? Hva er negativt?

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt 500 000. Observerer, har møter med skolen og foreldre, bup, helsesøster, skriver sakkyndige rapporter m.m. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trives du?

Hva er positivt med jobben din? Hva er negativt?

Og testing selvfølgelig, glemte det. Trives godt. Det positive med jobben min er at jeg får jobbe på en veldig dynamisk måte. Jeg er både ute i ‘felten’ og møter barn, skole og foreldre og får virkelig følelsen av St jeg hjelper folk og er til nytte, tett på. Samtidig så ville det vært veldig slitsomt å skulle gjøre det hele tiden. Det er fantastisk å kunne trekke seg tilbake på kontoret. Jeg liker dualiteten. 

Det slitsomme er arbeidspresset, ikke like hardt som for lærere, men likevel... og det at du forventes å vite ‘alt’. Man kan få spørsmål om alt fra barn som strever med angst, til epilepsi, til små spesifikke syndromer, til hvordan organisere klasseromsundervisning. Jeg føler jeg kommer til kort noen ganger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!! :) 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og testing selvfølgelig, glemte det. Trives godt. Det positive med jobben min er at jeg får jobbe på en veldig dynamisk måte. Jeg er både ute i ‘felten’ og møter barn, skole og foreldre og får virkelig følelsen av St jeg hjelper folk og er til nytte, tett på. Samtidig så ville det vært veldig slitsomt å skulle gjøre det hele tiden. Det er fantastisk å kunne trekke seg tilbake på kontoret. Jeg liker dualiteten. 

Det slitsomme er arbeidspresset, ikke like hardt som for lærere, men likevel... og det at du forventes å vite ‘alt’. Man kan få spørsmål om alt fra barn som strever med angst, til epilepsi, til små spesifikke syndromer, til hvordan organisere klasseromsundervisning. Jeg føler jeg kommer til kort noen ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...