AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Jobber du i PPT? Hvordan ser en vanlig arbeidsdag for deg ut? Hvor mye har du i lønn? Anonymkode: f4412...45c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Rundt 500 000. Observerer, har møter med skolen og foreldre, bup, helsesøster, skriver sakkyndige rapporter m.m. Anonymkode: bee3c...a90 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Trives du? Hva er positivt med jobben din? Hva er negativt? 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rundt 500 000. Observerer, har møter med skolen og foreldre, bup, helsesøster, skriver sakkyndige rapporter m.m. Anonymkode: bee3c...a90 Anonymkode: f4412...45c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trives du? Hva er positivt med jobben din? Hva er negativt? Anonymkode: f4412...45c Og testing selvfølgelig, glemte det. Trives godt. Det positive med jobben min er at jeg får jobbe på en veldig dynamisk måte. Jeg er både ute i ‘felten’ og møter barn, skole og foreldre og får virkelig følelsen av St jeg hjelper folk og er til nytte, tett på. Samtidig så ville det vært veldig slitsomt å skulle gjøre det hele tiden. Det er fantastisk å kunne trekke seg tilbake på kontoret. Jeg liker dualiteten. Det slitsomme er arbeidspresset, ikke like hardt som for lærere, men likevel... og det at du forventes å vite ‘alt’. Man kan få spørsmål om alt fra barn som strever med angst, til epilepsi, til små spesifikke syndromer, til hvordan organisere klasseromsundervisning. Jeg føler jeg kommer til kort noen ganger. Anonymkode: bee3c...a90 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Tusen takk for svar!! 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og testing selvfølgelig, glemte det. Trives godt. Det positive med jobben min er at jeg får jobbe på en veldig dynamisk måte. Jeg er både ute i ‘felten’ og møter barn, skole og foreldre og får virkelig følelsen av St jeg hjelper folk og er til nytte, tett på. Samtidig så ville det vært veldig slitsomt å skulle gjøre det hele tiden. Det er fantastisk å kunne trekke seg tilbake på kontoret. Jeg liker dualiteten. Det slitsomme er arbeidspresset, ikke like hardt som for lærere, men likevel... og det at du forventes å vite ‘alt’. Man kan få spørsmål om alt fra barn som strever med angst, til epilepsi, til små spesifikke syndromer, til hvordan organisere klasseromsundervisning. Jeg føler jeg kommer til kort noen ganger. Anonymkode: bee3c...a90 Anonymkode: f4412...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå