Gå til innhold

aldri vart forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri vart forelsket i noen... er en jente på 18 år og det eneste jeg liker er å ha sex and good bye lissom... føler det er noe galt med meg. Er redd for følelser var eneste gang jeg har begynt å like noen så må jeg kaste den ut nesten :// føler meg dårlig.. hva kan jeg gjøre? psykologi? eller?

Anonymkode: 99d6a...7de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har aldri vart forelsket i noen... er en jente på 18 år og det eneste jeg liker er å ha sex and good bye lissom... føler det er noe galt med meg. Er redd for følelser var eneste gang jeg har begynt å like noen så må jeg kaste den ut nesten :// føler meg dårlig.. hva kan jeg gjøre? psykologi? eller?

18 år er jo ingen alder... Det kommer nok! 

Verre er det å være i midten av 30 årene og aldri vært forelsket, selv om jeg har hatt en god del forhold.

Anonymkode: e6533...9ec

Skrevet

Det kommer, før eller siden. Vær tålmodig, du er jo bare 18 år! Plutselig kommer han eller henne du virkelig faller for - det merkes skal jeg love deg! Flere er der du er nå, og plutselig har du funnet den rette eller et langvarig forhold :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som blir forelsket. Jeg er selv aromantisk. 

Anonymkode: fb233...bec

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Psykolog.

Anonymkode: 0850c...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...