AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 jeg har aldri vart forelsket i noen... er en jente på 18 år og det eneste jeg liker er å ha sex and good bye lissom... føler det er noe galt med meg. Er redd for følelser var eneste gang jeg har begynt å like noen så må jeg kaste den ut nesten :// føler meg dårlig.. hva kan jeg gjøre? psykologi? eller? Anonymkode: 99d6a...7de
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: jeg har aldri vart forelsket i noen... er en jente på 18 år og det eneste jeg liker er å ha sex and good bye lissom... føler det er noe galt med meg. Er redd for følelser var eneste gang jeg har begynt å like noen så må jeg kaste den ut nesten :// føler meg dårlig.. hva kan jeg gjøre? psykologi? eller? Anonymkode: 99d6a...7de 18 år er jo ingen alder... Det kommer nok! Verre er det å være i midten av 30 årene og aldri vært forelsket, selv om jeg har hatt en god del forhold. Anonymkode: e6533...9ec
DustyJenny Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Det kommer, før eller siden. Vær tålmodig, du er jo bare 18 år! Plutselig kommer han eller henne du virkelig faller for - det merkes skal jeg love deg! Flere er der du er nå, og plutselig har du funnet den rette eller et langvarig forhold
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Det er ikke alle som blir forelsket. Jeg er selv aromantisk. Anonymkode: fb233...bec
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: jeg har aldri vart forelsket i noen... er en jente på 18 år og det eneste jeg liker er å ha sex and good bye lissom... føler det er noe galt med meg. Er redd for følelser var eneste gang jeg har begynt å like noen så må jeg kaste den ut nesten :// føler meg dårlig.. hva kan jeg gjøre? psykologi? eller? Anonymkode: 99d6a...7de Psykolog. Anonymkode: 0850c...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå