AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Hvem i alle dager fant opp dab+, og hvorfor i alle dager er det meningen at alle er forpliktet til å bruke det? Dab+ takler jo ikke at jeg er inne på internett med mitt mobile bredbånd. Hva er dette for noe tøv? er vi blitt narret til noe som ingen har sett er rene galskapens jåleri? Anonymkode: d7642...33b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Hva skal du med internett for å bruke Dab+? Dab er et eget bånd utenfor internettet. Å kjøpe Dabradioer var ikke særlig glupt når mobilen og andre internettdingser kan hente radiokanaler og en høyttaler gir bedre lys enn Daben. Så der lot jeg meg lure. Anonymkode: af50a...b08
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du med internett for å bruke Dab+? Dab er et eget bånd utenfor internettet. Å kjøpe Dabradioer var ikke særlig glupt når mobilen og andre internettdingser kan hente radiokanaler og en høyttaler gir bedre lys enn Daben. Så der lot jeg meg lure. Anonymkode: af50a...b08 Fordi da har man en stasjonær radio i hjemmet man kan skru på. Det gjør også til en felles arena for alle som er i huset. Fysisk radio gir større rom for fred. Men dab+ er meget dårlig system hele Norge har rotet seg opp i! FM er bedre. Anonymkode: d7642...33b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem i alle dager fant opp dab+, og hvorfor i alle dager er det meningen at alle er forpliktet til å bruke det? Dab+ takler jo ikke at jeg er inne på internett med mitt mobile bredbånd. Hva er dette for noe tøv? er vi blitt narret til noe som ingen har sett er rene galskapens jåleri? Anonymkode: d7642...33b Det er da ingen som er forpliktet til å bruke dab+. Du står helt fritt til å høre radio over internett i stedet, eller droppe å høre radio. Jeg er enig i at formatet er langt fra ideelt, men synes vinklingen din var litt rar. Og jeg skjønner heller ikke hva dab+ og mobilt bredbånd har med hverandre å gjøre, og hvordan de påvirker hverandre? Anonymkode: 90762...935 2
tdm900 Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem i alle dager fant opp dab+, og hvorfor i alle dager er det meningen at alle er forpliktet til å bruke det? Dab+ takler jo ikke at jeg er inne på internett med mitt mobile bredbånd. Hva er dette for noe tøv? er vi blitt narret til noe som ingen har sett er rene galskapens jåleri? Anonymkode: d7642...33b Når våkna du? DAB har vært i bruk veldig lenge her til lands, og mange land er i ferd med å innføre det. Fungere helt fint for de av oss som gidder å følge med og bruke det. Til og med innendørs med hørselvern m/dab+ fungere det bedre enn med FM 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå