Gå til innhold

Hvordan merker jeg om han har mistet interessen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært med en fyr i 3-4 uker som jeg kjenner fra før. Vi hadde en greie for en god del år siden. Begge har vært mye borte disse ukene men vi har møttes omtrent 1 gang i uken. Hatt kontakt på snap/meldinger hver dag. Var sammen i helgen og det var hyggelig, men har litt en følelse av at noe ikke stemmer, uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Synes det er altfor tidlig til at jeg kan spørre han. Han sender meg snapper men føler ikke han er drit keen på å snakke. Har vært sånn i 4-5 dager. Jeg er veldig var på det her da det ikke er så altfor lenge siden jeg ble sinnsykt såret. Vet han har vært veldig stresset i det siste og hatt mye å tenke på. Skal jeg la det gå litt tid å se eller burde jeg spørre han? Jeg maser ikke og trekker meg heller litt vekk når jeg ikke føler meg like «ønsket» som jeg har gjort .. 

Anonymkode: d9cb2...ffb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere felles venner? Sånn at du eventuelt kan spørre de hvordan han pleier å være på snap. Jeg snakker litt med en fyr som jeg ikke har kjent fra før, heldigvis har vi felles venner som har "advart" meg at han er dårlig på snap selv med gode venner av han. Så der jeg vanligvis ville tolket det som at han ikke er intressert i å prate, har jeg heller akseptert at han bare er dårlig på snap/bruker det annerledes enn hva jeg gjør. Jeg har vært redd for at jeg da kan drite meg ut og ikke se at han faktisk bare ikke er intressert, så jeg har definitivt likevel holdt litt tilbake. Men nå har han sendt flere snaper som jeg merker pga innhold/kontekst er kun til meg og også sagt rett ut at han er intressert. I tillegg kan jeg sammenligne med våre felles venner at han snapper meg mye mer enn de, selv om jeg likevel opplever det som lite, haha. 

Anonymkode: fa774...f65

AnonymBruker
Skrevet

Hva var greia deres for noen år siden? romantisk dating eller mer som knullevenn/holde på og se hva det blir til?
Er ganske typisk at når man gjennopptar kontakt med folk man har holdt på med så blir det knullevennskap, og ikke noe romantisk dating og forhold av det.  med mndre man datet seriøst før og hadde dype følelser for hverandre man var åpne om, romantiske og det var ytre omstendigheter (og ikke indre som at man "ikke var klar" eller lignende) som gjorde at det ikke ble noe av den gang.

Anonymkode: 8d497...93c

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var greia deres for noen år siden? romantisk dating eller mer som knullevenn/holde på og se hva det blir til?
Er ganske typisk at når man gjennopptar kontakt med folk man har holdt på med så blir det knullevennskap, og ikke noe romantisk dating og forhold av det.  med mndre man datet seriøst før og hadde dype følelser for hverandre man var åpne om, romantiske og det var ytre omstendigheter (og ikke indre som at man "ikke var klar" eller lignende) som gjorde at det ikke ble noe av den gang.

Anonymkode: 8d497...93c

Vi var unge og flyttet til hver vår kant av landet. Han har sagt at han har tenkt mange ganger på hvorfor det aldri ble noe mer den gangen. Selvom vi kjente hverandre veldig godt den gangen gjør vi jo ikke det lenger, vi har jo begge vokst mye og det gjør det litt vanskelig. Må jo på en måte bli kjent på nytt samtidig som man ikke trenger det på samme måte som hvis man treffer en helt ny. 

Anonymkode: d9cb2...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...