AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har lenge brukt Oroblu Shock up strømpebukser, og jeg er 99 % sikker på at jeg har pleid å kjøpe dem på H&M. Nå har jeg imidlertid vært innom flere H&M-butikker, og jeg kan overhodet ikke finne merket. Er det noen som vet om Oroblu har gått ut av Norge? Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det, gjerne fysisk i butikk, men eventuelt også på nett (da på en sikker side som sender til Norge)? Anonymkode: 1baf4...863
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lenge brukt Oroblu Shock up strømpebukser, og jeg er 99 % sikker på at jeg har pleid å kjøpe dem på H&M. Nå har jeg imidlertid vært innom flere H&M-butikker, og jeg kan overhodet ikke finne merket. Er det noen som vet om Oroblu har gått ut av Norge? Og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det, gjerne fysisk i butikk, men eventuelt også på nett (da på en sikker side som sender til Norge)? Anonymkode: 1baf4...863 Du får de hos Cubus. H&M har da aldri hatt de. Anonymkode: d3917...46a 1
kanelsnurr Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Cubus, Match og Vic i alle fall. Og, om du bor i Oslo så har de på Steen og strøm.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Tusen takk skal dere haAnonymkode: 1baf4...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå