AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Når du er for macho til å putte ned dosetet. Anonymkode: 7794b...a45
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Hahaha, omg. Dette må være tull Anonymkode: aec28...d97 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Man putter ikke ned et dosete, man legger det ned. Anonymkode: 30ffa...c90 5
OPIgirl Skrevet 15. mars 2018 #5 Skrevet 15. mars 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Man putter ikke ned et dosete, man legger det ned. Anonymkode: 30ffa...c90 Nettopp.
Raven.Writingdesk Skrevet 15. mars 2018 #6 Skrevet 15. mars 2018 Ja, det sier seg selv at en mann sin mandom og "machohet" vurderes primært ut ifra dovanene. Husk å ikke vaske hender, gjerne tiss litt rundt omkring på gulvet og la være å trekke opp eller tørke etter du har lagt en svær kabel, sånn at alle i familien kan få se machoheta di, i all sin glory... 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #7 Skrevet 15. mars 2018 For all del. Det er så macho å få bæsjbakterier på alt i rommet, spesielt på tannbørster og håndklær. Det er så mandig når de står der å tørker seg med håndklær fulle av dobakterier. Ingenting tenner meg mer! Anonymkode: eb883...db4 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #8 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For all del. Det er så macho å få bæsjbakterier på alt i rommet, spesielt på tannbørster og håndklær. Det er så mandig når de står der å tørker seg med håndklær fulle av dobakterier. Ingenting tenner meg mer! Anonymkode: eb883...db4 måtte legge til den i tilfelle det er noen som ikke tar tull her Anonymkode: eb883...db4 1
Gjest Overrasket Skrevet 15. mars 2018 #9 Skrevet 15. mars 2018 Jeg liker å ha det nede, jeg. Det er så stressende med en udelikat og bakterifull doskål. Det er også en stressfaktor i hverdagslivet å måtte stå for å tisse. Denne utrolige kjønnsdiskrimineringen med at menn ikke har lov til å sitte på doringen er jeg lei av. Det er på tide at moderne menn 1) først og fremst kan velge selv om de vil stå eller sitte og 2) tar ansvar for klosetthygiene. Det er ikke noe så fælt i verden som et offentlig herretoalett. Her forleden, da jeg nøt et bedre måltid på ett av mine yndlingsspisesteder i England, snek jeg meg faktisk inn på dametoalettet. Ikke om andre menns manglende toalettforståelse skulle få ødelegge måltidet mitt!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For all del. Det er så macho å få bæsjbakterier på alt i rommet, spesielt på tannbørster og håndklær. Det er så mandig når de står der å tørker seg med håndklær fulle av dobakterier. Ingenting tenner meg mer! Anonymkode: eb883...db4 Åh, nicely put! Kunne ikke sagt det bedre selv. Disgusting er ordet. Skjønner virkelig ikke hva greia til menn (angående dette) er. Som min bror sa en gang: "Jeg pleier alltid å legge ned setet etter meg. For jeg ser for meg at bakteriene bare flyr rundt i rommet om ikke." Oppegående mann. Anonymkode: 82b5d...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh, nicely put! Kunne ikke sagt det bedre selv. Disgusting er ordet. Skjønner virkelig ikke hva greia til menn (angående dette) er. Som min bror sa en gang: "Jeg pleier alltid å legge ned setet etter meg. For jeg ser for meg at bakteriene bare flyr rundt i rommet om ikke." Oppegående mann. Anonymkode: 82b5d...7ee Det der med toalettsetet er en liten kamp menn (beklager; noen menn) føler at de må ta for manndommens skyld (siden de står og tisser). Vel, jeg som kvinne sitter (åpenbart) og legger fremdeles ned lokket selv om jeg må ta det opp hver gang jeg skal på do. Det er faktisk ikke så slitsomt altså. Heldigvis har det aldri vært et tema her med samboer, men han har flere kompiser som aldri legger ned dolokket når de har tisset. Gross** Anonymkode: eb883...db4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå