Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Dette er sikkert et spm som ofte går igjen. Men jeg hører allikevel jeg ^^,

Igår 8 dpo hadde jeg brunlig (tykk/seig) utflod som varte bare noen timer. Bare noen flekker i trusa og på papiret da jeg tørket meg. Jeg hadde også stikninger samtidig med utfloden? Venter Ikm om 6-7 dager. Kan dette være en såkalt festeblødning ? :-) Noen som har erfaring her?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, misscharlott skrev:

Hei :-)

Dette er sikkert et spm som ofte går igjen. Men jeg hører allikevel jeg ^^,

Igår 8 dpo hadde jeg brunlig (tykk/seig) utflod som varte bare noen timer. Bare noen flekker i trusa og på papiret da jeg tørket meg. Jeg hadde også stikninger samtidig med utfloden? Venter Ikm om 6-7 dager. Kan dette være en såkalt festeblødning ? :-) Noen som har erfaring her?  

Det kan det være :) du får teste om et par dager å se :) blir spennende! Jeg hadde også en form for festeblødning, men det var 2 dager før mens da. vet ikke om det var det, men noe var det jo :fnise:

Skrevet

Ja spennende :yvonne: Får bare smøre meg med tålmodighet å se om tante rød dukker opp eller ei :P Blir jo helt tullete av å gå å vente å lete etter symptomer :fnise: Håper virkelig det var en liten festeblødning! :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Eg trur eg kanskje har festeblødning no eller menustrasjon som kjem fem dagar før tida. Ikkje godt å si, ganske forvirrande.

Anonymkode: 9673f...201

AnonymBruker
Skrevet

Festeblødning pleier å være lys rosa/rødt. Altså friskt blod. Brunt er gammelt blod. Så det høres mere ut som spotting før ikm. 

uansett, lykke til!

Anonymkode: 846a9...3f0

Skrevet

I hele går var alt normalt bortsett fra økt utflod. 

Idag morres fikk jeg litt lyst frisk blod på papiret da jeg tørket meg. Men det var bare det lille? Nå er alt normalt igjen :P 

kanskje Tr kommer snart da... Håller oppdatert :)

Skrevet
11 timer siden, misscharlott skrev:

I hele går var alt normalt bortsett fra økt utflod. 

Idag morres fikk jeg litt lyst frisk blod på papiret da jeg tørket meg. Men det var bare det lille? Nå er alt normalt igjen :P 

kanskje Tr kommer snart da... Håller oppdatert :)

Oppdaterer med at spotting av lysebrun tynn utflod kom utover dagen og har vedvart. Ikke mye, men ser det på papiret. Har også veldig ømme og brennende/sviende bryst. Spesielt i et område rett over brystvortene. Men ekstra godt kjenner jeg det i bare det ene! Brystene begynte å forandre seg igår. Da kjente jeg di begynte å bli litt ømme. (Jeg pleier aldri å ha ømme bryst før mens) Å nå er det kjempe ømt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...