Anonym1122 Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Jeg leser stadig her inne om mennesker som har valgt å kutte ut sin mor/far eller begge. Det jeg ikke ser ofte er døtre/sønner som har blitt kuttet ut av sin mor/far. Er det noen her inne som har opplevd dette? Jeg har blitt kuttet ut av min mor. Har ikke sett eller snakket med henne på nesten to år. Grunnen lurer du på? Hun hadde hørt et rykte. Som forøvrig ikke var sant, men det ville ikke hun tro på. Ergo; da kuttet hun meg ut. Utrolig, men sant. Jeg håper jo egentlig at det er ingen her som har fått opplevd den type avvisning før, men jeg tror det hadde gitt meg en slags trøst-følelse å vite at jeg ikke er alene. Jeg er forøvrig 28 år og jente.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Jeg vet om ei da, selv om det ikke gjelder meg personlig. Bare vit at du ikke er alene. Hun sørget og slet noe veldig med det, men hun fortalte ingen grunn, bare at moren ikke var interessert når hun ringte. Hun ringte aldri selv og holdt datteren på avstand. Triste greier. Hun jeg vet om er på din alder forresten. Anonymkode: e446e...1f4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 En venninne av meg har en slik mor. Først kuttet hun henne ut i 6 år. Så ble de venner igjen...i et par år. Så ble moren sur pga en bagatell og har nå kuttet henne ut igjen. Det må nevnes at moren har en del psykiatri i bildet. Jeg vet ikke hvilke diagnoser, men hun har vært innlagt en rekke ganger. Anonymkode: 541b1...c53
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Ikke selv, men vet om noen som har blitt kuttet ut pga seksuell legning, og 'frafall' fra religion. Anonymkode: a1137...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Dette synes jeg høres helt vanvittig ut. Enhver oppegående mor går vel gjennom ild og vann for barnet sitt, samme hva barnet gjør. Jeg lurer virkelig på hvilke mødre som kutter ut barna sine. Det er utenfor min fatteevne. Mange klemmer til deg TS. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig engang. Anonymkode: e686f...4c1
Anonym1122 Skrevet 14. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2018 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet om ei da, selv om det ikke gjelder meg personlig. Bare vit at du ikke er alene. Hun sørget og slet noe veldig med det, men hun fortalte ingen grunn, bare at moren ikke var interessert når hun ringte. Hun ringte aldri selv og holdt datteren på avstand. Triste greier. Hun jeg vet om er på din alder forresten. Anonymkode: e446e...1f4 Så ufattelig trist. Det er så vondt å føle den type avvisningen av hun som skal elske deg utbetinget. Håper det går bedre med venninen din. 26 minutter siden, AnonymBruker said: En venninne av meg har en slik mor. Først kuttet hun henne ut i 6 år. Så ble de venner igjen...i et par år. Så ble moren sur pga en bagatell og har nå kuttet henne ut igjen. Det må nevnes at moren har en del psykiatri i bildet. Jeg vet ikke hvilke diagnoser, men hun har vært innlagt en rekke ganger. Anonymkode: 541b1...c53 Det må være så slitsomt å forholde seg slike av-på forhold. Det skal ikke være sånn mellom mor og datter. Håper hun har det bra i dag. 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke selv, men vet om noen som har blitt kuttet ut pga seksuell legning, og 'frafall' fra religion. Anonymkode: a1137...ef4 Helt utrolig.. Vet ikke hva jeg skal si. 25 minutter siden, AnonymBruker said: Dette synes jeg høres helt vanvittig ut. Enhver oppegående mor går vel gjennom ild og vann for barnet sitt, samme hva barnet gjør. Jeg lurer virkelig på hvilke mødre som kutter ut barna sine. Det er utenfor min fatteevne. Mange klemmer til deg TS. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig engang. Anonymkode: e686f...4c1 Tusen takk for klemmen, det varmer veldig. Ja, jeg kan ikke fatte og begripe det selv. Hadde aldri behandlet en vennine på denne måten en gang Min mor mener at hun aldri feil og gud forby at du kritiserer henne. Hun derimot, kan kritisere hvem hun vil. Endret 14. mars 2018 av Anonym1122
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 Ja, far kuttet all kontakt grunnet mitt valg av kjæreste. Far er kristen, og kjæresten ble ikke akseptert. Mor holdt sporadisk kontakt. Vi var samboere i 11 år og det tok 3-4 år etter bruddet før jeg var inkludert i familien igjen og på det tidspunktet var jeg 38 år. Synes selv det er helt uakseptabelt, jeg hadde aldri kuttet kontakt med mitt eget barn, aldri. Anonymkode: 3febf...32c 1
Anonym1122 Skrevet 14. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, far kuttet all kontakt grunnet mitt valg av kjæreste. Far er kristen, og kjæresten ble ikke akseptert. Mor holdt sporadisk kontakt. Vi var samboere i 11 år og det tok 3-4 år etter bruddet før jeg var inkludert i familien igjen og på det tidspunktet var jeg 38 år. Synes selv det er helt uakseptabelt, jeg hadde aldri kuttet kontakt med mitt eget barn, aldri. Anonymkode: 3febf...32c Kjære deg. Håper du har det bra nå. Det er helt horribelt, jeg kan virkelig ikke fatte og begripe det. Mange klemmer til deg
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #9 Skrevet 14. mars 2018 4 minutter siden, Anonym1122 said: Kjære deg. Håper du har det bra nå. Det er helt horribelt, jeg kan virkelig ikke fatte og begripe det. Mange klemmer til deg Takk for klemmen, og klem til deg også, det høres jo helt ufattelig ut at hun kutter deg ut grunnet et rykte! Er det mulig! Snakk om tillit! Har det bra nå jeg og mitt barn, men vi har jo ikke akkurat noe særlig kontakt med familien, det gjør noe med en å bli avvist på en slik måte. Anonymkode: 3febf...32c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 Jeg vet ikke helt om jeg kan si at jeg har blitt kuttet ut. Sender jeg en melding, så svarer hun liksom. Men jeg har egentlig aldri blitt inkludert nok til å bli kuttet ut. Hun har aldri vært interessert i meg. Så jo eldre jeg ble, jo mindre kontakt fikk vi. Jeg prøvde en god stund å opprettholde en viss kontakt, men merket at det kun var av plikt hun gikk med på å møtes. Så nå når jeg ikke tar initiativ lenger, møtes vi veldig sjeldent/aldri. Det er helt greit. Bedre enn at hun bare sitter på telefonen eller tydelig viser at hun har tusen andre ting hun heller vil gjøre. Det eneste dumme med det er at jeg er blitt litt usikker på meg selv i møte med andre. Anonymkode: 3e773...04e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #11 Skrevet 14. mars 2018 Faren til mine barn kuttet ut kontakten med våre barn pga ny dame. Han flyttet rett fra meg og til den nye dama. Ungene våre likte ikke henne, så da ble kontakten brutt. Sånn hadde de det i flere år, nå har de litt kontakt på tlf, men han kan ikke ha besøk av de hjemme hos seg pga denne dama som han fremdeles er samboer med. Jeg kunne skrevet en hel bok om de årene de ikke hadde noe som helst kontakt med barna våre, verste årene i mitt liv. Om han eller noen han kjenner leser dette og kjenner det igjen, ja det driter jeg i. Ynkligere folk en han finnes faen meg ikke. Anonymkode: 64c2d...58d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #12 Skrevet 14. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg høres helt vanvittig ut. Enhver oppegående mor går vel gjennom ild og vann for barnet sitt, samme hva barnet gjør. Jeg lurer virkelig på hvilke mødre som kutter ut barna sine. Det er utenfor min fatteevne. Mange klemmer til deg TS. Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig engang. Anonymkode: e686f...4c1 Det er ikke det samme hva barnet gjør. Hvis du er mor til en psykopat som terroriserer omgivelsene sine og begår vold og overgrep, så bryter du kontakten. Det er selvsagt en helt annen kontekst enn det ts beskriver, men siden du ordlegger deg på denne måten må jeg bare kommentere det: det finnes foreldre som har svært gode grunner til å bryte kontakten med barna sine. Anonymkode: cee02...215 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå