Gjest mizvikki Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 heisan folkens.... Jeg har lenge hatt lyst til å utdanne meg som negledesigner, så fikk jeg vite at trygdekontoret kan hjelpe meg (går på overgangs stønad) men det var noe der med at skolen måtte være godkjent av statens lånekasse... hva betyr det.. ? jeg bor da i Bergen og skal ta utdanelsen min her. noen som oxo har fått sin negledesigner utdanelse via trygdekontoret.?? ps.... har :evil: STORE :evil: problemer med å komme meg in på www.neglakademiet.no flere som har det??? er serveren deres nede?? de kommer nemmelig til bergen med sine kurs. de er jo de beste. skal man få en god utdannelse så er det der man skal gå, får jeg høre over alt.. men som sagt er siden nede eller??? :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg er utdannet negldesigner ved Tone Lise Akademiet i Oslo. Hvem som er best på området skal jeg ikke uttale meg om, men de fleste uttaler seg nok ut ifra personlige erfaringer. I Oslo er Tone Lise veldig "hot". Det at skolen må være godkjent av statens lånekasse betyr at skolen må være godkjent for finansiering av statens lånekasse. Det skulle bety at du kan søke om lån og stipend. Jeg har ingen problemer med å komme inn på linken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 Vil anbefale deg ABC for nails, sjekk www.abcfornails.com Jeg har hatt kunstige negler i mange år og disse er de eneste som har tatt vare på den naturlige neglen min. Gele og akrylnegler er verken pent eller skånsomt mot neglen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Kanskje det er www.abcfornails.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #5 Del Skrevet 18. februar 2005 Var nettopp på foredrag med Tone Lise (Forsberg?) Sinnsykt kul dame. Har absolutt ingen planer om å bli negldesigner selv, men den damen brant så mye for det hun driver med, at man kunne ikke annet om å bli inspirert. Det var i forbindelse med "grundervirksomhet" hun foreleste da, men hun nevnte hvertfall at hennes studier var godkjente av lånekassen. Hun holder til i Oslo.. Skulle jeg ha blitt negldesigner, hadde jeg hvertfall vurdert henne.. Mener at "jentene hennes", som hun kalte de, tok 1,2,3,5,7 plass eller lignende i NM i negldesign. Hun holder seg oppdatert og er fremtidsrettet.. Dessuten har hun mange videreutdanningskurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå