AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Jeg har alltid trodd at jeg er ganske lite overfladisk når det kommer til utseende. Men i det siste så har jeg skjønt at det teller ganske mye, både kroppslig og selve utseende. Jeg er ikke akkurat noen super- babe selv og ser ikke etter Mr. Perfekt. Men når jeg scroller gjennom nettdating- appene, så føler jeg liksom ingen passer til meg utseendemessig. Det er jo ikke fordi folk er stygge, de fleste er helt normale eller for kjekke, så de velger jeg jo ikke ut. Og jeg er ganske tynn selv, og tenner heller ikke på overvektige folk. Jeg dater nå en person som jeg liker, men ved første øyekast, så tenker jeg liksom; at han er jo ikke kjekk i det hele tatt... Jeg har alltid vært i forhold, men har liksom aldri vært kjempe forelsket. Og neste gang jeg skal gå inn i en relasjon så skal jeg være kjempeforelsket, håper jeg. Så det jeg egentlig lurer på, hvis man i utgangspunktet ikke syns personen er kjekk, kan man da komme over det og bli forelsket over tid? Jeg vil jo ikke være en sånn overfladisk person som syns utseende er sånn kjempeviktig, for jeg syns jo personligheten er minst like viktig. Anonymkode: 93d15...a48
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: (...) Jeg vil jo ikke være en sånn overfladisk person som syns utseende er sånn kjempeviktig, for jeg syns jo personligheten er minst like viktig. Anonymkode: 93d15...a48 Hele innlegget ditt går jo på at du er ''en sånn overfladisk person som syns utseende er sånn kjempeviktig'', og at du ikke vektlegger personligheten like viktig, om noe i det hele tatt, - men okay... Anonymkode: 54c81...022 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hele innlegget ditt går jo på at du er ''en sånn overfladisk person som syns utseende er sånn kjempeviktig'', og at du ikke vektlegger personligheten like viktig, om noe i det hele tatt, - men okay... Anonymkode: 54c81...022 Godt mulig... men mitt problem er jo at jeg snart er 40, og har alltid bare sett etter personlighet, og har endt opp med å ikke ha noe form for lidenskap i forholdet, fordi jeg ikke har tent på personen fysisk av utseende/ overvektighet i lengden. Mest er det fordi jeg alltid har hatt dårlig selvbilde, og aldri trodd jeg kan få bedre, og de mennene jeg har valgt har det ikke vært noe galt med, jeg har vært glade i dem og de er snille som dagen er lang, men det har ikke vært noe fysisk kjemi der over tid. Anonymkode: 93d15...a48
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Det er det som er så dumt med nettdating.. Jeg også er sånn! Hadde jeg sett eksene mine feks på tinder før jeg møtte dem (møtt alle på ordentlig og ikke på nett) så hadde jeg swipet left på alle sammen, selv om jeg synest de var nydelige da jeg møtte dem. Var bare full klaff og tiltrekning og alt med én gang jeg begynte å prate med de. Jeg blir sykt overfladisk selv når jeg bare ser på bilder og må dømme personen utifra det. Ikke er jeg så forbanna perfekt selv at jeg kan være så overfladisk. Derfor er det så mye bedre å møte noen i forbindelse med jobb, felles venner, utesteder etc, for da er det ikke bare et bilde det går på, men da får man se ting som ekte smil, latter, hele personen, utstråling i øynene og evt kjemi. 💕 Dropp nettdatingen du 😊 Anonymkode: ec597...74e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det som er så dumt med nettdating.. Jeg også er sånn! Hadde jeg sett eksene mine feks på tinder før jeg møtte dem (møtt alle på ordentlig og ikke på nett) så hadde jeg swipet left på alle sammen, selv om jeg synest de var nydelige da jeg møtte dem. Var bare full klaff og tiltrekning og alt med én gang jeg begynte å prate med de. Jeg blir sykt overfladisk selv når jeg bare ser på bilder og må dømme personen utifra det. Ikke er jeg så forbanna perfekt selv at jeg kan være så overfladisk. Derfor er det så mye bedre å møte noen i forbindelse med jobb, felles venner, utesteder etc, for da er det ikke bare et bilde det går på, men da får man se ting som ekte smil, latter, hele personen, utstråling i øynene og evt kjemi. 💕 Dropp nettdatingen du 😊 Anonymkode: ec597...74e Men jeg møtte to av mine langvarige forhold på byen. Og jeg angrer ikke, har hatt mye fint med dem, men hadde nok ikke valgt dem på nytt i dag, så det er ikke bare på nett det gjelder. Jeg leter ikke etter Mr. Perfekt, siden som du også hevder, så er jeg ikke en super- babe selv heller, men vil bare finne en som er rett for meg som jeg også finner fysisk tiltrekkende og som har lyst på meg som sin kjære også. Anonymkode: 93d15...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå