AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 Ja, her i huset kan det være et mareritt å få pusset tenna på min 2år gamle gutt. Derfor hender det at vi ser på pussesangen til Fantorangen eller liknende filmer på mobilen min, mens vi pusser tenna på mobilen min. Så her en kveld ble det et spetakkel når det kom til tannpussing, og jeg tok frem mobilen og skulle søke på "barn som pusser tenna". Før jeg rakk å skrive alle ordene kommer det opp forslag til hva jeg søker etter.. Jeg ble helt sjokkert og satt ut av de ordene som kom opp som forslag og har lyst til å rapportere det!!! Det kom opp øverst!!! "Barn som kliner" og under stod det "Barn som sexer". Det burde ikke vært lov å komme opp slike ord i det hele tatt 😨😲😲😲 det er bare helt sinnsykt ekkelt og uforståelig at slikt skal dukke opp som forslag!!! Anonymkode: b13b6...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Hvilken søkemotor bruker du? Kommer ikke opp noe sånt på Google på min tlf i hvert fall. Anonymkode: 4b56f...296
Pillow of Dragon Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Nå betyr jo "barn" låve på engelsk, så det kan jo ha en sammenheng. Jeg gikk på youtube og kan bekrefte det du sier. Videoene som kommer opp er imidlertid ikke noe som helst med barn som har sex. Det var noen ungdommer som klinte
Gjest GoldenLioness Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Jeg måtte sjekke på YouTube. Barn som sexer er enten en som forklarer barn om sex eller så kommer det engelske versjoner av «låve» opp. Husk at YouTube er engelsk så det blir feil i oversetting. Barn som kliner blir barn som nusser eller hovedsakelig kline videoer med voksne.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Brukte du søkemotoren på mobilen din TS? Når jeg skriver "barn som" i min søkemotor på telefonen kommer det opp: Barn som ikke vil sove Barn som ikke vil spise Barn som lyver Anonymkode: 0580c...746
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 TS her. Beklager jeg skrev feil. Det var i youtube appen det kom opp. Jeg undersøkte aldri noe mer med å trykke på forslagene.. men synes det er helt unødvendig at slike forslag kommer opp.. Anonymkode: b13b6...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 I-landsproblem anno 2018.... Anonymkode: 5eb20...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå