AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Skrevet 14. mars 2018 ...tar seg voldsom opp når kvinnene blir utsatt for urett fra muslimer. Den aktuelle(og grusomme) saken fra England opprører og det popper opp overraskende mange edle riddere her på KG. Overraskende fordi KG-menn sjelden viser det helt store engasjementet i saker der kvinner og ungjenter er ofre og jeg egentlig har inntrykk av at flere av dem mener vi hadde fortjent mer dritt enn vi får. Jeg finner tausheten i saker der hvite menn er overgriperne så påfallende at jeg tror denne ridderligheten egentlig bare er et påskudd for å øse ut forakt mot muslimer, politikere og feminister. Hvis ikke, hvorfor interesserer ikke Tysfjord-saken de edle ridderne? Der er det også snakk om systematisk misbruk av barn og ungdommer. Anonymkode: 8f108...49a 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Ridderne ble svar skyldig her, ja. Det skjønner jeg godt Anonymkode: 8f108...49a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ridderne ble svar skyldig her, ja. Det skjønner jeg godt Anonymkode: 8f108...49a Synes du trafficking er morsomt? Anonymkode: a5de7...56e 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Samtidig så kan man jo gruble hvorfor sosialistiske menn og kvinner ikke vil snakke om dette. ( er selv kvinne ) Anonymkode: 8321d...02d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Synes du trafficking er morsomt? Anonymkode: a5de7...56e Trafficking er forferdelig og alt annet enn morsomt, men kvinneforakterne som kommer ilende til når barn, ungdommer og kvinner blir misbrukt av muslimer er tragikomiske. Tysfjordmennene er kritthvite og kristne, men dem er det visst ikke like interessant å vifte med moralske pekefingre mot. Ingen snakker om dem for de er jo hvite. Mye tyder på at det handler mer om å ta muslimer enn omsorg for jentene. Anonymkode: 8f108...49a
herzeleid Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: ...tar seg voldsom opp når kvinnene blir utsatt for urett fra muslimer. Den aktuelle(og grusomme) saken fra England opprører og det popper opp overraskende mange edle riddere her på KG. Overraskende fordi KG-menn sjelden viser det helt store engasjementet i saker der kvinner og ungjenter er ofre og jeg egentlig har inntrykk av at flere av dem mener vi hadde fortjent mer dritt enn vi får. Det handler vell mye om at saker, som overgrepene i England, i stor grad har fått foregå på grunn av en berøringsangst, som vi også finner igjen i mediene. I forbindelse med "me too" osv. utviser de samme mediene alt annet enn berøringsangst, og lite usagt gjenstår, utover at en kanskje bør ha i bakhodet at en anklage ikke nødvendigvis betyr skyld. Det er nok dermed en dobbel frustrasjon i den påfallende doble standarden fra medier, feminister og "menere", og som du er inne på virker engasjementet noe uekte, gitt at de har enorm omsorg for påståtte offer om en mektig hvit mann har prøvd å kysse noen, men påfallende lite interesse når hundrevis av små jenter mishandles av menn fra en annen kultur. Sitat Jeg finner tausheten i saker der hvite menn er overgriperne så påfallende at jeg tror denne ridderligheten egentlig bare er et påskudd for å øse ut forakt mot muslimer, politikere og feminister. Hvis ikke, hvorfor interesserer ikke Tysfjord-saken de edle ridderne? Der er det også snakk om systematisk misbruk av barn og ungdommer. Anonymkode: 8f108...49a Tysfjord-saken er igrunn interessant fordi en del kan tyde på at en lignende berøringsangst og manglende forståelse for minoriteter også her kan ha ført til at dette foregikk uoppdaget lenger enn nødvendig. Samtidig har det vært bred pressedekning og "alle" er enige i at dette er helt forferdelig, og dermed er ikke behovet eller frustrasjonen over manglende dekning like stor, og det virker ikke å være så mye usagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå