Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mensen i januar 10 dager for sent i forhold til vanlig syklus. Februar kom ingen mens og jeg er nå 6 dager over forventet mens i mars i forhold til normal syklus. Graviditetstesten er negativ. Hva kan dette komme av? 

Sluttet på p-piller for ett år siden. Vi er ikke aktive prøvere men veldig glade hvis det skjer men har det ikke travelt om det ikke skjer med det første. 

Vurderer å begynne på pillen igjen for å se om jeg kan få regelmessig syklus igjen før jeg slutter igjen. Noen andre som har vært borti noe lignende? Har vært så mye hos legen i det siste at jeg hadde ikke lyst å ta mer fri fra jobb for å sjekke dette... men skjer det ikke noe så må jeg jo komme meg til legen etterhvert  

På forhånd tusen takk for all hjelp. 

Anonymkode: d834d...061

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med dette, men det kan jo være mye forskjellig. Ville gått til legen. Evt. stille spørsmål inne på gynekologiforumet på doktor online, der svarer en gynekolog gratis. 

Anonymkode: e871e...559

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti dette selv. Uregelmessig mens sånn helt plutselig. Alt fra brun utflod over lengre periode så til at det gikk 20 dager over vanlig syklus osv.. Jeg var tenkt å sette inn spiral i 3 mnd (gikk på piller før) for så å ta den ut og begynne prøving på nytt. (Lege hadde prøvd dette på andre før) MEN før jeg fikk gjort dette fikk jeg regelmessig mens igjen. Jeg gikk nesten 4 mnd med uregelmessig mens da. 

Anonymkode: 78610...69e

AnonymBruker
Skrevet

Altså gikk på piller før vi begynte med prøvingen for 1 år siden. 

Anonymkode: 78610...69e

AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig, jeg har akkurat det samme som deg. Siste mens var første uken i januar, og siden har den vært borte. Skal til gynekolog på mandag.

Anonymkode: 01bdd...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...