Gå til innhold

Har du ikke har partner og stiftet familie når du har passert 40 går du en vold og ensom fremtid i vente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hevder Jordan Peterson.

Anonymkode: 070e0...eab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får man bank?

Anonymkode: 968ed...83d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Får man bank?

Du som er så smart forstod sikkert at det var en liten typo. 

Vond og ensom fremtid i vente

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man bank?

Med massevis av penger, ja.

Anonymkode: 0f148...1fc

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du som er så smart forstod sikkert at det var en liten typo. 

Vond og ensom fremtid i vente

Ja, det er jo selvsagt. Sa du det til norsklæreren din og?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er jo selvsagt.

Mulig ikke det er det om du har IQ under 90.

• Liker 2
Skrevet

Det er nok i allefall veldig mye vanskeligere å få familieliv etter denne alderen, kanskje særlig for kvinner.

Et interessant aspekt ved dette er jo også hvilken avkastning det å satse på karriære som ung gir senere i livet. Karriære, status og økonomi er tross alt relativt mye viktigere for kvinners valg av menn enn motsatt, mens menn nok i større grad går etter ungt og pent utseende og adferd. På denne måten blir menn i større grad enn kvinner "belønnet" for karriærefokuset i ung alder, ved at jevnaldrende og en del yngre kvinner finner dem mer attraktive og/eller aktuelle, mens kvinnen opplever å bli mindre attraktiv i løpet av samme tidsrom. Kanskje vanskeligst av alt, de opplever å bli mindre attraktive relativt til menn som tidligere var på deres eget "nivå".

Når det gjelder kvinner og menn som ikke lykkes stiller nok ting seg betraktelig likere.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg nærmet meg 40 uten mann og barn, så hadde jeg hatt helt panikk. Hvem bryr seg om materielle goder, når man ikke har noen å dele godene med?? Så utrolig trist tilværelse!! Uff. Heldigvis var jeg fornuftig nok og fikk både mann, barn og karriere! 

Anonymkode: 2b3a6...5d6

• Liker 4
Gjest GiftMann38
Skrevet

Dette er da bare sunn fornuft.

AnonymBruker
Skrevet

Det jævligste er jo hvor rart man blir sett på av jevnaldrende med familie. Burn! 

Anonymkode: 9314f...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damene tar jo ansvar og ordner opp selv når mannfolkene vaser rundt og vil være gutter til de er 50. Kvinnene drar til Danmark og skaffer seg barn når de skjønner at det blir knapt med tid til å finne en bra mann og kjøre det vanlige løpet. Det er nok helst mennene som går en ensom framtid i møte.

Anonymkode: 4784b...9a6

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg nærmet meg 40 uten mann og barn, så hadde jeg hatt helt panikk. Hvem bryr seg om materielle goder, når man ikke har noen å dele godene med?? Så utrolig trist tilværelse!! Uff. Heldigvis var jeg fornuftig nok og fikk både mann, barn og karriere! 

Hvorfor antar du at man  er alene og ensom hvis man ikke er gift og har barn? 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene tar jo ansvar og ordner opp selv når mannfolkene vaser rundt og vil være gutter til de er 50. Kvinnene drar til Danmark og skaffer seg barn når de skjønner at det blir knapt med tid til å finne en bra mann og kjøre det vanlige løpet. Det er nok helst mennene som går en ensom framtid i møte.

Anonymkode: 4784b...9a6

Ja, også sitter disse mennene på Internett og klager og klager og ser på Jordan Petersen-videoer på YouTube. 

• Liker 5
Gjest GiftMann38
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, også sitter disse mennene på Internett og klager og klager og ser på Jordan Petersen-videoer på YouTube. 

Hvis de begynner tidlig nok så er det fremdeles håp for disse mennene. JP tar til orde for at menn skal bli voksne, bli flinkere til å ta ansvar og stifte familie.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg rundet 40 var jeg singel og barnløs og hadde det helt fantastisk. Nå er jeg 43, ikke singel lengre, men aleneboer og fortsatt barnløs - og har det helt fantastisk. 

Jeg tror det beste er å finne tryggheten i seg selv og sitt, og ikke belage lykken på andre mennesker. 

Anonymkode: 1a450...b66

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig ikke det er det om du har IQ under 90.

Nei, jeg vet ikke. I motsetning til deg er min iq på 127.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg rundet 40 var jeg singel og barnløs og hadde det helt fantastisk. Nå er jeg 43, ikke singel lengre, men aleneboer og fortsatt barnløs - og har det helt fantastisk. 

Jeg tror det beste er å finne tryggheten i seg selv og sitt, og ikke belage lykken på andre mennesker. 

Anonymkode: 1a450...b66

Heldigvis så vet du ikke hva du går glipp av, tviler på at du hadde sett på livet ditt som «helt fantastisk». Men, våger likevel å innbille meg at du innerst inne ønsker å ha en kjernefamilie. Dessverre renner tiden ut for deg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis så vet du ikke hva du går glipp av, tviler på at du hadde sett på livet ditt som «helt fantastisk». Men, våger likevel å innbille meg at du innerst inne ønsker å ha en kjernefamilie. Dessverre renner tiden ut for deg

Drit og dra. Barn gjør deg ikke mer lykkelig. Hilsen vitenskapen. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit og dra. Barn gjør deg ikke mer lykkelig. Hilsen vitenskapen. 

Leste du artikkelen tråden handler om?

• Liker 1
Skrevet

HELT ENIG MED DEG.

HA EN FIN DAG VIDERE <3

Dame jeg også og er snart 40 år.

Det finnes masse masse masse Fisker i vannet ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...