Gå til innhold

Kvinne 25 og aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 og har aldri hatt kjæreste. Kun skjedd 3-4 ganger at jeg har funnet noen tiltrekkende, men omstendighetene har ikke passet. Får generelt mye oppmerksomhet fra menn og blir bedt ut av menn jeg kjenner men jeg føler meg bare uinteressert. Er generelt også lite sosial og mistrives i typiske sosiale situasjoner som fest og utesteder. 

Jeg er absolutt hetero og jeg kan ofte se menn på film og serier som jeg finner tiltrekkende men altså sjelden i virkeligheten.

Finnes det håp eller vil jeg ende opp alene? 

Anonymkode: 90650...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Generelt bruker kvinner lengre tid for å bli betatt av menn. Hvis du kun går etter billedskjønnhet så er det mange færre å velge mellom, for vi menn er generelt ikke like pene som kvinner. De få menn som er veldig fotogene er også som regel veldig travle og ikke lett å få i vanlige forhold (forsvinner fort fra markedet). Så du må nok ut på noen arenaer hvor du ikke bare ser et bilde av mannen, men også sjarmen etc. Det høres ut som du lett får oppmerksomhet, så da er det vel bare å stille opp på så mye du gidder til du finner en bra kar?

Endret av Kreator
  • Liker 5
Skrevet

Jeg er mann og ganske like. Har aldri hatt kjæreste eller vært på date. Er snart 30. Du velger selvfølgelig om du vil forbli evig singel eller la disse en av disse beilerene få en sjanse. Du må tørre å slippe folk inn på deg for at du skal få et forhold. Kanskje du etterhvert får følelser for noen av de mennene som du i utgangspunktet synes er uattraktive.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er riktignok "bare" 22, men har heller aldri vært i nærheten av å ha kjæreste, aldri funnet noen attraktive på den måten. Det er helt normalt, jeg har flere venninner - også eldre, som er i samme situasjon. Tror de dukker opp når du ikke leter, hvor enn klisjè det høres ut. For Tinder osv er IKKE veien, ass. Haha

Anonymkode: c895a...dea

Skrevet

Jeg tror, eller vet av erfaring, at det å starte et forhold er en egenskap man har og som baserer seg på erfaring. Det er en metode å gjøre ting på, og å se fremover og finne kvaliteter som evig single går hus forbi. Mange single leter forgjeves etter den lekre personen som gjør deg ekstra interessert. Jeg vil påstå at de tingene disse reagerer positivt på ofte er overfladiske og har lite å si for et forhold på lengre sikt. 

Folk er folk og vi har alle mange fysiske likheter. Det er enkelte små fysiske forskjeller som jo har mye å si for tiltrekning, men de virkelig utslagsgivende tingene ligger i personlighet. Når du er en garvet forholdsperson forstår du at kropp er i endring, at man over tid vil se ting på nye måter. Ikke minst at f.eks egoisme gjør en pen person ubrukelig. 

Jeg vil anbefale å bare prøve litt. Et forhold behøver ikke være 100% hele tiden, og korte forhold er en del av livet for de fleste av oss, enten vi vil det eller ikke.  Å lete etter mr perfekt fungerer ikke. Det går heller ikke å aldri snakke med en mann og forvente at han skal elske deg. Et forhold skjer gjennom samtaler. Mange, mange samtaler. Når man er enige og får en viss fortrolighet går ting fort. Det er der du bør ha fokuset.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var singel til jeg møtte drømmemannen da jeg var 30. Plutselig var det en jeg ikke kunne la gå... Finn deg en som er snill og klok. Ikke gå kun etter utseende!

Anonymkode: 7aba8...320

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var som deg, aldri hatt kjæreste, kun vært genuint interessert i noen 2 ganger gjennom ungdom og tyve årene som aldri ble noe seriøst av. Fikk min første kjæreste som 29 åring :)

Anonymkode: 7e9e2...dd4

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Arcturus skrev:

Jeg tror, eller vet av erfaring, at det å starte et forhold er en egenskap man har og som baserer seg på erfaring. Det er en metode å gjøre ting på, og å se fremover og finne kvaliteter som evig single går hus forbi. Mange single leter forgjeves etter den lekre personen som gjør deg ekstra interessert. Jeg vil påstå at de tingene disse reagerer positivt på ofte er overfladiske og har lite å si for et forhold på lengre sikt. 

Folk er folk og vi har alle mange fysiske likheter. Det er enkelte små fysiske forskjeller som jo har mye å si for tiltrekning, men de virkelig utslagsgivende tingene ligger i personlighet. Når du er en garvet forholdsperson forstår du at kropp er i endring, at man over tid vil se ting på nye måter. Ikke minst at f.eks egoisme gjør en pen person ubrukelig. 

Jeg vil anbefale å bare prøve litt. Et forhold behøver ikke være 100% hele tiden, og korte forhold er en del av livet for de fleste av oss, enten vi vil det eller ikke.  Å lete etter mr perfekt fungerer ikke. Det går heller ikke å aldri snakke med en mann og forvente at han skal elske deg. Et forhold skjer gjennom samtaler. Mange, mange samtaler. Når man er enige og får en viss fortrolighet går ting fort. Det er der du bør ha fokuset.

Men bør jeg gå for noen jeg ikke føler tiltrekning for? Bare for å være i et forhold? Jeg føler at det kan være ganske slitsomt å være i et forhold også, så hvis man ikke virkelig er forelsket, hva er da poenget?

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men bør jeg gå for noen jeg ikke føler tiltrekning for? Bare for å være i et forhold? Jeg føler at det kan være ganske slitsomt å være i et forhold også, så hvis man ikke virkelig er forelsket, hva er da poenget?

Hvis du leser nøye var det ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at ideen om å finne noen som er perfekte holder deg igjen. Jeg er tiltrukket av haugevis av forskjellige damer med alle mulige skavanker eller "feil". Det har aldri stanset meg at noen har et kort ben eller en rar nese. Jeg ser mennesket inni. Det burde du også.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Arcturus skrev:

Hvis du leser nøye var det ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at ideen om å finne noen som er perfekte holder deg igjen. Jeg er tiltrukket av haugevis av forskjellige damer med alle mulige skavanker eller "feil". Det har aldri stanset meg at noen har et kort ben eller en rar nese. Jeg ser mennesket inni. Det burde du også.

Er du gift? Lol 

De var en veldig artikkulert mann 😁

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Flores skrev:

Er du gift? Lol 

De var en veldig artikkulert mann 😁

Takk for det, det var hyggelig 😊

AnonymBruker
Skrevet
On 14.3.2018 at 6:23 AM, AnonymBruker said:

Jeg er 25 og har aldri hatt kjæreste. Kun skjedd 3-4 ganger at jeg har funnet noen tiltrekkende, men omstendighetene har ikke passet. Får generelt mye oppmerksomhet fra menn og blir bedt ut av menn jeg kjenner men jeg føler meg bare uinteressert. Er generelt også lite sosial og mistrives i typiske sosiale situasjoner som fest og utesteder. 

Jeg er absolutt hetero og jeg kan ofte se menn på film og serier som jeg finner tiltrekkende men altså sjelden i virkeligheten.

Finnes det håp eller vil jeg ende opp alene? 

Ende opp alene.

Anonymkode: a1e0d...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...