AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvordan får jeg dagene til å gå fortere? Tiden går så innmari sakte og dagene føles uendelige lange. Vil bare at tida skal gå fortere. Hver time er jo uendelig lang. Ingenting som får tida til å gå fortere og jeg kjeder meg ihjel av den langsomme tiden. I tillegg så koster alt penger og siden jeg er ufør har jeg ikke så mye penger og det igjen gjør at tiden går enda saktere. Jeg er ganske lei av å gå tur eller på kjøpesentre bare får å få tida til å gå uten å bruke penger. Men så må jeg jo ta transport til kjøpesenteret som igjen koster penger. Jeg har ingen venner heller og sitter da bare på Internett for å bruke opp tida litt fordi jeg kjeder meg sånn. Livet er så stusselig. Umulig å få seg venner pga. Sosial angst ol. Tida går så sakte. Vil bare sove men jeg får ikke til å sove så mye jeg vil. Vil sove bort tiden men det klarer jeg ikke. Anonymkode: 8f1b9...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Del Skrevet 14. mars 2018 Få deg en liten jobb? Skaff deg en katt? Passe naboens hund? Begynne å strikke? Laste ned noen morsomme spill på mobilen og spille? Anonymkode: 58349...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 14. mars 2018 #3 Del Skrevet 14. mars 2018 Sims 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Del Skrevet 14. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får jeg dagene til å gå fortere? Tiden går så innmari sakte og dagene føles uendelige lange. Vil bare at tida skal gå fortere. Hver time er jo uendelig lang. Ingenting som får tida til å gå fortere og jeg kjeder meg ihjel av den langsomme tiden. I tillegg så koster alt penger og siden jeg er ufør har jeg ikke så mye penger og det igjen gjør at tiden går enda saktere. Jeg er ganske lei av å gå tur eller på kjøpesentre bare får å få tida til å gå uten å bruke penger. Men så må jeg jo ta transport til kjøpesenteret som igjen koster penger. Jeg har ingen venner heller og sitter da bare på Internett for å bruke opp tida litt fordi jeg kjeder meg sånn. Livet er så stusselig. Umulig å få seg venner pga. Sosial angst ol. Tida går så sakte. Vil bare sove men jeg får ikke til å sove så mye jeg vil. Vil sove bort tiden men det klarer jeg ikke. Anonymkode: 8f1b9...2f9 Tiden går fort når en har det moro. Så du må nok finne en måte å ha det moro på. Første steg på den veien vil være å oppsøke grupper for folk med din sykdom (lokalt eller på nett eller begge deler) og høre om de har et sosialt fellesskap og tilbud som du kan benytte deg av (fra samtale med andre til helgeturer, rehab eller veiledning i regelverk). Deretter kontakter du legen angående angsten din. Det er jo ikke nødvendig å slite med den dag ut og dag inn når det finnes rimelig velprøvde mestringsteknikker for angst, om du bare gir det noen års arbeid. Anonymkode: f2bd0...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Del Skrevet 14. mars 2018 Tv, youtube, lese bøker, podcast, få deg en hobby (tegne, male, foto, puslespill, hva som helst), passe dyr for andre, få venner gjennom internett, spille på mobilen, spille dataspill.. Anonymkode: 33262...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. mars 2018 #6 Del Skrevet 14. mars 2018 Pakk sekken og ta deg en tur ut i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå