Gå til innhold

Er feminismen død?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva snakker du om? Kvinner var ikke slaver til menn, selv trell kvinner hadde bedre vilkår enn frie menn på viking tiden. Så vis meg det du sier er grunnet noe som helst i den virkeligheten. 

Neimen kom igjen. Seriøst? Vi hadde ikke stemmerett. Til og med grekerne mente i full offentlighet at vi var hjernedøde. Senere tenkere har også påpekt det, hele tiden. Frenologien skulle ha det til at vi var av lavere rang. Det er en frihet å få lov til å ha noe å si, og være med på å bestemme i samfunnet, etc.

Anonymkode: 77df4...a68

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, KuMannen said:

Jeg så en svensk feminist på trygdekontoret i går. Hun ville forandre alle menn til å bli mindre voldelig og mer feminine . Hun hadde et utvidet begrep av feminisme. Jeg håper ikke du har et forferdelig liv som kvinne her i Norge  ?

Hva, forferdig liv? Svensk feminisme har alltid vært akseptabel for sånne ekstreme syn på div saker. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Neimen kom igjen. Seriøst? Vi hadde ikke stemmerett. Til og med grekerne mente i full offentlighet at vi var hjernedøde. Senere tenkere har også påpekt det, hele tiden. Frenologien skulle ha det til at vi var av lavere rang. Det er en frihet å få lov til å ha noe å si, og være med på å bestemme i samfunnet, etc.

Menn hadde heller ikke stemme rett, hvor mange år hadde menn stemmerett før kvinner?  Hva i guds navn har grekeren med det vi snakker om. Hvilke tenkere? Hvorfor blander du inn Frenologi? Tror du at kvinner ikke var med å bestemme i samfunnet, har du hørt om Dronninger? Tror du må slutte tenke at menn er onde og faktisk slutte å tenke binært at kvinner er undertrykk og menn er undertrykkere.   

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva, forferdig liv? Svensk feminisme har alltid vært akseptabel for sånne ekstreme syn på div saker. 

Ifølge disse feministene lever du i et patriarkat hvor du ikke kan velge jobb eller har rett til å leve et selvstendig liv ?

Skrevet
Just now, KuMannen said:

Ifølge disse feministene lever du i et patriarkat hvor du ikke kan velge jobb eller har rett til å leve et selvstendig liv ?

Jeg jobber og er gift, men patriakatiket slik som feministene i dag omtaler det er en konspirasjon teori.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Menn hadde heller ikke stemme rett, hvor mange år hadde menn stemmerett før kvinner?  Hva i guds navn har grekeren med det vi snakker om. Hvilke tenkere? Hvorfor blander du inn Frenologi? Tror du at kvinner ikke var med å bestemme i samfunnet, har du hørt om Dronninger? Tror du må slutte tenke at menn er onde og faktisk slutte å tenke binært at kvinner er undertrykk og menn er undertrykkere.   

Ja, generelt sånn så var det sånn at kvinner hadde mye lavere stilling i samfunnet og ble sett ned på. Hvem i dag tror noe annet?
Hvorfor trekker jeg frem dette?? For dette var tenkere og vitenskapsmenn som satte standarder for oppfatninger om kjønn og deres natur, som satt kvinner under menn. Selvfølgelig er det relevant. Du trekker jo frem unntak, som alltid finnes.

Hvorfor itror du det ble skapt kvinnebevegelser som kjempet for kvinners rettigheter? Fordi de syntes menn var teite, bare?

Det her gidder jeg ikke mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg jobber og er gift, men patriakatiket slik som feministene i dag omtaler det er en konspirasjon teori.  

Ja, det har du rett i.

Skrevet
7 timer siden, Duen Pollyana skrev:

Problemet med mange kvinner er at de skal ha både i pose og sekk. 

De skal ha både barn/familie og karriere.

Da må de velge.

Mange toppstillinger kan rett og slett ikke kombineres med små barn.

Det skal visst jaggu menn også. Ha i pose og sekk. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
20 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Ihvertfall i Norge idag mener jeg , selv om vi har patriarkatet andre steder i verden .

Endret av KuMannen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Duen Pollyana skrev:

Menn ordner opp selv.

Under vingene på Jordan Peterson, som får dem til å rydde rommet sitt.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Under vingene på Jordan Peterson, som får dem til å rydde rommet sitt.

Nei, Peterson tar seg av feministene og pk-nissene.

Anonymkode: d95eb...738

Skrevet
49 minutter siden, OPIgirl skrev:

Det skal visst jaggu menn også. Ha i pose og sekk. 

Hvilket kjønn er det som har mest barn? Hvem er det som er mest hjemme med barna første året? Menn? Nope. Så det er færrest menn som skal ha i pose og sekk. Menn er enklere der.  

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, generelt sånn så var det sånn at kvinner hadde mye lavere stilling i samfunnet og ble sett ned på. Hvem i dag tror noe annet?
Hvorfor trekker jeg frem dette?? For dette var tenkere og vitenskapsmenn som satte standarder for oppfatninger om kjønn og deres natur, som satt kvinner under menn. Selvfølgelig er det relevant. Du trekker jo frem unntak, som alltid finnes.

Hvorfor itror du det ble skapt kvinnebevegelser som kjempet for kvinners rettigheter? Fordi de syntes menn var teite, bare?

Det her gidder jeg ikke mer.

Nei du aner faktisk ikke hva du snakker om, har du faktisk lest noen bøker om faktisk rollene ektepar hadde. Å si at kvinner hadde lav stiling i sammfunnet er meningløst siden 99% av menn hadde lav stilling i samfunnet bortsett fra den lille eiendommen som mannen hadde, that it. 

Du trekker frem helt rare ting som har ingenting med det jeg sa, omtrent om jeg trekker frem mikrobiologi feltet. 

Kvinnebevegelsen (suffregater) var startet av overklasse kvinner som ønsker å jobbe i banker, og den andre kvinnebevegelsen (suffregister) ble startet av KKK. Om du leser erklæringen fra Monica falls, så kan man si at de synes at menn er teite og onde. Kanskje du kan lese en bokk eller to, så du faktisk ikke trekker frem ting som skader poengene dine.     

Takk til deg.

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, KuMannen said:

Ihvertfall i Norge idag mener jeg , selv om vi har patriarkatet andre steder i verden .

Hva er et patriarkat for deg? 

Et patriarkat betydde at far bestemte i huset på 90 tallet, dagens feminister har konspirasjon teorier om patriarkater. Det var forskjellige radikale feminister som sa at patriarkater var forskjellige ting, men de var ekstremt marginale grupper.    

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva er et patriarkat for deg? 

Et patriarkat betydde at far bestemte i huset på 90 tallet, dagens feminister har konspirasjon teorier om patriarkater. Det var forskjellige radikale feminister som sa at patriarkater var forskjellige ting, men de var ekstremt marginale grupper.    

Det betyr at menn er overhode i samfunnet og familien. Dagens norske muslimer lever i en patriarkat struktur. Mannen har det siste ordet i nesten alle saker. Jeg føler ikke det er tilfelle i alenemor Norge .

• Liker 1
Skrevet
On 3/15/2018 at 9:40 AM, KuMannen said:

Det betyr at menn er overhode i samfunnet og familien. Dagens norske muslimer lever i en patriarkat struktur. Mannen har det siste ordet i nesten alle saker. Jeg føler ikke det er tilfelle i alenemor Norge .

Om det betyr at menn er overhode i samfunnet , da må du vise dette til meg. For jeg kan ikke se at man har patriakstiske strukturer som i familien og klaner i samfunnet. Selv kongefamilien er ikke patriaktisik i struktur og man må gå langt tilbake i fortiden til å finne nepotisktiske konge familier istdenfor kongefamiler basert på råd eller slags parliament, eller til mellom østen eller Afrika.   

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2018 den 22.56, ElinX0Xpoliti skrev:

Nei du aner faktisk ikke hva du snakker om, har du faktisk lest noen bøker om faktisk rollene ektepar hadde. Å si at kvinner hadde lav stiling i sammfunnet er meningløst siden 99% av menn hadde lav stilling i samfunnet bortsett fra den lille eiendommen som mannen hadde, that it. 

Du trekker frem helt rare ting som har ingenting med det jeg sa, omtrent om jeg trekker frem mikrobiologi feltet. 

Kvinnebevegelsen (suffregater) var startet av overklasse kvinner som ønsker å jobbe i banker, og den andre kvinnebevegelsen (suffregister) ble startet av KKK. Om du leser erklæringen fra Monica falls, så kan man si at de synes at menn er teite og onde. Kanskje du kan lese en bokk eller to, så du faktisk ikke trekker frem ting som skader poengene dine.     

Takk til deg.

Jeg har lest både en og to bokk, den hersketeknikken kan du spare deg for. Kvinner har vært under menn på rangstigen. Synet på dem har vekslet mellom å se på dem som barn, eller lite utviklet i hjernen. Sist jeg så det var i skriftene til Quisling. Det er ikke noe du kan si som forandrer på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2018 den 0.44, AnonymBruker skrev:

I følge denne kvinnen er feminisme ikke bare død, men tredje bølge feminisme eksisterer bare for å underkaste seg menn, for å ødelegge barn, for å ødelegge vårt samfunn.

Har hun et poeng?

Anonymkode: d95eb...738

Du kunne ikke funnet en mer radikal høyredame? Dana Loesch er jo ikke god! 

Anonymkode: be1f3...a69

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dana Loesch er jo ikke god! 

Anonymkode: be1f3...a69

Sexy da.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Om det betyr at menn er overhode i samfunnet , da må du vise dette til meg. For jeg kan ikke se at man har patriakstiske strukturer som i familien og klaner i samfunnet. Selv kongefamilien er ikke patriaktisik i struktur og man må gå langt tilbake i fortiden til å finne nepotisktiske konge familier istdenfor kongefamiler basert på råd eller slags parliament, eller til mellom østen eller Afrika.   

Mener du at Islam ikke er patriarkalsk samfunn. Hvorfor er går jenter ned i 5 års alderen inntulla i et skaut. Jo fordi de ikke skal pirre voksene menn seksuelt. Monarkiet er et politisk system akkurat som republikk. Det er den første fødte som skal arve tronen . Danmark har for eksempel en dronning .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...