AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #21 Skrevet 14. mars 2018 7 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Ja ha som hvem? Radikale feminister er ganske paranoide, ganske mange som de sier er imot dem: kvinnelige kjønnsforrædere (Ebba Witt-Brattstrom om husmødre), kaffefeminister, Menns rettighets org, nylig MGTOW siden de unngår kvinner. Så ja radikale feminister tror på konspirasjon teorier det er normalen ikke uvanlig. Som hvem? Serr? Det går jo an å nevne at det fremdeles finnes menn som er ekstremt mannsjåvinistiske. Så ikke alle feminister er helt ute og kjøre heller. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #22 Skrevet 14. mars 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Som hvem? Serr? Det går jo an å nevne at det fremdeles finnes menn som er ekstremt mannsjåvinistiske. Så ikke alle feminister er helt ute og kjøre heller. Anonymkode: 77df4...a68 Ja det er ekstremt få menn som er det, jeg kan ikke se en enste en som er det open, stolt og prominent om det. Men vi har helt klart radikale feminister som er kvinnsjåvinistiske som drikker ifra kopper som har male tears og har faste avisspalter. Nei ikke alle feminister, men normale feminister er marginalisert av radikale feminister. Radikale feminisme utgjør nå over 60% av feministene i uniene, med det så mener jeg inter seksjons feminisme med offer pyramide og patrakat konspirasjon teorier. Bokstavelig talt sitter kvinnefronten på kaffebordet på UIO og snakker om hvordan de var offer i dag av systemisk patraktisk undertrykking. Rasjonell feminisme er borte kommer ikke tilbake siden radikale feminister ikke tolerer frafall fra dogmatisk ideologi. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #23 Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Ja det er ekstremt få menn som er det, jeg kan ikke se en enste en som er det open, stolt og prominent om det. Men vi har helt klart radikale feminister som er kvinnsjåvinistiske som drikker ifra kopper som har male tears og har faste avisspalter. Nei ikke alle feminister, men normale feminister er marginalisert av radikale feminister. Radikale feminisme utgjør nå over 60% av feministene i uniene, med det så mener jeg inter seksjons feminisme med offer pyramide og patrakat konspirasjon teorier. Bokstavelig talt sitter kvinnefronten på kaffebordet på UIO og snakker om hvordan de var offer i dag av systemisk patraktisk undertrykking. Rasjonell feminisme er borte kommer ikke tilbake siden radikale feminister ikke tolerer frafall fra dogmatisk ideologi. Det synes jeg er veldig rart, at du ikke kan se det, du som tydelig er interessert i temaet. Jeg ser de på begge sider, både i debatter, intervjuer og i dokumentarer. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #24 Skrevet 14. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har sett det skje og det gikk helt fint. Anonymkode: 77df4...a68 Å virkelig hvor da og hvem? I 2015 kastet de ut en mannlig feminist ifra radikal portal fra en konferanse siden han var mann. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #25 Skrevet 14. mars 2018 3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Bokstavelig talt sitter kvinnefronten på kaffebordet på UIO og snakker om hvordan de var offer i dag av systemisk patraktisk undertrykking. Jeg har gått på UIO i seks år. Du må gjerne peke ut alle disse menneskene for meg, for det høres litt konspiratorisk ut det du driver med selv. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #26 Skrevet 14. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Det synes jeg er veldig rart, at du ikke kan se det, du som tydelig er interessert i temaet. Jeg ser de på begge sider, både i debatter, intervjuer og i dokumentarer. Anonymkode: 77df4...a68 Da aner du ikke hva du snakker om.
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #27 Skrevet 14. mars 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har gått på UIO i seks år. Du må gjerne peke ut alle disse menneskene for meg, for det høres litt konspiratorisk ut det du driver med selv. Anonymkode: 77df4...a68 Slettet. Jeg tar ikke peke ut navn, jeg skal heller finne hva de sier så kan du dømme selv. Endret 14. mars 2018 av ElinX0Xpoliti 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #28 Skrevet 14. mars 2018 5 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Da aner du ikke hva du snakker om. Jo, det gjør jeg. Og du burde vite bedre hva du snakker om. Herregud, dette er common knowledge i debatten mellom feminister og anti-feminister. Anonymkode: 77df4...a68 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #29 Skrevet 14. mars 2018 5 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Slettet. Jeg tar ikke peke ut navn, jeg skal heller finne hva de sier så kan du dømme selv. Ja, værsågod, finn ut hva de sier. Dokumenter alle disse spøre kvinnfolka på UiO, som det tydeligvis finnes så himla mange av. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #30 Skrevet 14. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det gjør jeg. Og du burde vite bedre hva du snakker om. Herregud, dette er common knowledge i debatten mellom feminister og anti-feminister. Anonymkode: 77df4...a68 Åh anonym bruker gjerne fortell meg hvor jeg tar feil. Hva er en antifeminist? 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #31 Skrevet 14. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, værsågod, finn ut hva de sier. Dokumenter alle disse spøre kvinnfolka på UiO, som det tydeligvis finnes så himla mange av. Anonymkode: 77df4...a68 Ane Stø er en offentlig person i juridisk øyemed. Hun var med å utforme sexkjøpeloven i et "feministisk perspektiv". Hun er også kjent for masse rart som feks: "Vi lever i et patriarkat. Vårt samfunn ser på ydmykelse og underordning av kvinner som naturlig. Konsekvensen er at mange lærer å tenne seksuelt av disse mønstrene. Vi som feminister må se det ekstreme, altså vold mot kvinner, i lys av den normale kvinneundertrykkingen i samfunnet, for å forstå hva som skjer. Vold mot kvinner er ikke bare de utstøttes reaksjon på ekstreme eller uvanlige handlinger. Det er et ledd i en gjennomgripende kjønnskultur." også har vi Marie Simonssen med gullstykker som "Mer feminisme, ja takk". Om du ønsker mer så kan jeg ta med kvinnefronten å vise tullet demmes kommer til å bli en lang post da. Om du ønsker å få bevis ifra kaffebordet der de snakker konspirasjon teorier så har jeg dessverre ingen opptak siden det er ulovlig i Norge å gjøre dette. Men gå selv i pausen på fredag og snakk om feks frafall på vgs av menn, og se hvor godt mottatt du blir. Så det er ikke vanskelig å vise radikal feminisme i det helle tatt, bare folk som nekter å tro hvor ille det er. Det er det som er problemet. 3
KuMannen Skrevet 14. mars 2018 #32 Skrevet 14. mars 2018 (endret) En av feminismens hovedoppgaver har jo vært å tilrettelegge for at kvinner kan få både i pose og sekk. Kvinnepolitikk(familiepolitikk) har vært en av den norske venstresidens viktigste satsingsområder etter andre verdenskrig, men fordi kvinner også betaler skatt lønner dette seg. Men da må kvinner jobbe mer å leke mindre syklubb på jobben som jeg personlig har observert. Jeg vet at mange jobber ikke gir rom for en blanding av en sosial klubb og jobb. Endret 14. mars 2018 av KuMannen 1
KuMannen Skrevet 14. mars 2018 #33 Skrevet 14. mars 2018 3 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Ane Stø er en offentlig person i juridisk øyemed. Hun var med å utforme sexkjøpeloven i et "feministisk perspektiv". Hun er også kjent for masse rart som feks: "Vi lever i et patriarkat. Vårt samfunn ser på ydmykelse og underordning av kvinner som naturlig. Konsekvensen er at mange lærer å tenne seksuelt av disse mønstrene. Vi som feminister må se det ekstreme, altså vold mot kvinner, i lys av den normale kvinneundertrykkingen i samfunnet, for å forstå hva som skjer. Vold mot kvinner er ikke bare de utstøttes reaksjon på ekstreme eller uvanlige handlinger. Det er et ledd i en gjennomgripende kjønnskultur." også har vi Marie Simonssen med gullstykker som "Mer feminisme, ja takk". Om du ønsker mer så kan jeg ta med kvinnefronten å vise tullet demmes kommer til å bli en lang post da. Om du ønsker å få bevis ifra kaffebordet der de snakker konspirasjon teorier så har jeg dessverre ingen opptak siden det er ulovlig i Norge å gjøre dette. Men gå selv i pausen på fredag og snakk om feks frafall på vgs av menn, og se hvor godt mottatt du blir. Så det er ikke vanskelig å vise radikal feminisme i det helle tatt, bare folk som nekter å tro hvor ille det er. Det er det som er problemet. Hvordan vil den gjengen der at et seksualliv mellom kvinner og menn skal se ut ? Fifty shades of grey ble kjøpt og betalt frivillig av kvinner over hele verden. Jeg forstår at det er en del gale menn der ute , men man glemmer alltid de gale kvinnene . Kanskje til og med jeg er blitt en voldtektsmann etter Ottars definisjoner . 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #34 Skrevet 14. mars 2018 2 timer siden, Duen Pollyana skrev: Det gjør det (selvfølgelig). Og så finnes det kvinner som er ekstremt kvinnesjåvinistiske. Ifølge Judith Levine er misandri ofte en reaksjon kvinner har på menn som er sexistiske. I fæle tilfeller begynner man også å skjære alle menn over en kam. Kvinnefiendtlige menn har eksistert til alle tider. Kvinner har ikke glemt at menn undertrykket kvinner før, selv om noen nå forsøker å omskrive den historien. Det borger dessverre for hevntanker. Det er absolutt ikke like opplagt kvinneforakt kommer av at kvinner har forsøkt å undertrykke menn, selv om man kan se dette i nyere tider. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #35 Skrevet 14. mars 2018 37 minutter siden, KuMannen said: Hvordan vil den gjengen der at et seksualliv mellom kvinner og menn skal se ut ? Fifty shades of grey ble kjøpt og betalt frivillig av kvinner over hele verden. Jeg forstår at det er en del gale menn der ute , men man glemmer alltid de gale kvinnene . Kanskje til og med jeg er blitt en voldtektsmann etter Ottars definisjoner . Om du tror Ottar er ekstrem så forslår jeg at du snakker med svenske feminister ca 5 hakk verre, har snakket med svenske feminister som åpent sa at de ønsker å redusere mannlig populasjon til 10% og all sex er voldtekt for kvinner. 4
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #36 Skrevet 14. mars 2018 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ifølge Judith Levine er misandri ofte en reaksjon kvinner har på menn som er sexistiske. I fæle tilfeller begynner man også å skjære alle menn over en kam. Kvinnefiendtlige menn har eksistert til alle tider. Kvinner har ikke glemt at menn undertrykket kvinner før, selv om noen nå forsøker å omskrive den historien. Det borger dessverre for hevntanker. Det er absolutt ikke like opplagt kvinneforakt kommer av at kvinner har forsøkt å undertrykke menn, selv om man kan se dette i nyere tider. Anonymkode: 77df4...a68 Om du tror at kvinner var slaver som kone før i tiden da må du forklare medgift lovene før i tiden (1783-1904) eller ekteskaps loven (1904-73). 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #37 Skrevet 14. mars 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Det synes jeg er veldig rart, at du ikke kan se det, du som tydelig er interessert i temaet. Jeg ser de på begge sider, både i debatter, intervjuer og i dokumentarer. Anonymkode: 77df4...a68 Og på KG!!! Anonymkode: 9c609...57c
KuMannen Skrevet 14. mars 2018 #38 Skrevet 14. mars 2018 20 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Om du tror Ottar er ekstrem så forslår jeg at du snakker med svenske feminister ca 5 hakk verre, har snakket med svenske feminister som åpent sa at de ønsker å redusere mannlig populasjon til 10% og all sex er voldtekt for kvinner. Jeg så en svensk feminist på trygdekontoret i går. Hun ville forandre alle menn til å bli mindre voldelig og mer feminine . Hun hadde et utvidet begrep av feminisme. Jeg håper ikke du har et forferdelig liv som kvinne her i Norge ?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #39 Skrevet 14. mars 2018 20 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Om du tror at kvinner var slaver som kone før i tiden da må du forklare medgift lovene før i tiden (1783-1904) eller ekteskaps loven (1904-73). Du kan jo selv prøve å omskrive historien som historikerne har skrevet, hvis du mener at du vet bedre. Anonymkode: 77df4...a68 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 14. mars 2018 #40 Skrevet 14. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo selv prøve å omskrive historien som historikerne har skrevet, hvis du mener at du vet bedre. Anonymkode: 77df4...a68 Hva snakker du om? Kvinner var ikke slaver til menn, selv trell kvinner hadde bedre vilkår enn frie menn på viking tiden. Så vis meg det du sier er grunnet noe som helst i den virkeligheten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå