AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hei, har et litt rart spørsmål her nå. Har prøvd å søke rundt på Google men finner ingenting... så prøver her. Jeg har naturlig mørk blondt hår, men i en del år nå har jeg farget det svart. Bestemte meg for å bli blond igjen for litt siden så nå er jeg godt i gang med striping hos frisør. håret mitt har lysnet en del men tenker jeg må ta et par frisør besøk til før jeg er fornøyd. Jeg har bare ett problem og det er at på et parti i midten av håret mitt så lysner det saktere enn resten av håret mitt.. naturligvis etter masse hjemmefarging med mørk farge som ikke vil gi slipp.. så jeg har en tykk stripe på tvers av håret mitt, sikkert mellom 5 og 10 cm, som er en del mørkere(eller mer oransje da) enn resten av håret.. så spørsmålet mitt er: er det noe frisøren kan gjøre for å ordne opp i dette, Så den litt mørke stripa midt i håret mitt blir like lyst som resten av håret? isåfal hva?? Jeg vet jeg bare kan spørre frisøren men jeg vil vite på forhånd hva frisøren kan gjøre, sånn at jeg kan ha en litt bedre oppfatning av hva prisen vil bli osv Anonymkode: 5c8c5...73f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Prøv Colourless. Den fjerner kunstig hårfarge og er ikke skadelig for håret. Burde vært gjort før du begynte å bleke, men gjort er gjort. Vær obs på å skylle lenger enn anvist og vask håret et par ganger før du bruker farge eller bleking igjen. Det kan hende at all fargen har festet seg i håret sitt slik at den ikke går vekk - i så fall er det ikke så mye du får gjort. Har selv noen deler av håret som ikke rikker seg fra gull-gult, verken med bleking eller avfarging. Men det er verdt et forsøk. Anonymkode: 79ee4...889
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #3 Skrevet 15. mars 2018 men hvis du er godt i gang hos frisøren så er vel dette noe hun/han må kunne hjelpe deg med? eller ser ikke vedkommende dette? Anonymkode: ee40d...2c0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 På 15.3.2018 den 0.10, AnonymBruker skrev: Prøv Colourless. Den fjerner kunstig hårfarge og er ikke skadelig for håret. Burde vært gjort før du begynte å bleke, men gjort er gjort. Vær obs på å skylle lenger enn anvist og vask håret et par ganger før du bruker farge eller bleking igjen. Det kan hende at all fargen har festet seg i håret sitt slik at den ikke går vekk - i så fall er det ikke så mye du får gjort. Har selv noen deler av håret som ikke rikker seg fra gull-gult, verken med bleking eller avfarging. Men det er verdt et forsøk. Anonymkode: 79ee4...889 Takk for tips😄 Joda jeg brukte colourless før jeg bleket det, to ganger tilogmed... og det fjernet jo mye av fargen, men er det ene stedet midt i håret den gamle fargen sitter litt bedre.. og det litt mørkere partiet lysner jo det også, bare at det lysner saktere enn det andre håret, så uansett hvor mye jeg bleker og holder på med det så blir jo på en måte den andre delen av håret alltid litt lysere enn den delen hvor fargen sitter så godt.. skulle helst hatt bleket bare det partiet på midten sånn at det ble jevnt med resten av fargen, men vet ikke om det er mulig 😅 -op Anonymkode: 5c8c5...73f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 På 15.3.2018 den 21.06, AnonymBruker skrev: men hvis du er godt i gang hos frisøren så er vel dette noe hun/han må kunne hjelpe deg med? eller ser ikke vedkommende dette? Anonymkode: ee40d...2c0 Jojo, og jeg tok det opp hos frisøren sist de skulle stripe det (som var etter jeg skrev dette innlegget foresten) og alt håret ble jo Såklart lysere men det litt mørke partiet lysner jo fortsatt saktere enn resten av håret, så er jo fortsatt ganske ujevnt... de sa at det ble mer jevnt jo mer jeg stripet det og at jeg kan fortsette å stripe, men jeg bare har ikke helt trua på at det vil hjelpe siden uansett hvor mye jeg striper det så er det jo fortsatt en del av håret som lysner bare litt mens resten lysner masse, så vil vel tro at det fortsatt blir ujevnt.. og dessuten er håret mitt veeeeldig slitt nå av all den stripingen, og jeg har hår nesten ned til rumpa og vil gjerne beholde lengden og da tror jeg det er lite gunstig å fortsette å stripe hele håret..hadde vært så mye lettere om det partiet enten var helt oppe ved hodebunnen eller helt nede ved tuppene men det er liksom midt i håret så vet ikke helt hvordan det skal gå Ann å fikse det.. - OP Anonymkode: 5c8c5...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå