GΓ₯ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker noen sΓ₯ mange av samme emoji etter hverandre? Spesielt denne "πŸ˜‚"

"Er det muuuulig?!?! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Jeg dΓΈΓΈr!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚"

Er det en spesiell mennesketype eller spesielle personlighetstrekk dette gjelder?

Anonymkode: 8cacf...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For Γ₯ understreke. πŸ˜‚ = at noe er morsomt. πŸ˜‚πŸ˜‚ = at noe er ekstra morsomt.

Anonymkode: 6c4fc...545

AnonymBruker
Skrevet

:mynona::mynona::mynona::mynona:

Anonymkode: fbf6e...de7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev:

For Γ₯ understreke. πŸ˜‚ = at noe er morsomt. πŸ˜‚πŸ˜‚ = at noe er ekstra morsomt.

Ok.. Men gΓ₯r det ikke en grense? Hvorfor f.eks fem stykker, og sΓ₯ enda 2-3 i setningen under som handler om det samme?

Hva er πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ = ?

AnonymBruker
Skrevet

:mynona::mynona::mynona::mynona:

Du lΓΈper nΓ₯ maraton, mens :mynona:= lett joggetur?

:vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du lΓΈper nΓ₯ maraton, mens :mynona:= lett joggetur?

:vetikke:

Jeg tΓΈyser bare. Jeg nΓΈyer meg alltid med en smiley :jepp:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok.. Men gΓ₯r det ikke en grense? Hvorfor f.eks fem stykker, og sΓ₯ enda 2-3 i setningen under som handler om det samme?

Betyr bare at det er veldig morsomt, de fΓ₯r latterkrampe, dΓΈr av latter osv. Men hvis de bruker 6 sΓ₯nne πŸ˜‚, da vet jeg ikke hva de mener lenger πŸ€”

Anonymkode: 15e78...188

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tΓΈyser bare. Jeg nΓΈyer meg alltid med en smiley :jepp:

:klem1:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr bare at det er veldig morsomt, de fΓ₯r latterkrampe, dΓΈr av latter osv. Men hvis de bruker 6 sΓ₯nne πŸ˜‚, da vet jeg ikke hva de mener lenger πŸ€”

Anonymkode: 15e78...188

Da blir det det store spΓΈrsmΓ₯let.

Hva πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ = ?

AnonymBruker
Skrevet

:klem1:

:klem:

AnonymBruker
Skrevet

Latterkrampe ble nevnt. Da har vi denne fine som illustrerer godt :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, lurer pΓ₯ det samme. Jeg har aldri noe behov for Γ₯ bruke mer enn Γ©n av samme smilyen. SkjΓΈnner heller ikke dette: ????? og !!!!!!!

Det holder med !, ? eller !! og ??Β :fnise:

Anonymkode: 9b5cd...c96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstra, ekstra, ekstra, ekstra, ekstra morsomt..Β 

Hvorfor skal det gΓ₯ en grense? SΓ₯ lenge ikke alle meldinger hele tiden er stappfulle av kliss like emojier sΓ₯ gjΓΈr det vel ingenting at noen legger pΓ₯ noen ekstra for Γ₯ understreke en fΓΈlelse eller et poeng? Det blir som med tegnsetting, noen ganger fΓΈler man for Γ₯ legge pΓ₯ mange tegn, selv om det egentlig holder med ett.

AnonymBruker
Skrevet

Ekstra, ekstra, ekstra, ekstra, ekstra morsomt..Β 

Hvorfor skal det gΓ₯ en grense? SΓ₯ lenge ikke alle meldinger hele tiden er stappfulle av kliss like emojier sΓ₯ gjΓΈr det vel ingenting at noen legger pΓ₯ noen ekstra for Γ₯ understreke en fΓΈlelse eller et poeng? Det blir som med tegnsetting, noen ganger fΓΈler man for Γ₯ legge pΓ₯ mange tegn, selv om det egentlig holder med ett.

Jeg bare lurer pΓ₯ hva det betyr og hvorfor noen bruker sΓ₯ mange. :)

AnonymBruker
Skrevet

:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 55813...757

AnonymBruker
Skrevet

En liten GIF til dere, som jeg hΓ₯per at fremkaller et smil i natten. God natt :klemmer:

tenor.gif?itemid=6112730

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide Γ₯ aldri bruke smily pΓ₯ melding, helt til jeg ble lei av Γ₯ fΓ₯ spΓΈrsmΓ₯l som "er du sur eller", fordi jeg ikke brukte det. SΓ₯ begynner folk Γ₯ bruke 5 emojis etter hverandre, blir helt matt selv jeg ts.

Anonymkode: 4a750...6c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer pΓ₯ hva det betyr og hvorfor noen bruker sΓ₯ mange. :)

Som sagt, det er bare for Γ₯ understreke. Det er nok ogsΓ₯ en mer ungdommelig greie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typisk Livets harde skole folk

Anonymkode: f7c0b...2a3

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker noen sΓ₯ mange av samme emoji etter hverandre? Spesielt denne "πŸ˜‚"

"Er det muuuulig?!?! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Jeg dΓΈΓΈr!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚"

Er det en spesiell mennesketype eller spesielle personlighetstrekk dette gjelder?

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Opprett en konto eller logg inn for Γ₯ kommentere

Du mΓ₯ vΓ¦re et medlem for Γ₯ kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Γ₯ melde seg inn for Γ₯ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nΓ₯
  • Opprett ny...