AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hvorfor bruker noen sΓ₯ mange av samme emoji etter hverandre? Spesielt denne "π" "Er det muuuulig?!?! πππππ Jeg dΓΈΓΈr!πππ" Er det en spesiell mennesketype eller spesielle personlighetstrekk dette gjelder? Anonymkode: 8cacf...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 For Γ₯ understreke. π = at noe er morsomt. ππ = at noe er ekstra morsomt. Anonymkode: 6c4fc...545
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: For Γ₯ understreke. π = at noe er morsomt. ππ = at noe er ekstra morsomt. Anonymkode: 6c4fc...545 Ok.. Men gΓ₯r det ikke en grense? Hvorfor f.eks fem stykker, og sΓ₯ enda 2-3 i setningen under som handler om det samme? Hva er πππππ = ? Anonymkode: 8cacf...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fbf6e...de7 Du lΓΈper nΓ₯ maraton, mens = lett joggetur? Anonymkode: 8cacf...6cc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Du lΓΈper nΓ₯ maraton, mens = lett joggetur? Anonymkode: 8cacf...6cc Jeg tΓΈyser bare. Jeg nΓΈyer meg alltid med en smiley Anonymkode: fbf6e...de7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok.. Men gΓ₯r det ikke en grense? Hvorfor f.eks fem stykker, og sΓ₯ enda 2-3 i setningen under som handler om det samme? Hva er πππππ = ? Anonymkode: 8cacf...6cc Betyr bare at det er veldig morsomt, de fΓ₯r latterkrampe, dΓΈr av latter osv. Men hvis de bruker 6 sΓ₯nne π, da vet jeg ikke hva de mener lenger π€ Anonymkode: 15e78...188
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Jeg tΓΈyser bare. Jeg nΓΈyer meg alltid med en smiley Anonymkode: fbf6e...de7 Anonymkode: 8cacf...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Betyr bare at det er veldig morsomt, de fΓ₯r latterkrampe, dΓΈr av latter osv. Men hvis de bruker 6 sΓ₯nne π, da vet jeg ikke hva de mener lenger π€ Anonymkode: 15e78...188 Da blir det det store spΓΈrsmΓ₯let. Hva ππππππ = ? Anonymkode: 8cacf...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #10 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8cacf...6cc Anonymkode: fbf6e...de7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Skrevet 13. mars 2018 Latterkrampe ble nevnt. Da har vi denne fine som illustrerer godt Anonymkode: fbf6e...de7 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #12 Skrevet 13. mars 2018 Haha, lurer pΓ₯ det samme. Jeg har aldri noe behov for Γ₯ bruke mer enn Γ©n av samme smilyen. SkjΓΈnner heller ikke dette: ????? og !!!!!!! Det holder med !, ? eller !! og ??Β Anonymkode: 9b5cd...c96 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #13 Skrevet 13. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok.. Men gΓ₯r det ikke en grense? Hvorfor f.eks fem stykker, og sΓ₯ enda 2-3 i setningen under som handler om det samme? Hva er πππππ = ? Anonymkode: 8cacf...6cc Ekstra, ekstra, ekstra, ekstra, ekstra morsomt..Β Hvorfor skal det gΓ₯ en grense? SΓ₯ lenge ikke alle meldinger hele tiden er stappfulle av kliss like emojier sΓ₯ gjΓΈr det vel ingenting at noen legger pΓ₯ noen ekstra for Γ₯ understreke en fΓΈlelse eller et poeng? Det blir som med tegnsetting, noen ganger fΓΈler man for Γ₯ legge pΓ₯ mange tegn, selv om det egentlig holder med ett. Anonymkode: 6c4fc...545
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #14 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nΓ₯, AnonymBruker skrev: Ekstra, ekstra, ekstra, ekstra, ekstra morsomt..Β Hvorfor skal det gΓ₯ en grense? SΓ₯ lenge ikke alle meldinger hele tiden er stappfulle av kliss like emojier sΓ₯ gjΓΈr det vel ingenting at noen legger pΓ₯ noen ekstra for Γ₯ understreke en fΓΈlelse eller et poeng? Det blir som med tegnsetting, noen ganger fΓΈler man for Γ₯ legge pΓ₯ mange tegn, selv om det egentlig holder med ett. Anonymkode: 6c4fc...545 Jeg bare lurer pΓ₯ hva det betyr og hvorfor noen bruker sΓ₯ mange. Anonymkode: 8cacf...6cc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #16 Skrevet 13. mars 2018 En liten GIF til dere, som jeg hΓ₯per at fremkaller et smil i natten. God natt Anonymkode: fbf6e...de7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #17 Skrevet 13. mars 2018 Jeg pleide Γ₯ aldri bruke smily pΓ₯ melding, helt til jeg ble lei av Γ₯ fΓ₯ spΓΈrsmΓ₯l som "er du sur eller", fordi jeg ikke brukte det. SΓ₯ begynner folk Γ₯ bruke 5 emojis etter hverandre, blir helt matt selv jeg ts. Anonymkode: 4a750...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #18 Skrevet 13. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer pΓ₯ hva det betyr og hvorfor noen bruker sΓ₯ mange. Anonymkode: 8cacf...6cc Som sagt, det er bare for Γ₯ understreke. Det er nok ogsΓ₯ en mer ungdommelig greie. Anonymkode: 6c4fc...545 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #19 Skrevet 14. mars 2018 Typisk Livets harde skole folk Anonymkode: f7c0b...2a3
Mr. Kilmister Skrevet 14. mars 2018 #20 Skrevet 14. mars 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker noen sΓ₯ mange av samme emoji etter hverandre? Spesielt denne "π" "Er det muuuulig?!?! πππππ Jeg dΓΈΓΈr!πππ" Er det en spesiell mennesketype eller spesielle personlighetstrekk dette gjelder? Anonymkode: 8cacf...6cc πππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππππ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Γ₯ kommentere
Du mΓ₯ vΓ¦re et medlem for Γ₯ kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Γ₯ melde seg inn for Γ₯ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nΓ₯