Gå til innhold

Betatt av en på treningssenteret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har trent ganske lenge på treningssenter, og trener tre-fire ganger i uken. Ganske ofte dukker det opp en kjekk mann, som er litt eldre enn meg. Jeg har fått en del nikk og smil fra han i det han har kommet inn døren, vi får ofte øyekontakt underveis i treningen og det virker generelt som at han prøver å trene rundt samme område som meg. Har aldri møtt han før, så er ganske usikker på hva dette betyr. Har lyst til å snakke med han, men føler rett og slett at det er litt uhøflig å gå bort til han mens han trener. Har selvsagt vekslet et par ord før, men ikke hatt en samtale. Sannsynligheten for at han er slik rundt flere jenter på treningssenteret er ganske stor, og jeg vet ikke om jeg burde prøve å få oppmerksomheten hans eller bare ikke tenke mer på dette. 

Dette høres ut som et veldig lite problem, og det er nettopp det det er! Men irriterende er det, for jeg vet virkelig ikke hva som passer seg. Tusen takk om du orket å lese dette, håper på svar :) 

Anonymkode: b5b40...b87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er vanskelig ja.. når jeg ser samme personene på treningssenteret ofte så sier jeg alltid "hei" og smiler, og de gjør det samme, uten at det blir noe samtaler ut av det. Det er høflig, mener jeg. Også vet du jo ikke om han har dame eller ikke, så det kan bli kleint på den måten også. Men det er bare å spørre om han kan hjelpe deg med noe - feks om du trener benkpress, spør om han vil sikre stangen for deg? Jeg kom i kontakt med en kjekk mann på treningssenteret en gang for mange år siden, og da startet jeg det ved å spørre om hjelp med et apparat 😅 Så hadde vi badstue også da, så det var der vi begynte å prate ordentlig. 

Anonymkode: b3fc8...c81

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Der jeg trener er det ikke helt vanlig å si hei til alle selv om det er mange der som trener flere ganger i uken, og man ser hverandre flere ganger. De som hilser eller eventuelt snakker sammen kjenner hverandre fra før som regel.

Det jeg ville gjort er å si hei, småprate litt og så finne ut hva han heter så du kan finne han på facebook. Hvis jeg har lyst å spørre ut en dame jeg ser flere ganger i uken til vanlig synes jeg det er veldig greit å vite om hun har kjæreste før jeg eventuelt spør henne om å ta en kaffe eller noe. Samtidig kan jo det hende at han gjør et fremstøt i mellom tiden :)

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er vanskelig ja.. når jeg ser samme personene på treningssenteret ofte så sier jeg alltid "hei" og smiler, og de gjør det samme, uten at det blir noe samtaler ut av det. Det er høflig, mener jeg. Også vet du jo ikke om han har dame eller ikke, så det kan bli kleint på den måten også. Men det er bare å spørre om han kan hjelpe deg med noe - feks om du trener benkpress, spør om han vil sikre stangen for deg? Jeg kom i kontakt med en kjekk mann på treningssenteret en gang for mange år siden, og da startet jeg det ved å spørre om hjelp med et apparat 😅 Så hadde vi badstue også da, så det var der vi begynte å prate ordentlig. 

Anonymkode: b3fc8...c81

Har tenkt akkurat det, men er det ikke veldig tydelig flørting å spørre om en kan hjelpe deg med et apparat, etter at dere har utvekslet blikk flere ganger? Føler jeg virker så desperat:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Minesveiper skrev:

Der jeg trener er det ikke helt vanlig å si hei til alle selv om det er mange der som trener flere ganger i uken, og man ser hverandre flere ganger. De som hilser eller eventuelt snakker sammen kjenner hverandre fra før som regel.

Det jeg ville gjort er å si hei, småprate litt og så finne ut hva han heter så du kan finne han på facebook. Hvis jeg har lyst å spørre ut en dame jeg ser flere ganger i uken til vanlig synes jeg det er veldig greit å vite om hun har kjæreste før jeg eventuelt spør henne om å ta en kaffe eller noe. Samtidig kan jo det hende at han gjør et fremstøt i mellom tiden :)

Takk for tips :) 

AnonymBruker
Skrevet

Han høres bare høflig ut. Enten det eller så har jeg en god del menn på treningssenteret som er interessert i meg.:sjokkert: Godt jeg vet at flere av dem er gift.;)

Men du kan jo prøve å komme mer i prat med han, og kanskje finne ut om han er singel. Det kan jo hende han er interessert også. Eller kan bli det. Felles interesse i trening er jo et godt utgangspunkt.

Anonymkode: 1c492...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er altså fullt mulig at jeg bare leter etter tegn på at han er interessert:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres bare høflig ut. Enten det eller så har jeg en god del menn på treningssenteret som er interessert i meg.:sjokkert: Godt jeg vet at flere av dem er gift.;)

Men du kan jo prøve å komme mer i prat med han, og kanskje finne ut om han er singel. Det kan jo hende han er interessert også. Eller kan bli det. Felles interesse i trening er jo et godt utgangspunkt.

Anonymkode: 1c492...5a7

Mente å sitere deg på innlegget ovenfor :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...