AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Kunne dere gått så langt at dere sa "elsker deg" til en jente kun for å holde henne varm? Eller hadde det vært å gå for langt? Anonymkode: 93a0a...7e4
Kreator Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 (endret) Hvis du mistenker mannen er av den typen som er villig til å si og gjøre omtrent hva som helst så tror jeg du heller bør gå etter oppførselen hans og ikke legge for mye i ordene. Vurder i hvilken grad han inkluderer deg i sitt og sine nærmestes liv foruten sengekosen. Er du noe han er stolt av og gjerne deler med sine nærmeste, eller er det mest kroppsvarmen han er ute etter? Og hvis han sier han elsker deg så burde han ha veldig gode grunner til ikke å vise deg fram for sine nærmeste, kanskje med et lite unntak av storfamilien han kanskje har i sin ende (hvor de fleste venter minst tre måneder, kanskje normalen er seks eller mer). Endret 13. mars 2018 av Kreator 1
Kreator Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 (endret) For min egen del er dette milevis for langt, men jeg er til tider destruktiv ærlig. Ut i fra hvilken definisjon av "holde på med" du bruker, så slutter jeg all dating utover den ene så snart jeg føler at de positive følelsene jeg har gjengjeldes i ord og/eller handlinger. Å late som bare for å få et ligg sluttet jeg med for noen tiår siden, men jeg kan ha sex uten å "elske" personen ennå (eller late som) hvis jeg oppfatter at den andre ønsker sex uansett. Endret 13. mars 2018 av Kreator 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 41 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne dere gått så langt at dere sa "elsker deg" til en jente kun for å holde henne varm? Eller hadde det vært å gå for langt? Anonymkode: 93a0a...7e4 De fleste gutter bryr seg jo ikke genuint om jenta som menneske, men utenom det; f.eks. jeg, ville aldri sagt noe bare for å få en effekt. Men som et generelt svar: 1. Ja. 2. Langt i fra å gått for langt. Anonymkode: 809ed...a3b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Eksen min gjorde det 🙄 Han ble sammen med meg for å gjøre eksen sjalu.. han var fortsatt forelsket i henne, men sa at han elsket meg etter 2 mnd. Gjorde det slutt 2 mnd senere og ble sammen med henne igjen. Anonymkode: d5014...870
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Action speaks lounder than words. ALDRI la deg blende av ord!!!!! Jeg var sammen med verdens herligste sjarmør, han sa han elsket meg hver eneste dag, etter 2 år sammen kom det frem at han var diagnosert psykopat og ikke hadde noe evnen til noe som helst følelser i det hele tatt, og det hadde jeg jo merka det fordi handlingene hans viste det tydelig gang på gang, men jeg lot meg blende av dype vakre ord og tro på det pisset han kom med. Som bare var kalkulerte strofer han visste jeg ville høre for å kunne holde på meg lenger. Anonymkode: acad1...576
bortebra Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 Jeg tror ikke det er veldig vanlig å gå så langt? Det sagt; jeg tror ikke det er alle som ser nyansene innenfor kjærlighet, og dermed sier at de elsker når de helt klart ikke gjør det, bare er betatt o. l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå