Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #41 Del Skrevet 19. februar 2005 Jepp, han skulle vært skutt. Eller rifla, som det heter i kickboksermiljøet i Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2005 #42 Del Skrevet 21. februar 2005 Hadde det, hvis han virka ok.Og ikke narkovrak feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #43 Del Skrevet 21. februar 2005 Dermed er jo de fleste østlendinger allerede ekskludert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #44 Del Skrevet 22. februar 2005 Typisk at denne diskusjonen tok av uten min viten! TYPISK! Men jeg står for alt jeg har sagt, alt, hva nå enn det var jeg sa... Jeg ville aldri hatt sex med en østlending, og trøndere har rykket opp på en god andre plass den siste tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #45 Del Skrevet 22. februar 2005 Ikke jeg heller - til ALT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #46 Del Skrevet 22. februar 2005 Godt vi er enige, søta. Jeg er også til alt ikke iallefall, ikke til alt nå, idag! Dritt asså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. februar 2005 #47 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg ville aldri hatt sex med en østlending, og trøndere har rykket opp på en god andre plass den siste tida! Æ kain godt forstå at du e skeptisk te østlendingan ferr dæm e no som kjeint itj heilt go, men ka e det som e så gæli me oss trøndera da ? Nei, æ tru no du hi blainna kortan no reint gæli no. Kainn itj ha vårri non trønder du hi møtt. Må ha vørri ein østlendinga i ferrkledning d. Einten d eller så hi'n vørri så læng på østlandet ætt'n rætt å slætt hi vørti toillat tå savne av gammellainne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #48 Del Skrevet 22. februar 2005 :oops: Det stemmer det, Lestat. 20 år i Oslo kan virkelig skade en fyr, har jeg skjønt... Også var jeg ekstra sinna idag... Ekstra... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #49 Del Skrevet 22. februar 2005 Godt vi er enige, søta. Jeg er også til alt ikke iallefall, ikke til alt nå, idag! Dritt asså!!! Nemlig! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #50 Del Skrevet 22. februar 2005 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. februar 2005 #51 Del Skrevet 22. februar 2005 :oops: Det stemmer det, Lestat. 20 år i Oslo kan virkelig skade en fyr, har jeg skjønt... Jau, der hi vi ferrklaringa ja. En akklimatisert trønder e itj d samma nei, da snakke vi om ein østlending da. Dæm værken leie man ut te, eiller pule som kjeint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #52 Del Skrevet 22. februar 2005 Æ tror vi æ eni, sæll åm æ egentli ikke sjønnår ett or a de du siår... så syns æ du hørår m te de søde trønåran... men du bor i Oslo sjøl, ellår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. februar 2005 #53 Del Skrevet 22. februar 2005 Morro med sånne tråder, men får vel prøve å skrive litt mer forståelig da. Ja, jeg bor i Oslo for tiden men er vel trønder på min hals. Jeg flyttet til Oslo 1.nov forrige år i forbindelse med jobb. Planen er tilbake til trøndelag i løpet av 6 måneder, og jobbe derifra. Tiden vil vise, Oslo er ikke så verst det heller (kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Trondheim da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #54 Del Skrevet 22. februar 2005 :o Skjønte du dialekta mi!?!? Kanskje første trønder i verden som har gjort det.... (derav mulighet for eventuelle tidligere misforståelser...) Bor i Oslo sjøl jeg, og er vel sånn at jo lengre jeg bor her, jo mer patriot blir jeg, heier til og med på Start nå. Trist, men sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #55 Del Skrevet 22. februar 2005 Men leier dere ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #56 Del Skrevet 22. februar 2005 Var du redd vi skulle spore av nå, babe? NEI, jeg verken puler eller leier ut østlendinger... (med unntak av Elverumsinger, til nød, de leier jeg ut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 22. februar 2005 #57 Del Skrevet 22. februar 2005 :o Skjønte du dialekta mi!?!? Kanskje første trønder i verden som har gjort det.... Joda, tipper på en eller annen sørlandsdialekt. Akkurat hvor blir vanskelig å plassere uten å høre deg snakke. Forøvrig tror jeg at jeg skal bo veldig lenge i Oslo før jeg slutter å heie på RBK, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #58 Del Skrevet 22. februar 2005 Flink Lestat!!! Du må forresten ikke tro at jeg heier på Start på ordentlig!!! Men jeg må si det når jeg er Sørlending og bor i Oslo. Viktig å være skikkelig patriot, ikke sant. Jeg har vært i nord-norge forrseten, der du kommer fra. Festa på Posepilten (?) og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #59 Del Skrevet 22. februar 2005 Var du redd vi skulle spore av nå' date=' babe? NEI, jeg verken puler eller leier ut østlendinger... (med unntak av Elverumsinger, til nød, de leier jeg ut...)[/quote'] Det var da bra...øh...HEY.. hva mente du med leier ut?!? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. februar 2005 #60 Del Skrevet 22. februar 2005 Pfft, du spurte om jeg leier ut østlendinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå