Gå til innhold

Ville DU ha leid ut til en østlending?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Min grense går ved folk fra Toten.

Dét har nok mest med kultur å gjøre, ikke nødvendigvis bare de faktum at de er derfra.

Jeg kjenner en totning, og han er bortimot som oss. Men Fakta forteller jo noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg skal aldri mer ha sex med en Østlending, det var det som var tråden, ikke sant?

Nå er det bare sørlendinger som gjelder, uansett, møkklei BærumsblærumsOsloVestfolkMammadalter som tror skrujern er en drink m vodka og appelsinjuice....

Her er det skarre-R, og båd, og makkrel, og havsalt bris og terner som gjelder når jeg har sex... og kun det. Vil ikke være venner med folk fra Østlandet engang, (kanskje hvis de er fra Elverum, kanskje, der er det så Gudsforlatt, at Sørlandsmoralen min utjevner eventuelle forskjeller...)

Øh, Trøfflus, hva var spørsmålet igjen. Tror jeg fikk et lite drypp mens jeg skrev....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tror jeg fikk et lite drypp mens jeg skrev....

Virker mer sannsynlig enn at du ble utsatt for en liten sprut, for å si det sånn...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nei' date=' til hovedinnlegger, fordi de så sjelden eller aldri holder det rent, hvis de ikke har hushjelp da. De feier "alt under teppet" så det ser rent og pent ut, men det er kun fasadespikkeri. (Jeg snakker ikke om hybelkaniner og rot, men om dritt som forringer leiligheten...)...[/quote']

Dette gjelder faktisk også mange sørlendinger, så med sånne kriterier har du vel faktisk bare skoltesamer, lulesamer og noen få frøyværinger igjen å leie ut til.

Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hadde kun leid ut til vestlendinger, østlendinger er for snobbete for meg! Ikke det at jeg har  F-O-R-D-O-M-M-E-R  mot fisefine Oslofolk, men... :roll:  

:ler:

Når ble østlendinger synonymt med Oslofolk??? Det finnes flere østlendinger utenfor Oslo enn i Oslo....Tydelig at uvitenhet er vanlig utenfor østlandet.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg skal aldri mer ha sex med en Østlending, det var det som var tråden, ikke sant?

Nå er det bare sørlendinger som gjelder, uansett, møkklei BærumsblærumsOsloVestfolkMammadalter som tror skrujern er en drink m vodka og appelsinjuice....

Her er det skarre-R, og båd, og makkrel, og havsalt bris og terner som gjelder når jeg har sex... og kun det. Vil ikke være venner med folk fra Østlandet engang, (kanskje hvis de er fra Elverum, kanskje, der er det så Gudsforlatt, at Sørlandsmoralen min utjevner eventuelle forskjeller...)

Øh, Trøfflus, hva var spørsmålet igjen. Tror jeg fikk et lite drypp mens jeg skrev....

Så enig at jeg kunne skrevet det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Hvis jeg skulle ha leid ut til en arendøling, skulle jeg i hver fall hatt god isolasjon, av den enkle grunn at jeg ikke klarer å høre på språket.

Når jeg tenker meg om ville jeg ikke leid ut til arendøinger i det hele tatt, tenk på ranskulturen disse sprer seg om ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke være venner med folk fra Østlandet engang,

:(

arendøling,  

.. pst.. det heter arendalitt... .. de eneste som har et musikkinstrument på Ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville hvertfall aldri ha leid ut til østfoldinger!

Østfold-dialekten er noe av det mest grusomme og stupide jeg noensinne har hørt!! :o :-x

Med en Østfold-dialekt i nærheten ville jeg ha blitt gal av irritasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Totning
Min grense går ved folk fra Toten.

:-( Å er det for noe gæli mæ øss totninger a

Sier som vår store forfatter, Bjørnstjerne Bjørnson jeg........... "SKITT I NORGE - LEVE TOTEN" :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-(  Å er det for noe gæli mæ øss totninger a  

Sier som vår store forfatter, Bjørnstjerne Bjørnson jeg........... "SKITT I NORGE - LEVE TOTEN"  :tommelsmil:

Åh, en totning jooo :hoppe:

Kænn du itte tølla lite mer åt meji`a :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Toten gjør seg best på tysk. Ingenting skaper mer uggen stemning på Autobahn enn å ta igjen en trailer fra Toten Transport

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Arendølinger eller arendalitter, våre nye ransmenn er de uansett  :sjarmor:

Ja, de har gått fra rifla påmmfri til bare selve rifla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har gått fra rifla påmmfri til bare selve rifla

Er ikke så rart det.Har du sett reklamen eller? Større nutcase skal en se lenge etter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...