Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 HELT ærlig, altså? Jeg mener, vi vet jo hva både statistikker, webblogger og ikke minst Fakta sier om dem. Jeg for min del er S-K-E-P-T-I-S-K - jeg innrømmer dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Ja, for jeg leier kun ut til mine egne, ikke sånne rare folk som spiser fisk og komle og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 Ja, men ikke nordlendinger. De banner mye og vasker visstnok håret sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg tror ikke jeg ville leid ut til en fordomsfull person... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #5 Del Skrevet 16. februar 2005 Ja' date=' men ikke nordlendinger. De banner mye og vasker visstnok håret sjelden.[/quote'] Heller det enn ei østlandsberte som banner lite og vasker håret ofte; tenk på strømregningene etter dét varmtvannsforbruket! Dette er ikke bare fordi hun er østlending, men fordi det følger med kulturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #6 Del Skrevet 16. februar 2005 Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Vi vet jo alle at den kulturellle forskjellen gjør at nordlendinger ikke er til og stole på. Jeg er ikke R-A-S-I-S-T, men alle bleikfiser er jo helt like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Ville vel egentlig helst leid ut til en utlending, de kan jo ikke bruke mye strøm, så sjelden som de dusjer. Og de bor jo gjerne 17 stykk i samme leilighet, så da holder de varmen uten å bruke strøm også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #9 Del Skrevet 16. februar 2005 Vi vet jo alle at den kulturellle forskjellen gjør at nordlendinger ikke er til og stole på. Jeg er ikke R-A-S-I-S-T, men alle bleikfiser er jo helt like Neineineinei, nå generaliserer du. Det er østlendingene som ikke er til å stole på. Jeg viser bare til Fakta Å si noe annet er naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #10 Del Skrevet 16. februar 2005 Ville vel egentlig helst leid ut til en utlending' date=' de kan jo ikke bruke mye strøm, så sjelden som de dusjer. Og de bor jo gjerne 17 stykk i samme leilighet, så da holder de varmen uten å bruke strøm også...[/quote'] Problemet er at de yngler som kaniner, vet du - jeg viser til Vidar Kleppes påpekning av at for eksempel somaliske kvinner går konstant høygravide. Før du vet ordet av det har de kanskje presset deg ut av huset? Men ellers ser jeg helt klart poenget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #11 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei, til hovedinnlegger, fordi de så sjelden eller aldri holder det rent, hvis de ikke har hushjelp da. De feier "alt under teppet" så det ser rent og pent ut, men det er kun fasadespikkeri. (Jeg snakker ikke om hybelkaniner og rot, men om dritt som forringer leiligheten...)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #12 Del Skrevet 16. februar 2005 Problemet er at de yngler som kaniner, vet du - jeg viser til Vidar Kleppes påpekning av at for eksempel somaliske kvinner går konstant høygravide. Før du vet ordet av det har de kanskje presset deg ut av huset? Men ellers ser jeg helt klart poenget ditt. Grøss og gru... jeg ville da aldri ha bodd der selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. februar 2005 #13 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde kun leid ut til vestlendinger, østlendinger er for snobbete for meg! Ikke det at jeg har F-O-R-D-O-M-M-E-R mot fisefine Oslofolk, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 16. februar 2005 #14 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei, de får bo gratis her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. februar 2005 #15 Del Skrevet 16. februar 2005 Så lenge de ikke holder med Vålerenga så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #16 Del Skrevet 16. februar 2005 Trenger du hybel nå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. februar 2005 #17 Del Skrevet 16. februar 2005 Trenger du hybel nå eller?? .. det får han hvertfall ikke leie hos meg .. vil ikke ha sørlendinger i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #18 Del Skrevet 16. februar 2005 Men..........han er veldig renslig asså.Vasker seg under armhulene og alt............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. februar 2005 #19 Del Skrevet 17. februar 2005 Min grense går ved folk fra Toten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #20 Del Skrevet 17. februar 2005 Min grense går ved folk fra Toten. De har jo så hærlig dialekt da. Jeg spurte en gutt fra toten hvor han var fra i Hedmark en gang. Bereist jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå