Gå til innhold

Ville DU ha leid ut til en østlending?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

HELT ærlig, altså?

Jeg mener, vi vet jo hva både statistikker, webblogger og ikke minst Fakta sier om dem.

Jeg for min del er S-K-E-P-T-I-S-K - jeg innrømmer dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Ja' date=' men ikke nordlendinger. De banner mye og vasker visstnok håret sjelden.[/quote']

Heller det enn ei østlandsberte som banner lite og vasker håret ofte; tenk på strømregningene etter dét varmtvannsforbruket!

Dette er ikke bare fordi hun er østlending, men fordi det følger med kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi vet jo alle at den kulturellle forskjellen gjør at nordlendinger ikke er til og stole på.

Jeg er ikke R-A-S-I-S-T, men alle bleikfiser er jo helt like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Ville vel egentlig helst leid ut til en utlending, de kan jo ikke bruke mye strøm, så sjelden som de dusjer. Og de bor jo gjerne 17 stykk i samme leilighet, så da holder de varmen uten å bruke strøm også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vi vet jo alle at den kulturellle forskjellen gjør at nordlendinger ikke er til og stole på.

Jeg er ikke R-A-S-I-S-T, men alle bleikfiser er jo helt like

Neineineinei, nå generaliserer du. Det er østlendingene som ikke er til å stole på. Jeg viser bare til Fakta :wink:

Å si noe annet er naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ville vel egentlig helst leid ut til en utlending' date=' de kan jo ikke bruke mye strøm, så sjelden som de dusjer. Og de bor jo gjerne 17 stykk i samme leilighet, så da holder de varmen uten å bruke strøm også...[/quote']

Problemet er at de yngler som kaniner, vet du - jeg viser til Vidar Kleppes påpekning av at for eksempel somaliske kvinner går konstant høygravide. Før du vet ordet av det har de kanskje presset deg ut av huset?

Men ellers ser jeg helt klart poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, til hovedinnlegger, fordi de så sjelden eller aldri holder det rent, hvis de ikke har hushjelp da. De feier "alt under teppet" så det ser rent og pent ut, men det er kun fasadespikkeri. (Jeg snakker ikke om hybelkaniner og rot, men om dritt som forringer leiligheten...)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Problemet er at de yngler som kaniner, vet du - jeg viser til Vidar Kleppes påpekning av at for eksempel somaliske kvinner går konstant høygravide. Før du vet ordet av det har de kanskje presset deg ut av huset?

Men ellers ser jeg helt klart poenget ditt.

Grøss og gru... jeg ville da aldri ha bodd der selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kun leid ut til vestlendinger, østlendinger er for snobbete for meg! Ikke det at jeg har F-O-R-D-O-M-M-E-R mot fisefine Oslofolk, men... :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Min grense går ved folk fra Toten.

De har jo så hærlig dialekt da. Jeg spurte en gutt fra toten hvor han var fra i Hedmark en gang. Bereist jah :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...