Gå til innhold

Dere som har parkeringsbrikke på Sykehuset i Østfold (Kalnes)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har jobbet deltid på Kalnes i ca et år nå. Jeg har parkeringsbrikke i bilen min, og vet det skal koste 20,- per parkering. 

Jeg innså nettopp at jeg aldri har betalt en parkeringsregning. Jeg logget inn på sidene til EasyPark, hvor jeg får valgene om å bestille ny brikke o.l. Det står ingenting om regning på enten FAQen eller noe annet sted.

Er det noen som har litt peiling på dette her? :)

Mvh

Korttenkt.

Anonymkode: 9b430...961

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg leser er:

Spørsmål: Får jeg kvittering for innkjøring/passering med TAG-brikken og hvordan kan jeg se mine passeringer?
Svar: Du får et "push" varsel hvis du har lastet ned easypark appen. Du får sms varsel hvis du ikke har lastet ned appen. 

Du kan velge å skru av sms varsling på "mine sider" hos www.easypark.no. Her er det også mulighet for å velge å få tilsendt kvitteringer på e-post og se en oversikt over alle passeringer.

Jeg har ikke easypark-appen, og har aldri fått noe varsel på hverken e-post eller SMS. Riktig nummer er registrert på nettsiden.

AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Parker i vei og ikke klag om du vet dubhar gjort alt rett. Sett av penger til passeringer eubhar hatt i tilfelle

Anonymkode: e018c...7c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...