Kylling Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hun har vært skeptisk og sårbar fra vi fikk henne (kjøpte henne fra dyrebeskyttelsen da hun var rundt 12 uker) Hun har oppført seg som en katt innenfor «normalen» fram til ca 1,5 mnd siden. Hun virker fryktelig engstelig. Skvetter for kun små lyder og bevegelser. Sjelden mottakelig for kos og maler lite. Hun spiser minimalt. Hun har alltid vært glad i våtfor, men nå rører hun det ikke. Spiser litt tørrfôr. Hun får ormekur jevnlig. Hun liker ikke å være ute nå på vinteren, er mest inne. Hun oppfører seg som en forvokst kattunge på speed. Hva skjer med pusen min? 😕
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Noen katter er nervøse/usosiale, det pleier å komme seg med alderen tror jeg. Hun spiser lite da, har du vurdert å variere maten hennes mer? F.eks. fisk? Du kan handle ei fryst seiblokk og gi den litt av den. Min katt elsket fisk og ble deppa av tørrfor. Anonymkode: 7278f...086
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Og - katter trenger ikke jevnlige ormekurer med mindre de er mye ute og jakter på mus/fugler. Om den er på jakt kan du sjekke baken dens av og til, eventuelt bare gi den en kur 2-3 i året. Anonymkode: 7278f...086
Brimi Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Drikker hun mye eller lite? Det høres ut som at det er noe du må sjekke opp hos dyrlegen.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Jeg har en katt som blir veldig fort matlei. Må bytte for og smaker ofte. Hun kan også finne på å spise tørrfor selv om det står våtfor ved siden av. De kan bli skvettene i ungdomsårene. Men om dette har vart en stund så hadde jeg oppsøkt veterinær. Anonymkode: ea22f...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå