HenrikJ Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hei. Jeg er 22 år gammel er sånn hårete type. Jeg har en del hår på kroppen, litt ved brystet, armene, lårene og ned over bene. Det er ikke så mye, men en del. Synes dere at det er ok damer? kjenner mange menn som fjerner det. Synes dere at menn burde fjerne det? Takker for innspill.
visp Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 4 minutter siden, HenrikJ skrev: Hei. Jeg er 22 år gammel er sånn hårete type. Jeg har en del hår på kroppen, litt ved brystet, armene, lårene og ned over bene. Det er ikke så mye, men en del. Synes dere at det er ok damer? kjenner mange menn som fjerner det. Synes dere at menn burde fjerne det? Takker for innspill. Det er helt normalt; du er mann. Ikke fjern det. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 6 minutter siden, HenrikJ skrev: Hei. Jeg er 22 år gammel er sånn hårete type. Jeg har en del hår på kroppen, litt ved brystet, armene, lårene og ned over bene. Det er ikke så mye, men en del. Synes dere at det er ok damer? kjenner mange menn som fjerner det. Synes dere at menn burde fjerne det? Takker for innspill. Helt ok. Så lenge du ikke krever at ei dame shaver mer enn deg Anonymkode: aa7e9...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Jeg liker ikke når menn er veldig hårete, men alle mennesker har jo hår, så at det er hår der plager meg ikke, men er det kjempe masse så er det direkte turnoff. Da er det bedre om du vokser deg en gang i blandt, og kjøper en IPL maskin som du kan bruke på kroppen på de ekstra hårete stedene etter voksing (evn etter barbering). IPL laser gjør at hårene vokser mye saktere, og at mange av hårsekkene legges i dvale for en lengre periode sånn at det ikke vokser like mange hår. Man må gjøre det hver uke eller annenhver uke de første 6-8 månedene, så kan man trappe ned bruk til 1 gang i mnd, så til bare et par ganger i året for å holde hårsekkene i dvale. Det ville kanskje vært litt rart med en mann uten et eneste hår på kroppen, så derfor nevner jeg IPL maskin (evn profesjonell hårfjerningslaser) for å minske hårveksten altså antall hår/hårsekker og vekstsyklus og ikke bare lengde slik barbering gjør. En IPL maskin koster ca 2000 kroner og må brukes på glatt hud for at lyset skal gå ned i hårsekkene, derfor må du vokse eller barbere deg før du bruker den, men du trenger ikke opprettholde med voksing og barbering like ofte når effekten av IPL har begynt å virke. Jo lengre du bruker det, jo mere blir flere hårsekker midlertidig (men langvarig) ødelagte. Det er relativt smertefritt. Anonymkode: 96e08...cae 2
visp Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke når menn er veldig hårete, men alle mennesker har jo hår, så at det er hår der plager meg ikke, men er det kjempe masse så er det direkte turnoff. Da er det bedre om du vokser deg en gang i blandt, og kjøper en IPL maskin som du kan bruke på kroppen på de ekstra hårete stedene etter voksing (evn etter barbering). IPL laser gjør at hårene vokser mye saktere, og at mange av hårsekkene legges i dvale for en lengre periode sånn at det ikke vokser like mange hår. Man må gjøre det hver uke eller annenhver uke de første 6-8 månedene, så kan man trappe ned bruk til 1 gang i mnd, så til bare et par ganger i året for å holde hårsekkene i dvale. Det ville kanskje vært litt rart med en mann uten et eneste hår på kroppen, så derfor nevner jeg IPL maskin (evn profesjonell hårfjerningslaser) for å minske hårveksten altså antall hår/hårsekker og vekstsyklus og ikke bare lengde slik barbering gjør. En IPL maskin koster ca 2000 kroner og må brukes på glatt hud for at lyset skal gå ned i hårsekkene, derfor må du vokse eller barbere deg før du bruker den, men du trenger ikke opprettholde med voksing og barbering like ofte når effekten av IPL har begynt å virke. Jo lengre du bruker det, jo mere blir flere hårsekker midlertidig (men langvarig) ødelagte. Det er relativt smertefritt. Anonymkode: 96e08...cae Han er 22 og beskriver en helt normal kropp. Hva skjer egentlig med verden? 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ok. Så lenge du ikke krever at ei dame shaver mer enn deg Anonymkode: aa7e9...e3d Er det en regel som sier at det ikke er lov å be om at motparten sjeiver mer? Anonymkode: cefd7...381
Stina234 Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Helt normalt syntes jeg, standard mann i følge dine beskrivelse. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 44 minutter siden, visp skrev: Han er 22 og beskriver en helt normal kropp. Hva skjer egentlig med verden? Oppfattet at dette var mer enn en normalt hårete kropp siden han lager en post om det og beskriver seg selv for "en sånn hårete type". Da høres det ekstra ekstra hårete ut i mine øyne. Om han har helt normal hårvekst er det selvfølgelig noe annet. Anonymkode: 96e08...cae
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #10 Skrevet 13. mars 2018 Liker menn med hår, men nå er jeg litt eldre enn deg da. Er 32, og på min alder syntes jeg menn skal ha litt hår. Anonymkode: 11fd6...f11 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Skrevet 13. mars 2018 Utganspunktet er jeg ikke så glad i menn med for mye hår.. særlig ikke på ryggen. Men.. det morsomme er at han jeg nå liker har mye hår og jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Han er super sexy. Anonymkode: 45909...e90
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #12 Skrevet 13. mars 2018 Elsker hårete menn 😉 IKKE fjern det! ☺️ Anonymkode: a77c5...f84 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #13 Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det en regel som sier at det ikke er lov å be om at motparten sjeiver mer? Anonymkode: cefd7...381 Så lenge man tilbyr og shave like mye, så kan man såklart uttale et lnske om det, men såklart skal man ikke kreve at partner endrer kroppen sin, om de ikke ønsker. Menn er ikke finere med hår enn damer liksom Anonymkode: aa7e9...e3d 1
visp Skrevet 13. mars 2018 #14 Skrevet 13. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppfattet at dette var mer enn en normalt hårete kropp siden han lager en post om det og beskriver seg selv for "en sånn hårete type". Da høres det ekstra ekstra hårete ut i mine øyne. Om han har helt normal hårvekst er det selvfølgelig noe annet. Anonymkode: 96e08...cae Ja, det er fint du ville hjelpe- det er ikke det, men unge mennesker er jo ofte usikre og får mye i fleisen idag om hvordan man skal være etc. Om han tror en mann skal være hårløs fordi han er vant til å se bilder at kun veltrente, innoljede, hårløse menn, så trenger han å høre at det er helt normalt at en kjønnsmoden mann har hår på kroppen. Dessuten er det mange kvinner som syns det er sexy, deriblant meg. 3
s0la Skrevet 13. mars 2018 #15 Skrevet 13. mars 2018 Nei! Synes ikke man skal trenge å fjerne noe for å "tilfredsstille" andre. Jeg har ingenting i mot hår, eller ingen hår. Foretrekker hår under armene på partner f.eks. enn om han shaver. Men om HAN liker det, så har jeg ikke noe i mot det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #16 Skrevet 14. mars 2018 Det gjør det bare til mann og ikke gutt, så ikke fjerne! Forresten, vær deg selv Anonymkode: de6c0...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #17 Skrevet 14. mars 2018 16 timer siden, HenrikJ skrev: Hei. Jeg er 22 år gammel er sånn hårete type. Jeg har en del hår på kroppen, litt ved brystet, armene, lårene og ned over bene. Det er ikke så mye, men en del. Synes dere at det er ok damer? kjenner mange menn som fjerner det. Synes dere at menn burde fjerne det? Takker for innspill. Nei, ikke fjern! Liker hårete og mandige menn 😏 Anonymkode: 87107...654 1
Rowan Skrevet 14. mars 2018 #18 Skrevet 14. mars 2018 Personlig synes jeg hårete menn er sexy! Og synes ingen menn bør fjerne det. Men så er det også hva du er mest komfortabel med.
Mars Quirinus Skrevet 14. mars 2018 #19 Skrevet 14. mars 2018 Det jeg som mann gjør, som også har litt hår, er å trimme det ned litt. Synes det blir mye bedre og da blir ikke hele kroppen full av stikkende «hårstumper». Men jeg fjerner hår på nakke og skuldre med høvel.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #20 Skrevet 15. mars 2018 Ingen grunn til å fjerne hår med mindre det er helt ekstremt mye, feks mye på rygg/skuldre. Anonymkode: 3052e...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå