Gå til innhold

Mario Badescu - verdt all oppmerksomheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat investert i en hel serie fra Mario badescu. Alt fra rens, toner til serum og fuktighetskrem er på plass. Ikke startet å bruke det enda, har noen produkter jeg går på enda, som jeg tenker å tømme ferdig før jeg starter på Mario badescu. Har store forventninger, men redd jeg blir skuffet. Føler merket fikk mye oppmerksomhet pga Kylie Jenner, men er det verdt all oppmerksomheten? Hva tenker dere? Og hvilke produkter bruker du?

Anonymkode: 29c30...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en frotteklut med varmt vann hver dag, morgen og kveld. Jeg er snart 50 og har aldri brukt noe rensemidler og hva det kalles. Huden min er helt problemfri også, fordi jeg ikke bruker sånt tull som egentlig bare suget penger ut av lommeboka til folk.

Anonymkode: 3b937...a16

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en frotteklut med varmt vann hver dag, morgen og kveld. Jeg er snart 50 og har aldri brukt noe rensemidler og hva det kalles. Huden min er helt problemfri også, fordi jeg ikke bruker sånt tull som egentlig bare suget penger ut av lommeboka til folk.

Anonymkode: 3b937...a16

Ok

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den rose sprayen og den agurk sprayen, samt den tingen for spot treatment av kviser. Veldig fornøyd. Billig og bra, men ser de seriene koster mer når man skal ha alt. Bruker andre produkter til rens o.l. Som fungerer for min hud. 

Anonymkode: f00a1...be1

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den rose sprayen og den agurk sprayen, samt den tingen for spot treatment av kviser. Veldig fornøyd. Billig og bra, men ser de seriene koster mer når man skal ha alt. Bruker andre produkter til rens o.l. Som fungerer for min hud. 

Anonymkode: f00a1...be1

Kjøpte enkel produkter ned rabatt opptil 20-30 % på alle. Men kjøpte en «serie» på en måte siden jeg kjøpte både rens, toner osv. En ting, har du sediment i sprayflasken din? Det ligger noe sediment nederst i min sprayflaske.

Skrevet (endret)

Jeg er helt avhengig av den grønne Facial sprayen. 

Har foreløpig ikke prøvd noe annet fra merket. Rose hip masken skal bestilles. 

Endret av laperla
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, laperla skrev:

Jeg er helt avhengig av den grønne Facial sprayen. 

Har foreløpig ikke prøvd noe annet fra merket. Rose hip masken skal bestilles. 

Men har du opplevd å ha noe sediment liggende i bunn i sprayflasken din? 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd!

Anonymkode: 8c27c...cc0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du opplevd å ha noe sediment liggende i bunn i sprayflasken din? 

Nei, det kan jeg ikke si jeg merket noe til. Har tømt utallige flasker. Bestiller fra Beautybay. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd toneren. Gjorde absolutt ingenting for meg, opplevde huden ble mer tørr og grov.

Anonymkode: 70247...e5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...