AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Del Skrevet 13. mars 2018 Har en som er skikkelig kresen på lengde, stretch/passform osv. Anonymkode: 0ab3f...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 13. mars 2018 #2 Del Skrevet 13. mars 2018 Er det noen spesiell grunn til at han ikke kjøper selv, når han er så kresen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Del Skrevet 13. mars 2018 Vet ikke, han kjøper sjøl. Anonymkode: cf749...ab9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Del Skrevet 13. mars 2018 Kappahl. Og briefs er visst best her i huset. Jeg kjøper gjerne undertøy til ham, og han kjøper gjerne til meg Anonymkode: f51e1...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Del Skrevet 14. mars 2018 22 hours ago, Mona123 said: Er det noen spesiell grunn til at han ikke kjøper selv, når han er så kresen? TS her. Han har visst kjøpt en del som han ikke har vært fornøyd med. Jeg tenke derfor å kjøpe noen boxere i gave til han. Derfor ønsker jeg tips. 22 hours ago, AnonymBruker said: Kappahl. Og briefs er visst best her i huset. Jeg kjøper gjerne undertøy til ham, og han kjøper gjerne til meg Anonymkode: f51e1...34e Takk for tips Anonymkode: 0ab3f...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Del Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Han har visst kjøpt en del som han ikke har vært fornøyd med. Jeg tenke derfor å kjøpe noen boxere i gave til han. Derfor ønsker jeg tips. Anonymkode: 0ab3f...e0f Hvor kjøpte han de han var misfornøyd med og hvorfor var han misfornøyd? Dumt om du ender med å gi de samme i gave som de han har klaget over. Anonymkode: cac58...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #7 Del Skrevet 14. mars 2018 Han klarer å gå å kjøpe selv, han er ikke helt invalid. Anonymkode: cbbb1...8a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #8 Del Skrevet 14. mars 2018 Samboeren min sverger til Bjørn Borg. De med bred strikk i livet. Anonymkode: f2e38...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 15. mars 2018 #9 Del Skrevet 15. mars 2018 Comfyballs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #10 Del Skrevet 15. mars 2018 Calvins Klein og Hugo Boss er hans fav. Anonymkode: eac45...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #11 Del Skrevet 15. mars 2018 Det får han jaggu gjøre selv. Anonymkode: ca9cd...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #12 Del Skrevet 15. mars 2018 Er ikke helt sikker. Han liker de med litt høyt liv, ikke for kort og ikke for trange. Han liker heller ikke de som er i sateng materiale. Fortrekker ting som puster. Det er lettere å kjøpe når du vet hva han liker. Jeg treffer nesten alltid siden jeg vet hva min kjæreste foretrekker. Når min kjæreste overrasker meg med undertøy, så er det string eller blonder når det er en "felles" gave, men har jeg glemt undertøy så kjøper han meg sånne usynlige sloggi hipster eller vanlige bomull hipster fra Pierre Robert eller noe lignende som ikke er så sexy men mer behagelig til hverdags. Anonymkode: 797c1...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #13 Del Skrevet 15. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får han jaggu gjøre selv. Anonymkode: ca9cd...bb6 Hyggelig du er da, tipper han synes det er topp at du aldri gjør noe for han. Anonymkode: eac45...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #14 Del Skrevet 15. mars 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får han jaggu gjøre selv. Anonymkode: ca9cd...bb6 Jasså, må mannen din kjøpe gaver til seg selv? Det høres jo flott ut :" kjære, her har du kortet mitt, kjøp deg noe fint!" Anonymkode: 801f9...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #15 Del Skrevet 15. mars 2018 Brok Hose! Nytt norsk merke som er veldig gode ( i følge mannen) Anonymkode: 62526...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #16 Del Skrevet 15. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jasså, må mannen din kjøpe gaver til seg selv? Det høres jo flott ut :" kjære, her har du kortet mitt, kjøp deg noe fint!" Anonymkode: 801f9...4d4 Mange ser på kvinner som kjøper klærne til mannen som noen som lever i ett dysfunksjonelt mor-sønn forhold. Så for enkelte så er det helt utenkelig å ta på sånne oppgaver for mannen sin. Men min mann hater å handle klær, jeg elsker det. Så for oss fungerer det fint. Spørs om det blir å fortsette om vi noen gang får barn. Men hittil er det bare gøy. Anonymkode: 797c1...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #17 Del Skrevet 16. mars 2018 På 15.3.2018 den 15.52, AnonymBruker skrev: Mange ser på kvinner som kjøper klærne til mannen som noen som lever i ett dysfunksjonelt mor-sønn forhold. Så for enkelte så er det helt utenkelig å ta på sånne oppgaver for mannen sin. Men min mann hater å handle klær, jeg elsker det. Så for oss fungerer det fint. Spørs om det blir å fortsette om vi noen gang får barn. Men hittil er det bare gøy. Anonymkode: 797c1...625 Må da gå ann å gi klær i gaver til kjæresten sin uten at det gjør at man lever i er dysfunksjonelt forhold? 🤔 Jeg dømmer ingen forøvrig, man får gjøre som man vil så lenge det er noe begge vil! Anonymkode: 801f9...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 16. mars 2018 #18 Del Skrevet 16. mars 2018 Her har jeg også en kresen type - han har jobbet seg gjennom en uendelig rekke av merker, men har falt ned på Pierre Robert sine sports boxere. De puster og er lange nok i beina. Det er visst veldig viktig, spesielt når man skal kjøre bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #19 Del Skrevet 16. mars 2018 Kjøpte noen comfyballs nå nettopp (salg) og de er veldig gode.Ellers så sverger jeg til Pierre Robert-sporstboksere, veldig gode. Ulempen er at de er "glatte" og hvis man har litt for vid bukse (uten belte) sægger man... Anonymkode: c1378...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #20 Del Skrevet 20. mars 2018 I matbutikken, typen liker Pierre Robert microfiber sportsboksere. Anonymkode: 686dd...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå