AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hei Dette kan kanskje virke som en liten sak, men jeg har en lederstilling og hatt den i ca. 4 mnd. Har masse erfaring tidligere fra lignende stilling. En ansatt hos oss har en del sykdom i familien (barn, seg selv osv) som gjør at vedkommende nå får en del ytelser fra NAV. Jeg ønsker ikke å gå inn på hva, men jeg ringte NAV vedrørende vedkommende og noe sykemeldinger jeg hadde mottatt da jeg var usikker på en håndtering (aldri vært borti den aktuelle problemstillingen). De ba meg si til den ansatte å ringe dem når jeg så den ansatte, noe jeg da gjorde. Men så kommer min sjef bort til meg og syntes det er liten vits å hause opp dette, og at jeg ikke trengte å be vedkommende å ringe nav når den ansatte har det så tøft. Jeg fikk litt bakoversveis, da jeg kun gjorde dette i beste mening og fordi jeg ble fortalt av NAV å gi denne beskjeden videre. Det er helt ok å få konstruktiv kritikk når den er reell, men her gjorde jeg kun det jeg trodde var rett og ble ganske satt ut, også veldig lei meg (dette så ikke min sjef) fordi jeg liker ikke å få kjeft for noe som jeg gjorde rett. Kanskje er jeg veldig nærtagende, men denne jobben er viktig for meg og jeg vil ikke opplevde å få kjeft før jeg får forklart meg og ihvertfall ikke for noe som ikke var feil. Jeg tenker jeg skal legge denne ballen død, men hvis jeg hører fra min sjef igjen ang. dette så vil jeg ta det opp. Tanker? Anonymkode: ef74f...864
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Det var jo ikke kjeft? Anonymkode: 8af9f...3f8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå