Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har aldri vært arbeidsledige

Anonymkode: 8ecfe...9d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har aldri vært arbeidsledige

Nei jeg har ikke det gitt! Så for meg har det alltid vært lett å få jobb, heldigvis.

Anonymkode: d2465...a0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Joa, delvis da ene jobben ble nedlagt, tok det med ro noen måneder før jeg begynte å søke ny jobb. Tok kanskje 1,5 mnd å få ny jobb.

Anonymkode: 5d9a1...f85

AnonymBruker
Skrevet

Man tar hva som helst når man ikke har jobb og søker videre etter en jobb man vil ha mens man jobber

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er såre enkelt - men man kan ikke være kresen. Det er der feilen ligger hos de aller fleste.

Anonymkode: 0f2ce...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt på alt fra vaskehjelp til butikkarbeider, men får avslag helle tiden...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man tar hva som helst når man ikke har jobb og søker videre etter en jobb man vil ha mens man jobber

Det er da ikke alltid så lett å få "hva som helst" heller. Mange arbeidsgivere skyr jo overkvalifiserte som pesten. Eventuelt synes de høyt utdannede er for sære. 

Skrevet

Jeg var arbeidsledig i tre uker en gang. Reiste på ferie og spiste god mat. Synes det er sunt å være arbeidsledig innimellom slik at man kan feriere uforstyrret.

Men å få jobb krever jo bare at du ringer noen eller starter egen bedrift.

Hvis jeg sluttet ville jeg fått to jobbtilbud på dagen her jeg bor, kunne startet for meg selv og kunne fått femti jobbtilbud rundt om kring i landet. Det er hvis jeg er kresen og krever bedre vilkår og samme bransje. Men hvis jeg var en liten fatt som de som ikke finner seg jobb kunne jeg sikkert fått fire ganger så mange tilbud.

Hva feiler det arbeidsledige? Det vil jeg gjerne vite.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har søkt på alt fra vaskehjelp til butikkarbeider, men får avslag helle tiden...

Kanskje på tide å jenke på kravene og faktisk ta de jobbene som er tilgjengelige? Er man uten arbeid kan man faktisk ikke være kresen. Lykke til 😊

Anonymkode: b61ef...889

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å jenke på kravene og faktisk ta de jobbene som er tilgjengelige? Er man uten arbeid kan man faktisk ikke være kresen. Lykke til 😊

Hun skriver jo at hun har søkt på all slags jobber. Hvordan mener du hun skal jenke på kravene? Hvilke krav?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobb er som datingmarkedet. Det er utrolig lett når du allerede har noe. 

Anonymkode: 970e1...996

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du er jobber som er "lavere" enn renhold og butikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...