Gå til innhold

Shit, blir flørta med av heit dame!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent henne bare to uker og hun er en kollega på jobben.

Jeg vet ikke om hun bare er flørtete av natur. Jeg har brent meg på feiltolkning tidligere, så er litt skeptisk. Mye fordi dama er skikkelig hot, og jeg er.... ikke:fnise:

Føler jeg har kjent henne drit lenge, siden vi umiddelbart boundet ganske bra. Praten bare flyter lett, og det føles naturlig å flørte.

Hun spurte om jeg skulle trene vekter idag, og jeg sa at jeg hadde fått senebetennelse i armen. Da lurte hun på hva jeg hadde gjort for å få det og jeg skjønte hva hun mente. Vi begge så på hverandre og smilte og lo. Så fortsatte hun med å spørre om jeg var venstrehendt eller høyrehendt, og det var ganske så åpenbart hva hun siktet til. Så DET er jeg sikker på at jeg ikke tolket feil, da.

Men er det normalt å flørte med såpass seksuelle hentydninger? Jeg syns bare det var kult, men det er SÅ typisk meg å tro at ting er mer enn flørt.

Anonymkode: 24ba1...a5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shit ass. Hun kan og ha ment hva har du gjort for å pådra seg senebetennelse, når hun spurte hva du hadde gjort for å pådra deg senebetennelse. Virker nesten som det er du som starter flørtingen her, så du kan jo spørre deg selv om oppførselen din er normal eller ikke. Altså hun høres flørtete ut tilbake, men om det er ment som mer er det vel bare hun som vet. 

Anonymkode: d7b63...de1

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan bare være veldig glad i å spøke med litt grov undertone. Jeg kjenner mange sånne, og de flørter ikke når de spøker. Men vanskelig å si noe om denne dama flørter eller ikke. 

Anonymkode: 9c568...1e0

• Liker 10
Skrevet

Jeg er litt sånn som sies over her, kan spøke med grov undertone uten baktanker. Men kjenner jeg på en gjensidig flørt med en jeg blir litt sjarmert av, så kommer kanskje baktankene gjerne sigende helt på egen hånd...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Øh. Hadde aldri ment noe seksuelt om jeg spurte noen hvordan de fikk senebetennelse. Hun lo etterpå fordi hun merka hvordan du tolka det, og fleipa med om du var høyrehendt eller venstrehendt for at det ikke skulle bli verdens kleineste og mest upassende situasjon.

Tipper hun bare er hyggelig av natur. Det kan være lurt å spørre hun rett ut hva hun syns om deg, før du begynner å legge noe i det, ellers kan det ende med at du blir såra, og at jobbhverdagen hennes og din blir skikkelig ubehagelig om det kommer frem etter en stund at du har mistolka hele veien.
Jeg hadde dødsgod tone med en på en tidligere jobb, så god at vi kunne møtes for en øl eller spise mat sammen etter jobb, så aldri noe dating i det, vi kunne prate om sex og preferanser osv etter en stund, og jeg så fortsatt ikke noe dating i det. Rent vennskapelig . Jeg flørter ikke selvom jeg ler, smiler, tuller eller kommer godt overens med noen jeg omgås mye med. Det ble passe stramt og kleint når jeg fikk kjæreste, og han til slutt la inn støtet ved å prøve seg på meg. Skikkelig upassende og ble så ubehagelig de neste månedene på jobb at jeg sa opp jobben. Tror det var mer ubehagelig for han til og med , for han hadde jo fått følelser og innbilt seg noe som ikke var i nærheten av realiteten.
Menn må skjønne at kvinner ser på menn som mennesker og ikke bare som potensielle date og sexpartnere. Kvinner greier fint å være venn med en mann og snakker om de tingene man snakker med venner om, som noen ganger kan være seksuelle spøker osv. Menn bør også begynne å se på kvinner mer som mennesker og venner og ikke bare som potensielle date og sexpartnere.
Vil du date eller ha sex med noen, så fortell det rett frem tydelig med en gang, sånn at det ikke blir noen misforståelser om hva slags relasjon dere egentlig har.

Anonymkode: 18f8c...fad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit ass. Hun kan og ha ment hva har du gjort for å pådra seg senebetennelse, når hun spurte hva du hadde gjort for å pådra deg senebetennelse. Virker nesten som det er du som starter flørtingen her, så du kan jo spørre deg selv om oppførselen din er normal eller ikke. Altså hun høres flørtete ut tilbake, men om det er ment som mer er det vel bare hun som vet. 

Anonymkode: d7b63...de1

:laugh::laugh:

Flørtingen startet nok før det, ja.. Og jeg vet hva som hun mente.

Men det er vel alltid en som deg i en tråd:fnise:

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tipper hun bare skravler. Det er ikke sååå veldig mange kvinner som automatisk går rett til sex-prat når de faktisk flørter på alvor.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh. Hadde aldri ment noe seksuelt om jeg spurte noen hvordan de fikk senebetennelse. Hun lo etterpå fordi hun merka hvordan du tolka det, og fleipa med om du var høyrehendt eller venstrehendt for at det ikke skulle bli verdens kleineste og mest upassende situasjon.

Tipper hun bare er hyggelig av natur. Det kan være lurt å spørre hun rett ut hva hun syns om deg, før du begynner å legge noe i det, ellers kan det ende med at du blir såra, og at jobbhverdagen hennes og din blir skikkelig ubehagelig om det kommer frem etter en stund at du har mistolka hele veien.
Jeg hadde dødsgod tone med en på en tidligere jobb, så god at vi kunne møtes for en øl eller spise mat sammen etter jobb, så aldri noe dating i det, vi kunne prate om sex og preferanser osv etter en stund, og jeg så fortsatt ikke noe dating i det. Rent vennskapelig . Jeg flørter ikke selvom jeg ler, smiler, tuller eller kommer godt overens med noen jeg omgås mye med. Det ble passe stramt og kleint når jeg fikk kjæreste, og han til slutt la inn støtet ved å prøve seg på meg. Skikkelig upassende og ble så ubehagelig de neste månedene på jobb at jeg sa opp jobben. Tror det var mer ubehagelig for han til og med , for han hadde jo fått følelser og innbilt seg noe som ikke var i nærheten av realiteten.
Menn må skjønne at kvinner ser på menn som mennesker og ikke bare som potensielle date og sexpartnere. Kvinner greier fint å være venn med en mann og snakker om de tingene man snakker med venner om, som noen ganger kan være seksuelle spøker osv. Menn bør også begynne å se på kvinner mer som mennesker og venner og ikke bare som potensielle date og sexpartnere.
Vil du date eller ha sex med noen, så fortell det rett frem tydelig med en gang, sånn at det ikke blir noen misforståelser om hva slags relasjon dere egentlig har.

Menn bør ditt, og menn bør datt. Når menn og kvinner møtes, så bør det være en gjensidig plikt til å sette seg inn i de reelle kjønnsforskjellene. Burde ikke du ha skjønt at det var feil å tro at du kunne ha denne kollegaen som venn, og dele intime ting, uten at han så på det som noe annet?  Visste du at du skapte et følelsesmessig kaos for ham?  Det at noen av oss har vanskelig for å si det klart burde være barnelærdom, og hvordan vennefella fungerer trodde jeg dagens kvinner visste om?

Anonymkode: 4c3ee...a37

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn bør ditt, og menn bør datt. Når menn og kvinner møtes, så bør det være en gjensidig plikt til å sette seg inn i de reelle kjønnsforskjellene. Burde ikke du ha skjønt at det var feil å tro at du kunne ha denne kollegaen som venn, og dele intime ting, uten at han så på det som noe annet?  Visste du at du skapte et følelsesmessig kaos for ham?  Det at noen av oss har vanskelig for å si det klart burde være barnelærdom, og hvordan vennefella fungerer trodde jeg dagens kvinner visste om?

Sant det, menn skal ha ansvaret uansett de. Om det er dutt eller datt.

Hilsen enn som faktisk har jenter som venner og prater om det ene og det andre med de.

Anonymkode: 837ed...9e5

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for i bunn og grunn så skal mennesker respekteres som medmennesker og ikke objekter. Kvinner skal ikke tilpasse seg at menn ikke kan styre sexdriftene sine og kvinner skal ikke ta utgangspunkt i at menn ser på de som objekter, for det er ikke ok at menn har sånn kvinnesyn.  Og nei det handler ikke om "naturlige kjønnsforskjeller" , men menneskesyn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger ikke å legge noe i det selv om hun sier og gjør som hun gjør. Noen er bare naturlig sånn uten at der betyr noe.

Anonymkode: bb572...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

(...)

Hun spurte om jeg skulle trene vekter idag, og jeg sa at jeg hadde fått senebetennelse i armen. Da lurte hun på hva jeg hadde gjort for å få det og jeg skjønte hva hun mente.

Bra du er optimist.

Vi begge så på hverandre og smilte og lo. Så fortsatte hun med å spørre om jeg var venstrehendt eller høyrehendt, og det var ganske så åpenbart hva hun siktet til. Så DET er jeg sikker på at jeg ikke tolket feil, da.

Bra du er optimist.

Men er det normalt å flørte med såpass seksuelle hentydninger? Jeg syns bare det var kult, men det er SÅ typisk meg å tro at ting er mer enn flørt.

Og det er SÅ typisk deg sikkert å tro at ting er flørt.

Anonymkode: 960db...0d2

• Liker 1
Skrevet

Rapporter hun til HR. Det er ikke akseptabelt at hun antyder at du onanerer så mye at du får senebetennelse. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for i bunn og grunn så skal mennesker respekteres som medmennesker og ikke objekter. Kvinner skal ikke tilpasse seg at menn ikke kan styre sexdriftene sine og kvinner skal ikke ta utgangspunkt i at menn ser på de som objekter, for det er ikke ok at menn har sånn kvinnesyn.  Og nei det handler ikke om "naturlige kjønnsforskjeller" , men menneskesyn.

Med kjønnsforskjeller, så mener jeg den forskjellige måten menn og kvinner tolker og feiltolker vennlighet og signaler. Er det fornedrende eller dårlig menneskesyn, om jeg går hen og faller for en kollega som har sittet og sett meg inn i øynene, og fortalt om sine seksuelle preferanser? 

Gjest Minesveiper
Skrevet

Er bare å flørte tilbake det, og så ser du hvor åpen hun er for noe mer enn vennskap. Hun vil ta et eller flere steg tilbake om hun ikke er interessert. 

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Så fordi en mann er interessert i å bli bedre kjent med deg og kanskje kan se en fremtid med deg så han se på deg som et sexobjekt? :rolleyes:  Du var ikke rent lite innbilsk heller da.

Menn skal ikke tilpasse seg at kvinner ikke kan styre vennskapsbehovet sitt og menn skal ikke ta utgangspunkt i at kvinner ser på de som venneobjekter, for det er ikke ok at kvinner har sånn mannesyn.  Og jo, det handler om akkurat "naturlige kjønnsforskjeller". Men fysj for et menneskesyn du viser her der du dømmer hver eneste mann til at de kun ser på deg seom et sexobjekt hvis de er interessert, mens du kun ser på dem som et venneobjekt.

Anonymkode: 14517...830

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
17 hours ago, AnonymBruker said:

Du har jo ikke særlig grunnlag for å gjøre denne konklusjonen for du var ikke der, og så hverken kroppspråk eller hvordan stemningen var.

Jeg hadde dødsgod tone med en på en tidligere jobb, så god at vi kunne møtes for en øl eller spise mat sammen etter jobb, så aldri noe dating i det, vi kunne prate om sex og preferanser osv etter en stund, og jeg så fortsatt ikke noe dating i det. Rent vennskapelig . Jeg flørter ikke selvom jeg ler, smiler, tuller eller kommer godt overens med noen jeg omgås mye med. 

En annen ting du må ta høyde for er at en mann kan begynne å like deg selv om du ikke flørter med han. Han kan synes du er pen, morsom, smart, sexy osv og når dere i tillegg har en god tone så blir inntrykket han har av deg enda bedre.

Ellers er faktisk et veldig klart skille mellom å flørte, og det å bare ha en god tone seg i mellom. Kvinner på kg skriver som om menn ikke forstår dette, og det hender at menn feiltolker, men som jeg skrev over så kan menn begynne å like en dame selv om man ikke flørter. Jeg har en kollega som jeg liker veldig godt, og vi to kommer veldig godt overrens. På et tidspunkt flørtet vi en del, strøk og koste litt med hverandre, men selv om hun på mange måter er drømmedamen, er det er par ting som gjør at hun ikke er helt min type, og jeg gjorde derfor ikke noe videre fremstøt. Når hun begynte å holde på med en annen var hun naturligvis ikke like interessert i å flørte lengre, og dette var ikke særlig vanskelig å legge merke til. Nå har vi bare en veldig god tone uten at vi flørter med hverandre noe som går helt fint. 

Jeg tenker at det beste er å akseptere at folk er forskjellige og har forskjellige behov. Greit at du har behov for og ønsker vennskap, men jeg har ikke et dårlig menneskesyn selv om jeg ikke har det samme behovet. Det går fint an å behandle andre mennesker med respekt og verdighet selv om man ikke er nære venner med dem.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med kjønnsforskjeller, så mener jeg den forskjellige måten menn og kvinner tolker og feiltolker vennlighet og signaler. Er det fornedrende eller dårlig menneskesyn, om jeg går hen og faller for en kollega som har sittet og sett meg inn i øynene, og fortalt om sine seksuelle preferanser? 

Nei men det er dårlig kvinnesyn å se på kvinner som en måte som betyr at ting ikke kan være vennskap, at alt liksom MÅ bety flørt eller noe seksuelt fra hennes side også, bare fordi det er det DU føler/ønsker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...