Gjest Silje1 Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Hei! Endelig har det kommet en bolig (borettslag, andel) jeg har råd til på markedet! Men trenger hjelp med oppussingspris😊 Om prisen går til takst sitter jeg igjen med 76.000 til oppussing. Leilighten er på kun 31 kvm. Badet må gjøres noe med, men det blir siste pri så lenge det ikke er fukt. Hva som må gjøre: - Må bygge et soverom i stua. - Gulvet må byttes i gang, stue og kjøkken. - Kjøkkenet «må» rives ut. Er en benkedel som er tom, en benkedel med komfyr og en benkedel med vask, om du skjønner. Vil også sette inn overskap. - Male vegger. Har byggmester i nær familie, så den jobben blir det ikke kostnad på.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Du kan pusse opp denne leiligheten med knapper og lommerusk, selvsagt. Med en på laget som jobber i byggbransjen så har du tilgang på avkapp og avkast dersom du ikke er veldig nøye på type gulv og sånt noe. Feilkjøp og overskudd selges styggbillig. Resten kan du med tilgang til handy folk kjøpe brukt og tilpasse. Så du behøver trolig kjøpe materialer til vegg og maling på nytt-markedet. Om det er ok. Noe det ofte er. Folk kaster ut 3-4 år game kjøkken fordi de er lei av dem. Anonymkode: 52f1d...fa6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Byggmesteren burde jo da også kunne anslå hva materialer vil koste. Tapet/maling og nytt kjøkken kommer jo helt an på om du kjøper nytt kjøkken eller tar et brukt fra finn, om du tar den billigste/dyreste malingen osv. 75.000 får deg vel ikke så langt når det gjelder kjøkken og bad uansett.... Anonymkode: d28bb...324 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 15 hours ago, Silje1 said: Hei! Endelig har det kommet en bolig (borettslag, andel) jeg har råd til på markedet! Men trenger hjelp med oppussingspris😊 Om prisen går til takst sitter jeg igjen med 76.000 til oppussing. Leilighten er på kun 31 kvm. Badet må gjøres noe med, men det blir siste pri så lenge det ikke er fukt. Hva som må gjøre: - Må bygge et soverom i stua. - Gulvet må byttes i gang, stue og kjøkken. - Kjøkkenet «må» rives ut. Er en benkedel som er tom, en benkedel med komfyr og en benkedel med vask, om du skjønner. Vil også sette inn overskap. - Male vegger. Har byggmester i nær familie, så den jobben blir det ikke kostnad på. Kjøkken fra Ikea med platetopp og komfyr: cirka 28000kr. Gulv: 10-18000 Spør byggmesteren. Han må kunne gi deg en cirka pris. Hvis du ikke trenger betale maler og snekker, tror jeg summen din er innenfor. Anonymkode: 1c14a...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå