AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Jeg har i det siste merka st snapsene han sendte idet siste kan ha vært masseprod.snaps sendt til flere mottakere. St han sender selfies, seg selv med kompiser i bakgrunn, mat osv..uten tekst... jeg tenker at matsnaps kan ha blitt sendt til alle men TROR at selfies er det også..:/// kan det være det? For jeg fikk en overraskende selfie av han i hvit singlet hvor brystkassa syntes mer enn noen gang... og vi har snakka sammen leenge.... altså kjent hverandre en liten stund.. hadde dere konfrontert han og spurt om dette var sendt til alle på lista? Fordi jeg har i det siste latt være å svare på snaps jeg ikke opplever er personlig rettet til meg .. og han har begynt å gjøre det samme... :/ Anonymkode: d51ad...90f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Hva hadde dere gjort?haddederedroppet han helt ut ? Anonymkode: d51ad...90f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Etter å ha driti meg ut med flere gutter som jeg har trodd har sendt til meg, og svart de på nesten alle snaps jeg har fått fordi jeg har oppfatta de er sendt kun til meg, så har jeg bare begynt å ta utgangspunkt i at alle snaps jeg mottar er sendt til alle. Svarer ingen med mindre de skriver direkte til meg på chatten eller spør om et direkte spørsmål til meg. Veldig mange gutter etter min erfaring sender til et stort knippe utvalg på vennelista si av eksponeringsbehov og booste egoet sitt, og ikke fordi de mener noe spesielt til de dem sender til. Anonymkode: c7477...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Om du sjekker scoren hans på snap så øker den med 1 poeng for hvert bilde han sender og mottar. Jeg har en jeg små chatter litt med og han kan sende små flørte selfies av seg selv. For morro skyld har jeg sjekket poeng scoren og den øker med mange poeng. Dette er en jeg ikke har truffet, så hvor mange han sender flørte bilde av seg selv til bryr meg ikke. Men.. det sier meg jo at han forsøker å legge inn aksjer hos en betydelig andel damer og sånn sett blir han mindre intressant for meg. Anonymkode: f72fa...706 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Shitt... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du sjekker scoren hans på snap så øker den med 1 poeng for hvert bilde han sender og mottar. Jeg har en jeg små chatter litt med og han kan sende små flørte selfies av seg selv. For morro skyld har jeg sjekket poeng scoren og den øker med mange poeng. Dette er en jeg ikke har truffet, så hvor mange han sender flørte bilde av seg selv til bryr meg ikke. Men.. det sier meg jo at han forsøker å legge inn aksjer hos en betydelig andel damer og sånn sett blir han mindre intressant for meg. Anonymkode: f72fa...706 Shitt... ja jeg så faktisk på scoren hans... den har økt noe sykt.. jeg tror fra 81 000eller 85 000 til 89 732 på noen uker bare ... vet ikke hvor mange personer eller snaps det utgjør for å komme såppass høyt men det uroer meg da.. han har jo en del kompiser og... gutter er sykt aktive på snap! Jeg ble kjent med han online så jeg håper ikke han har mange jenter derifra på snap.. Anonymkode: d51ad...90f
FrodeF Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du sjekker scoren hans på snap så øker den med 1 poeng for hvert bilde han sender og mottar. Jeg har en jeg små chatter litt med og han kan sende små flørte selfies av seg selv. For morro skyld har jeg sjekket poeng scoren og den øker med mange poeng. Dette er en jeg ikke har truffet, så hvor mange han sender flørte bilde av seg selv til bryr meg ikke. Men.. det sier meg jo at han forsøker å legge inn aksjer hos en betydelig andel damer og sånn sett blir han mindre intressant for meg. Anonymkode: f72fa...706 Hva skjer inne i hodet ditt når du bestemmer deg for at han legger inn aksjer hos en haug med damer fordi antall snaps han har sendt og mottatt øker? Forøvrig er det ganske sjukt å følge med på noe sånt........... 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shitt... Shitt... ja jeg så faktisk på scoren hans... den har økt noe sykt.. jeg tror fra 81 000eller 85 000 til 89 732 på noen uker bare ... vet ikke hvor mange personer eller snaps det utgjør for å komme såppass høyt men det uroer meg da.. han har jo en del kompiser og... gutter er sykt aktive på snap! Jeg ble kjent med han online så jeg håper ikke han har mange jenter derifra på snap.. Anonymkode: d51ad...90f Herregud, hadde holdt meg langt unna en sånn type. Jeg har 2000 og noe i min snap score, vet at jeg ikke er den mest aktive akuratt, men 89.000 og økte med 8000 på bare noen uker, det er helt sykt. Han har sikkert 500 stk på snap han flørter med hver dag ! Anonymkode: c7477...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #8 Skrevet 14. mars 2018 Han vil vel bare øke snapscoren sin Anonymkode: de565...85e
McKibben Skrevet 14. mars 2018 #9 Skrevet 14. mars 2018 (endret) Herlighet, hvor gammel er du? Det er jo helt normalt å sende samme snap til flere mennesker. Du merker fort om det er en "fellesnap" eller om det er kun til deg. Har du ikke møtt han enda engang?? Endret 14. mars 2018 av McKibben 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 Menn har vel venner og familie som de snapper med? Hvis det ikke er noe eksklusivt mellom dere kan han sende hva han vil til hvem han vil. La de nå sende snaps til hvem de vil. Hva skal du konfrontere ham med? Hadde selv blitt irritert om noen gjorde det med meg og vært dårlig tegn. Skjønner meg ikke på folk som sitter og følger med på snapscoren til andre. Jeg vet ikke min egen engang. Anonymkode: 5991b...bb9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #11 Skrevet 14. mars 2018 Herregud det er noe feil med poengscoren på snapchat. Igår kveld: over 89.732 p i morges: plutselig «bare» 81.752 p i kveld: PLUTSELIG 89.765 Hvorfor det store hoppet på snapchat? Dere ser jo det er urealistisk. Men om jeg regner diffen på igår og idag kveld så er det jo 33 p for to dager dvs 8 sendte/åpnede snaps per dag... det er jo greit.. Anonymkode: d51ad...90f
boomxhakalaca Skrevet 14. mars 2018 #12 Skrevet 14. mars 2018 (endret) hvor gammel er han? dettekan faktisk fortelle ganske mye om det er felles snap eller om det er privatsnap til deg Endret 14. mars 2018 av boomxhakalaca
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #13 Skrevet 14. mars 2018 21 hours ago, AnonymBruker said: det er helt sykt. Han har sikkert 500 stk på snap han flørter med hver dag ! Anonymkode: c7477...5dc Ekkelt! Anonymkode: 29d29...b6f
Sirah Skrevet 14. mars 2018 #14 Skrevet 14. mars 2018 Nei du skal ikke konfrontere han med dette. Da virker du fullstendig gal. Om dette "bare" er en fyr du kjenner og ikke en kjæreste så må han få snappe hvem han vil - når han vil. Logg eventuelt av Snapchat en stund og snakk med han i virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #15 Skrevet 14. mars 2018 På 13.3.2018 den 17.19, AnonymBruker skrev: Hva hadde dere gjort?haddederedroppet han helt ut ? Anonymkode: d51ad...90f Jeg hadde slutta å lage helt sinnsyke problemstillinger hvis jeg var deg. Anonymkode: cded2...48c 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #16 Skrevet 14. mars 2018 16 minutter siden, boomxhakalaca skrev: hvor gammel er han? dettekan faktisk fortelle ganske mye om det er felles snap eller om det er privatsnap til deg Han blir 30 iår...;). Og han er ute etter noe ordentlig seriøst og vil gjerne starte et nytt kapittel i livet . Anonymkode: d51ad...90f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #17 Skrevet 14. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har vel venner og familie som de snapper med? Hvis det ikke er noe eksklusivt mellom dere kan han sende hva han vil til hvem han vil. La de nå sende snaps til hvem de vil. Hva skal du konfrontere ham med? Hadde selv blitt irritert om noen gjorde det med meg og vært dårlig tegn. Skjønner meg ikke på folk som sitter og følger med på snapscoren til andre. Jeg vet ikke min egen engang. Anonymkode: 5991b...bb9 Ingenhar bedt deg kommentere. Slapp av. Anonymkode: d51ad...90f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #18 Skrevet 14. mars 2018 Om en mann hadde konfrontert meg med noe sånt hadde jeg avsluttet kontakten. Høres helt ekstremt ut. Anonymkode: 9acf6...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #19 Skrevet 14. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om en mann hadde konfrontert meg med noe sånt hadde jeg avsluttet kontakten. Høres helt ekstremt ut. Anonymkode: 9acf6...9f7 LES tråden FØR folk som deg svarer, noob... spørsmålet var ikke om å konfrontere han med scores, men å spørre han om dette var en snap sendt til alle eller kun meg. Sånn nå ignorerer jeg alle ignorante kommentarer. Anonymkode: d51ad...90f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #20 Skrevet 14. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: LES tråden FØR folk som deg svarer, noob... spørsmålet var ikke om å konfrontere han med scores, men å spørre han om dette var en snap sendt til alle eller kun meg. Sånn nå ignorerer jeg alle ignorante kommentarer. Anonymkode: d51ad...90f Jeg forsto at det var det du skulle konfrontere ham med. Tro det eller ei. Rødt flagg for min del, så hadde avsluttet kontakten. Anonymkode: 9acf6...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå