Gå til innhold

Det finnes kun to kjønn!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jordan Peterson forteller hvor skapet skal stå.

Anonymkode: 29aa4...531

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jordan Peterson meme

Anonymkode: 74c7d...3d3

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler bøkene hans, og spesielt den siste.

En ekstremt viktig person i disse galskapens dager, og ser med glede at hans påvirkning blir spredd mer og mer for hver dag som går.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Peterson er kongen av omdefinering, skjønner ikke hvorfor dere gidder ta han seriøst.

Anonymkode: a5405...5b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, FactsOverFeelings said:

Anbefaler bøkene hans, og spesielt den siste.

En ekstremt viktig person i disse galskapens dager, og ser med glede at hans påvirkning blir spredd mer og mer for hver dag som går.

Oh god. 

Anonymkode: 74c7d...3d3

• Liker 1
Skrevet

Vi har bare 7 her i Norge visst, Det synes jeg er litt diskriminerende , kanskje jeg kan saksøke NRK for diskriminering, vi må ta hensyn til alle synes jeg kan ikke sette folk i bås. Så dette vil jeg nesten klage på 

https://www.nrk.no/video/PS*257951

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Naturen presenterer jo tre. Folk blir født tvekjønnet. 

Anonymkode: 87e37...d7b

• Liker 12
Skrevet

Det finnes tre kjønn. Hunkjønn, hankjønn og intetkjønn. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Axl skrev:

Det finnes tre kjønn. Hunkjønn, hankjønn og intetkjønn. 

Pissprat. 

Anonymkode: 3e72f...536

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer bare på hvorfor dette er så viktig for deg personlig..?

Folk er folk, uansett!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ganske stygt av dere å kalle det intetkjønn, finnes mange forskjellige varianter av "genfeil" og de er meget forskjellige og bør få sine egne kjønn navn om dere skal kalle det for egne kjønn, ikke "intet"kjønn, hva er det for en holdning dere har til denne gruppen av forskjellige individer... Helt forkastelig

Anonymkode: d4c0f...98a

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pissprat. 

Nope. Hvor mange flere kjønn ser dere rundt omkring? Jeg ser tre. To man blir født som. Hun eller han. At folk ikke vet sikkert hvilket kjønn de er betyr ikke at det finnes flere kjønn. De er kvinne eller mann, men for all del kan de være begge deler. Finnes ikke et eget kjønn for det. Intetkjønn er det vi sier et framfor. Et tre er et intetkjønn.

Endret av Axl
AnonymBruker
Skrevet

Føler du at du sliter med hverdagen, Ts? Er fritiden vanskelig å fylle? 

I et land der du kan velge fritt å engasjere deg i hva som helst, der du har enhver anledning til å bidra på pluss-siden i regnskapet, så er dette noe du føler at det var verdt å engasjere seg i..? :klo: 

Skal barnebarna huske deg som «hun som synes mye om andres oppfatning om eget kjønn»? :ler: 

Anonymkode: 3339d...a44

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pissprat. 

Du var fraværende i når norsk sto på timeplanen? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bortebra skrev:

Du var fraværende i når norsk sto på timeplanen? 

Veldig korrekt setning det der da..

Anonymkode: 9a2d7...ae7

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske stygt av dere å kalle det intetkjønn, finnes mange forskjellige varianter av "genfeil" og de er meget forskjellige og bør få sine egne kjønn navn om dere skal kalle det for egne kjønn, ikke "intet"kjønn, hva er det for en holdning dere har til denne gruppen av forskjellige individer... Helt forkastelig

Anonymkode: d4c0f...98a

Nå tror jeg intetkjønn refererte til en gruppe substantiv, da, eventuelt et utvalg av substantiv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig korrekt setning det der da..

Anonymkode: 9a2d7...ae7

Rett nok, det snek seg inn et overflødig ord. Der tok du meg. Håper gleden satte seg og det ga mersmak, og du begynner å lese deg opp på språk! Da finner du snart ut at vi faktisk har tre kjønn i det norske. :)

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du at du sliter med hverdagen, Ts? Er fritiden vanskelig å fylle? 

I et land der du kan velge fritt å engasjere deg i hva som helst, der du har enhver anledning til å bidra på pluss-siden i regnskapet, så er dette noe du føler at det var verdt å engasjere seg i..? :klo: 

Skal barnebarna huske deg som «hun som synes mye om andres oppfatning om eget kjønn»? :ler: 

Anonymkode: 3339d...a44

Du kan vanskelig ha fulgt så mye med om du tror denne debatten kun dreier seg om "andres oppfatning om eget kjønn". Jeg tror de færreste av oss lar seg plage av at noen ønsker eller tror de tilhører et annet kjønn, etnisitet, art osv. enn de egentlig gjør i utgangpunktet. Problemet oppstår når det forventes at alle andre skal late som dette er tilfelle, og der det å være uenig fører til fordømmelser, demonstrasjoner og potensielt statlig inngripen. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...