Gjest Nimbi Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Har lest side opp og side ned om ulike produkter man kan påføre håret eller tilskudd man kan ta for at håret skal vokse raskere og bli tykkere. Men er det noen her som har personlige erfaringer og har prøvd produkter som funker? Ser jo ofte reklame om haircare bl.a.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Har en kollega som bruker priorin tabletter (apotek) og skryter veldig. Vurderer å prøve de selv! Fast shampoo og balsam fra apoteket skal visst være bra. Anonymkode: 9a4c0...58b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Cellene bruker den tiden de trenger, man kan ikke få cellene til å jobbe fortere, om ingenting er galt. Anonymkode: 2d098...db6 2
Gjest Nimbi Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en kollega som bruker priorin tabletter (apotek) og skryter veldig. Vurderer å prøve de selv! Fast shampoo og balsam fra apoteket skal visst være bra. Anonymkode: 9a4c0...58b Kan sjekke ut. Var det reseptfritt?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Nimbi skrev: Kan sjekke ut. Var det reseptfritt? Ja, det er reseptfritt. 30% avslag på apotek1 nå. Har kjøpt den fast sjampoen og balsamen, får se om den har noe for seg. Anonymkode: 9a4c0...58b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 En venninne med Blake Lively hår sier hun kurer det ofte og passer på så hun ikke får slitte tupper. Jeg prøvde dette i ca 1 år og håret mitt vokste fremdeles like sakte og var like kjipt:P Jeg har konkludert med at noen har hår som vokser og blir langt, jeg har ikke det. Så min løsning nå er å sette på hår Anonymkode: dbf8f...ab2
Forundret.. Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er reseptfritt. 30% avslag på apotek1 nå. Har kjøpt den fast sjampoen og balsamen, får se om den har noe for seg. Anonymkode: 9a4c0...58b De er billigere på 123apotek.no fast pris 276,- og gratis frakt!
Emalje Skrevet 19. mars 2018 #8 Skrevet 19. mars 2018 Har ridd den bølgen selv - vet ikke om det finnes en youtubevideo på emnet jeg ikke har sett.. Jeg tror på at du kan få sunnere (og muligens litt økt) hårvekst ved å ta kosttilskudd med B-vitamin, spise sunt, drikke nok vann og holde deg i aktivitet, men tror ikke på mirakelkurene. Ville prøvd de tingene som er gratis - hodebunnsmassasje osv. Kanskje prøve å få i seg det som finnes i tilskuddene gjennom kosten. Det gjorde jeg. Fikk i hvert fall veldig fint og sunt hår, men vanskelig å måle om det vokste fortere..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 Noen som har prøvd priorin tabletter? Anonymkode: ba0ae...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 Dytter denne opp, jeg. Har noen hatt effekt av produktene som nevnes? Anonymkode: 71d56...0d2
Zenobia Skrevet 9. april 2018 #11 Skrevet 9. april 2018 Det eneste jeg har prøvd, foruten å ha generelt næringsrikt kosthold, er hodebunnsmassasje. HVER dag i en periode. Sto med hodet forover/nedover og masserte godt og grundig i 3 min. Vil ikke si at håret vokste fortere; bare at jeg mistet færre hår – og at det derfor ble fyldigere fordi flere hår vokste seg lengre før de datt av. Gadd ikke å fortsette så lenge. "0K, det virker. Nysgjerrighet tilfredsstilt." Jeg er ikke så disiplinert at jeg klarer et sånt regime; er vel ikke forfengelig nok.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 Er dessverre ikke fysisk mulig å få håret til å vokse fortere. Eneste som funker for å få langt hår er å holde håret sunt så det ikke blir flisete og knekker av. Hvor fort håret vokser og hvor langt det i det hele tatt kan bli er bestemt genetisk. For mange er det ikke fysisk mulig å få hår ned til rumpa, uansett hva du gjør, dessverre. Anonymkode: e3dd9...e60
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #13 Skrevet 11. april 2018 Eneste reelle effekt jeg har hatt, er å passe godt på håret så jeg slipper å klippe så mye når det stusses. Putevar i glattere stoff enn vevd bomull (beste er silke), flett håret, bruk klyper og ikke hårstrikk, unngå varmebehandling og føning så mye du bare kan. CWC-metoden (conditioner, wash, conditioner, masse info på diverse blogger), unngå å pakke inn vått hår i frottéhåndkle på hodet og aldri, aldri børste det vått. Dette, sammen med litt masker og kurer i blant og regelmessig stussing gjør håret mitt sunt og tykt mens det gror ut... Anonymkode: 00eae...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå