Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det egentlig å teste positivt 10-12 dpo? ser jo til og med folk som tester positivt 6-9 dpo, hvordan er det mulig når et egg bruker nærmere 12 dager på feste seg?:fnise:

Anonymkode: 8efca...250

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et befruktet egg bruker ca 3 dager å feste seg, ikke 12. Og så tar det noen dager før hcg produseres og til det når nivå gravtest slår ut.

6 dpo med sikker eggløsning er nok lite trolig. Men 9-10 dpo er mulig 

Anonymkode: 6c920...663

Gjest BethD
Skrevet

Testet 10 DPO med begge graviditetene mine... :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et befruktet egg bruker ca 3 dager å feste seg, ikke 12. Og så tar det noen dager før hcg produseres og til det når nivå gravtest slår ut.

Ikke det jeg leser på Internett. Tror det tar lengre tid enn 3 dager. De sier jo at det derfor noen tester positivt først lenge etter ikm.

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å gå rundt å vite så mange detaljer om hvordan syklusen/testing er?

Anonymkode: 9a12b...abc

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å gå rundt å vite så mange detaljer om hvordan syklusen/testing er?

Er vel ganske så interessant å vite hvordan kroppen fungerer vel? Hvorfor ting er som det er og hvordan det skjer.

Anonymkode: 4fac0...4d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ja det syns jeg absolutt. Jeg syns det er spennende å lese om folk som faktisk sier de har fått positiv test både 5 og 6 dpo. Da motsier de biologien, og det syns jeg er meget fascinerende. Jeg ønsker bare å få forklaringer på hvordan det er mulig. Ikke for å si at folk lyver om når de tester positivt, jeg syns det er spennende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke vanlig med 3 dager nei,  her trekke du ett kort du ikke har peiling på. 

Noen plasser kan man lese 6-10,  noen 6-12,   det finnes selvfølgelig avvik. 

Anonymkode: 0acc2...2a8

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ja det syns jeg absolutt. Jeg syns det er spennende å lese om folk som faktisk sier de har fått positiv test både 5 og 6 dpo. Da motsier de biologien, og det syns jeg er meget fascinerende. Jeg ønsker bare å få forklaringer på hvordan det er mulig. Ikke for å si at folk lyver om når de tester positivt, jeg syns det er spennende.

Det er vel for det er høyst uvanlig,  men ting skjer.  Veldig mange bommer gjerne litt på eggløsning også

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Vin_fruen skrev:

Det er vel for det er høyst uvanlig,  men ting skjer.  Veldig mange bommer gjerne litt på eggløsning også

Ja, det er nok godt mulig at en del gjør. Syns også det er rart at noen ikke tester positivt før de er 7-8 uker på vei. Kroppen er så merkelig 🙈

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at de som blir gravide bare noen kommer nær dem slipper å bry seg om sånne ting, men vi som er prøvere og bruker litt tid, vi setter oss skikkelig inn i det ja, skal jeg love deg!

Anonymkode: 4ac0f...bf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...