AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 En god og stabil mann som du liker helt ok og som du kan se for deg en fremtid med, som du vet liker deg? ...eller en litt ung og litt umoden mann du får sug i magen av bare du ser du har fått mld av🙈 Den siste vet du ikke hva kommer til å skje med i fremtiden, han er litt ung og ikke helt ferdig med festing.. Har møtt en sånn type som nr en nå, burde jeg satse på ham og kutte helt ut nr2? Problemet er at jeg tenker på ham hele tiden!!! Vet han liker meg, men vet ikke hvordan et evt forhold kommer til å bli🙈 Anonymkode: b843d...485
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Forhold bør alltid startes med forelskelse, espekt og beundring - man blir bestevenner, livspartnere og hverandres hovedfamilie. Ingen av de der virker som noen bra valg, men om du absolutt må velge, hadde jeg tatt nr 1. Nr 2 er uaktuell pga festing, umodenhet osv - man må ha like verdier og fremtidsønsker Anonymkode: 4f2e0...c31 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Jeg synes du skal gå for nummer 2, men ikke for forhold. Mann nummer 1 er seriøs og du er usikker på han og betatt av noen andre, da er du enten ikke klar for et seriøst forhold eller så er du ikke interessert nok i denne mannen. Mann nummer 2 gir deg gode følelser og er ikke seriøs, passer bedre om du absolutt må velge noen av de. Anonymkode: 66be1...b9e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Sug i magen og lidenskap og forelskelse er det ikke alltid man opplever, så hvis du har sjansen så hopp på, mener jeg. Livet er for kort til å ha det middelmådig. Det kan du få senere i livet. Lev livet nå, med sug i magen og stjerner i øynene, og så kan du gå for noe mer stabilt senere når magen har "sugd" fra seg. Anonymkode: a5eea...728
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Jeg vil si at dette blir for deg, som å velge mellom hodet eller hjertet, eller hva? Litt søkt.. men nr 1 høres mest reell ut, hvis du føler deg moden nok og klar for å satse seriøst med en partner. Et sug i magen- ergo betatt/forelsket går over, og er ingen garanti overhodet, men selvsagt mer spennende og gøyere. Kjenn litt på magefølelsen din. Lykke til med valget. Anonymkode: 69766...6e8
FactsOverFeelings Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 La nå mann nr 1 være i fred. Han fortjener bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 Den gode og stabile mannen jeg kan se for meg en fremtid med. Selvom han andre gir en pirrende følelse og er spennende å ha kontakt med er det altfor diffust å skulle potensielt ødelegge et bra forhold bare for å ha kontakt med han som ikke vet hva han vil. Jeg har også lært og erfart at de mennene som ikke er ferdig med å feste er heller ikke klare for å slå seg ned i noe seriøst og langvarig forhold , forhold som tidsfordriv ja kanskje, men ikke etablere en fremtid med noen og være en god partner. Tenk smart og velg smart! Anonymkode: 193dd...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den gode og stabile mannen jeg kan se for meg en fremtid med. Selvom han andre gir en pirrende følelse og er spennende å ha kontakt med er det altfor diffust å skulle potensielt ødelegge et bra forhold bare for å ha kontakt med han som ikke vet hva han vil. Jeg har også lært og erfart at de mennene som ikke er ferdig med å feste er heller ikke klare for å slå seg ned i noe seriøst og langvarig forhold , forhold som tidsfordriv ja kanskje, men ikke etablere en fremtid med noen og være en god partner. Tenk smart og velg smart! Anonymkode: 193dd...8b4 Det tenker jeg også. Er redd det jeg føler for ham kommer til å gå fort over også, pga vi er veldig forskjellige... og da har jeg mistet han andre, som er en utrolig herlig og fin fyr som jeg kan se for meg å elske av hele mitt hjerte bare jeg blir bedre kjent med ham. Han sier han er forelsket i meg😬 Så da tror jeg det er best å kutte helt kontakten med nr2 mens jeg blir bedre kjent med nr1, føler ikke det er rett å flørte med begge. Anonymkode: b843d...485 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenker jeg også. Er redd det jeg føler for ham kommer til å gå fort over også, pga vi er veldig forskjellige... og da har jeg mistet han andre, som er en utrolig herlig og fin fyr som jeg kan se for meg å elske av hele mitt hjerte bare jeg blir bedre kjent med ham. Han sier han er forelsket i meg😬 Så da tror jeg det er best å kutte helt kontakten med nr2 mens jeg blir bedre kjent med nr1, føler ikke det er rett å flørte med begge. Anonymkode: b843d...485 Ja, det er best å kutte kontakten med nr 2 mens du blir bedre kjent med nr 1. Nr 2 vet ikke hva han vil og kommer nok ikke til å få seg kjæreste med det første, så om ting skulle skjære seg med nr 1 så finnes det nok muligheter for å begynne å flørte med nr 2 igjen og se om han har modnet på tiden i mellom. Lite trolig, men muligheter. Du kommer til å angre skikkelig om du går for nr 2 og mister nr 1, og innser at nr 2 aldri vil etablere noe fremtid med deg eller være det du egentlig trenger i lengden og har kastet bort tid på han, og nr 1 i mellomtida da har fått seg annen kjæreste eller har såpass selvrespekt at han ikke vil godta å være andrevalget. Anonymkode: 193dd...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå