Gjest Kath Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Nå har det seg sånn at jeg aldri har vært vant med å få noe som helst romantisk oppmerksomhet (i tidligere forhold), men nå er jeg sammen med hvor-skal-jeg-begynne-mest-fantastiske-gutt/mann.. Og på Valentines Day ble jeg helt blown away.. Jeg hadde i grunnen vennet meg til at man ikke får noe sånt i forhold, at det bare er gi-gi-gi og svært lite "få".. Men jammen i meg.. Han hadde pønsket jah! Jeg vil ikke fortelle hva, for da ødelegger deg litt av det romantiske.. Så kjip er jeg Dere som bare blir sure av å høre sånt kan bare la være å svare på dette, for jeg er forelsket!!! Sukk.....
CeeCee Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Har man sagt A, bør man også si B... Ellers forstår jeg ikke vitsen med å fortelle det her....
Belba Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Har man sagt A' date=' bør man også si B... Ellers forstår jeg ikke vitsen med å fortelle det her....[/quote'] Øh... Så kult da, Kath.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Har man sagt A' date=' bør man også si B... Ellers forstår jeg ikke vitsen med å fortelle det her....[/quote'] haha??? Noe så jævla idiotisk å si. Gratulerer Kath!
Annie Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Har man sagt A' date=' bør man også si B... Ellers forstår jeg ikke vitsen med å fortelle det her....[/quote'] Enig med CeeCee.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Jeg også. Det var sikkert fint og flott, men hva er vitsen med å si at du fikk noe du ikke kan fortelle om?
Gjest Kath Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Fordi jeg har nesten ingen å fortelle sånt til. Takk dere andre! I feel goooood lalalalala... Og skal si det ble kosings i bingen av sånt, jah! Med andre ord, vinn-vinn-situasjon...
Gjest Bellatrix Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Ingen andre å fortelle at du har noe du ikke vil fortelle? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #9 Skrevet 18. februar 2005 Så heldig du er.! Jeg har det ikke sånn akkurat, men glad på dine vegne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå