Gå til innhold

Biff og BJ dagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det så er et tilsvar på Valentines day er det uansett like tragisk og teit. Hvem sier at valentines day er for kvinner? Og er menn virkelig så egoistiske at de syntes det kun gir kvinnen noe å ha en romantisk aften sammen og kanskje spise middag og gi noen blomster? Det er pleiende for forholdet, og valentines day er for både mannen og kvinnen.
Valentines day er for romantikken i forholdet som har lett for å forsvinne i hverdagen, og forsterker og forlenger forhold.
Om dagen hadde vært for kvinner så hadde den heller hett "multiorgasms and lots of money day". Så teit er altså denne "biff og blowjob" dagen. 

Anonymkode: 8cd8e...089

Valentines day er mest til for kvinner...det vet du også😉

Anonymkode: 4e267...1e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sparer dagen til helgen med biff og blåsejobb, så det skal bli koselig :)

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har en ganske ny kjæreste, som jeg ikke kjenner såååå godt, har selvfølgelig sugd han før, men føler det ikke er helt optimalt for hans del. For meg er det tipp topp, jeg elsker å suge og svelge, men mister litt motivasjonen når jeg føler jeg ikke strekker helt til.

Noen som har noen gode tips/råd? 

Anonymkode: 766d2...250

Mine tips er for eksempel å stryke tungen på siden av ballene og penisen og oppover langs lysken hvis du skjønner hva jeg mener, det kan kile litt for mannen. Videre kan du for eksempel prøve å putte en (eller begge ballene om mulig) i munnen og slikke rundt med tungen innvendig mens du runker ham. En annen ting min mann liker er at jeg gnikker tungen og leppene (avslappet "trutmunn" med tungespissen ut) på penisstrengen mens jeg runker ham, samtidig som jeg masserer ballene med den andre hånden. Jeg varierer mye med teknikker under bj, men de to sistnevnte tipsene er favorittene til mannen min.

Anonymkode: 40862...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SlemUlv skrev:

Det går bra, det finnes alternativer! :P

VEGETARIAN OPTIONS:

January 14: Hummus and a Hummer Day
February 14: Veggies and Virgins (Try something you've never done!)
March 14: Salad and Spanking Day
April 14: Spaghetti and Shibari Day (Created by Kwinn)
May 14: Pad Thai and Public Sex Day
June 14: Artichoke Dip and Abduction Day
July 14: Bruschetta and Bruises Day
August 14: Veggie Dog and Vaginal Worship Day
September 14: Beer & a Blow Job Day (Created by Neno)
October 14: Mangoes and Masturbation Day (Created by Kelsi).
November 14: Apple Pie and Ass-to-Mouth Day
December 14: Spinach Dip and Spreader Bars Day

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri hørt om den dagen før. Noe som har blitt diktet opp nylig?

Anonymkode: 83c90...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde en date som overrasket meg med denne dagen. Selvsagt humoristisk, men artig med den ekstra oppmerksomheten. Og hun var dyktig med begge deler i tillegg. Perfekt biff, og perfekt blowjob. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om den dagen før. Noe som har blitt diktet opp nylig?

Anonymkode: 83c90...98f

er nokså "nytt" sånn ca 10 år tid bare.. de andre datoene er nok nyere, og bare laget for moro ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feirer folk dette??? Kunne ikke brydd mindre... hvorfor skal vi feire at mennene får atter en orgasme uten å gjøre noe? Idiotisk opplegg, spør du meg... Jeg elsker sex, men å sette av en egen dag hvor menn - som allerede er vinnerne av orgasme - skal få en egen sykedag?? Æsj! Usmakelig! Hvor er kvinnesugedagen??? 

Uansett, tror jeg dette er mer en mediating, enn virkelighet. Kjenner veldig få som bryr seg nevneverdig om denne markeringen.

Anonymkode: 90fcd...608

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feirer folk dette??? Kunne ikke brydd mindre... hvorfor skal vi feire at mennene får atter en orgasme uten å gjøre noe? Idiotisk opplegg, spør du meg... Jeg elsker sex, men å sette av en egen dag hvor menn - som allerede er vinnerne av orgasme - skal få en egen sykedag?? Æsj! Usmakelig! Hvor er kvinnesugedagen??? 

Uansett, tror jeg dette er mer en mediating, enn virkelighet. Kjenner veldig få som bryr seg nevneverdig om denne markeringen.

Hørtes ut som en givende partner:P

Sitat

Anonymkode: 29e6b...fba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor stor biff fortjener mannen? En normal på 180 gram, eller mer/mindre? Har størrelsen på biffen du serverer en sammenheng med hvor stor penis han har? Er sausen en kompensasjon for manglende størrelse? Tråkker han ofte i salaten, eller er han bløt som en bakt potet? Hvilken smak er det på dressingen? Er det en sammenheng mellom hvordan du steiker biffen og hvordan du utfører desserten? Det er kjent at asparges ikke anbefales til dagens biff. Er biffen best full av blod eller tør som en kotelett? Mange spørsmål, ulike svar. Uansett behandle biff og dessert med kjærlighet.

Anonymkode: 5f581...39b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det tviler jeg på. Du virker heller som jente 16, eller gutt 18 som later som han er jente fordi han håper det vil inspirere andre jenter til mere blowjobs så det kan øke sjansene hans i fremtiden for å få seg en etterlengtet blowjob.

Altså, biff og blowjob dagen? Virkelig?
Det tragiske her er at den kom som et påskudd fra menn fordi vi har kvinnedagen. Akuratt som at biff og blowjobs er noe menn har rettighet på, samtidig som de latterliggjør togene og bevegelsene for at kvinner skal ha de samme grunnleggende menneskerettighetene og mulighetene i samfunnet som de som menn har.

Jeg lager gledelig biff og suger mannen min når det passer seg sånn og jeg har lyst, men noe biff og blowjob "dag" er like tragisk og barnslig som mange av de mest idiotiske russeknutene som finnes.

Herregud slik som deg altså :rolleyes: Du greier faktisk å spille feministisk politisk mynt på biff og blowjob dagen, og det er faen meg bra gjort! Det som er mest tragisk her er at det finnes såpass mange bitre kvinner her at du har fått så mange likes for denne typen oppgulp. Håper du også syntes valentines er en tragisk og barnslig dag også, for hvis ikke har vi et ord for slike som deg; hykler.

18 hours ago, AnonymBruker said:

Om det så er et tilsvar på Valentines day er det uansett like tragisk og teit. Hvem sier at valentines day er for kvinner? Og er menn virkelig så egoistiske at de syntes det kun gir kvinnen noe å ha en romantisk aften sammen og kanskje spise middag og gi noen blomster? Det er pleiende for forholdet, og valentines day er for både mannen og kvinnen.
Valentines day er for romantikken i forholdet som har lett for å forsvinne i hverdagen, og forsterker og forlenger forhold.
Om dagen hadde vært for kvinner så hadde den heller hett "multiorgasms and lots of money day". Så teit er altså denne "biff og blowjob" dagen. 

Hvem sier det? De aller fleste kvinner, eller i hvert fall veldig mange av dem, som forventer noe romantisk fra kjæresten. Gjerne blomster, sjokolade, en romantisk middag eller lignende.
Og er kvinner virkelig så egoistiske at de syntes det kun gir mannen noe å ha en god middag sammen og gi en blowjob? Det er pleiende for forholdet, så det gir noe bra til begge. Biff og blowjob dagen er for hverdags-sexen som har lett for å forsvinne i langvarige forhold og forsterker og forlenger forholdet. Og hvis du på alvor mener at kvinner ikke er mer tilhenger av romantisk sludder så er det du som er den unormale her, for det er bare å se feks filmsjangerene som foretrekkes av kvinner vs menn, der kvinner ser mange ganger flere kjærlighetsfilmer og slik kliss.

Anonymkode: 0e55d...ce0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, hva feiler det folk som skal overreagere for noe så lite. Menn er vinnerene av orgasme? Sier du, som kvinne, der mange kvinner kan få orgasmer som perler på en snor. Kvinnesugedagen har dere på valentines der dere får deres kjærlighetsbehov-blowjob.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Heller biff og blowjob enn valentines! :laugh: 

Tviler for at det blir noe biff idag, men blowjobs er det alltid rom for. :sikle: 

Anonymkode: 94d55...245

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at enkelte kan være så negative. Tipper at det er akkurat disse personene som har mest nytte av en liten påminnelse om romantikk og sex i forholdet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer med dagen. Denne har jeg gledet meg til lenge. Jeg har vært veldig flink på valentinesdagen og morsdag for å varte opp kona. Spent på hva hun har i vente for meg i kveld. 

Men lurer på hborfor denne hellige dagen er en fridag? Det finnes jo så mange sakelige fridager basert på gammel overtro fra midtøsten. Som pinsedag og skjærtorsdag. Er ikke dette foreldet og burde blitt tatt opp til ny evaluering? Så kan disse dagene som faktisk betyr noe ta over plassen til disse forhistoriske dagene basert på myter og overtro? 

Anonymkode: 11e41...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallejul, dette er en PARODI på valentines dag! Det er ment å være en morsom greie!! 
Som kanskje noen la merke til, la jeg ut en liste med sånne dager hver eneste måned, for vegetarianere.. det finnes det for oss kjøttetere også.
Det er en MORSOM greie, som man helt fint kan skippe, like lett som mange skipper valentines! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud slik som deg altså :rolleyes: Du greier faktisk å spille feministisk politisk mynt på biff og blowjob dagen, og det er faen meg bra gjort! Det som er mest tragisk her er at det finnes såpass mange bitre kvinner her at du har fått så mange likes for denne typen oppgulp. Håper du også syntes valentines er en tragisk og barnslig dag også, for hvis ikke har vi et ord for slike som deg; hykler.

Hvem sier det? De aller fleste kvinner, eller i hvert fall veldig mange av dem, som forventer noe romantisk fra kjæresten. Gjerne blomster, sjokolade, en romantisk middag eller lignende.
Og er kvinner virkelig så egoistiske at de syntes det kun gir mannen noe å ha en god middag sammen og gi en blowjob? Det er pleiende for forholdet, så det gir noe bra til begge. Biff og blowjob dagen er for hverdags-sexen som har lett for å forsvinne i langvarige forhold og forsterker og forlenger forholdet. Og hvis du på alvor mener at kvinner ikke er mer tilhenger av romantisk sludder så er det du som er den unormale her, for det er bare å se feks filmsjangerene som foretrekkes av kvinner vs menn, der kvinner ser mange ganger flere kjærlighetsfilmer og slik kliss.

Jeg spantet middag for 2500, kjøpte gave og blomster til mannen på valentines i år jeg. Dermed tenker jeg at jeg omdøper dagen til Champagne & Cunnilingus Day. 

Anonymkode: fb056...5ac

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Valentines day er mest til for kvinner...det vet du også😉

Anonymkode: 4e267...1e5

kanskje du har rett i noe der.

Anonymkode: d1d74...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 15.07, GiftMann38 skrev:

Helt feil. Du får lese deg opp! :fnise:

"According to the holiday's official website (steakandbj.org), Valentine's Day is a holiday created by greeting card companies, and that day is devoted to women. To be fair, there should be a special day for men to enjoy what they like. What do men like? Steak and blowjobs."

Hva sier dette om menn? De er enkle og primitive. Jeg ser ikke humoren i denne dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...