AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Del Skrevet 13. mars 2018 Hvor mange her har kjøpt inn biff til i morgen? Jeg har biffen i kjøleskapet og byr gjerne på en blowjob etter maten, men er redd jeg ikke er spesielt flink. Har en ganske ny kjæreste, som jeg ikke kjenner såååå godt, har selvfølgelig sugd han før, men føler det ikke er helt optimalt for hans del. For meg er det tipp topp, jeg elsker å suge og svelge, men mister litt motivasjonen når jeg føler jeg ikke strekker helt til. Noen som har noen gode tips/råd? Hvis det skulle ha noen som helst betydning for saken, så er jeg kvinne 40+ Anonymkode: 766d2...250 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Del Skrevet 13. mars 2018 Her er ikke andre dager så viktig for han, så han får heller ikke forvente seg noen biff og blowjob, detta går begge veier Anonymkode: e27a6...22f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Del Skrevet 13. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er ikke andre dager så viktig for han, så han får heller ikke forvente seg noen biff og blowjob, detta går begge veier Anonymkode: e27a6...22f Huff.. Hørtes kjedelig ut. Anonymkode: 29e6b...fba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 13. mars 2018 #4 Del Skrevet 13. mars 2018 Jeg tar ikke denne dagen så alvorlig, egentlig. Men er det ikke noe usexy med biff og BJ? Skal restene av den gummitørre, overstekte biffen trykkes nedover penisen bare fordi noen trangsynte menn presset på med en dårlig likestillingsspøk. Ved nærmere ettertankte, hva med dal makhani og fritt valg av sexstillinger-dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 13. mars 2018 #5 Del Skrevet 13. mars 2018 Min kone har kjøpt inn et stort stykke kjøtt og er veldig klar for i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. mars 2018 #6 Del Skrevet 13. mars 2018 Enda en tulle dag. Nei jeg skal ikke ha biff i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Del Skrevet 13. mars 2018 Det tviler jeg på. Du virker heller som jente 16, eller gutt 18 som later som han er jente fordi han håper det vil inspirere andre jenter til mere blowjobs så det kan øke sjansene hans i fremtiden for å få seg en etterlengtet blowjob. Altså, biff og blowjob dagen? Virkelig? Det tragiske her er at den kom som et påskudd fra menn fordi vi har kvinnedagen. Akuratt som at biff og blowjobs er noe menn har rettighet på, samtidig som de latterliggjør togene og bevegelsene for at kvinner skal ha de samme grunnleggende menneskerettighetene og mulighetene i samfunnet som de som menn har. Jeg lager gledelig biff og suger mannen min når det passer seg sånn og jeg har lyst, men noe biff og blowjob "dag" er like tragisk og barnslig som mange av de mest idiotiske russeknutene som finnes. Anonymkode: 8cd8e...089 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 13. mars 2018 #8 Del Skrevet 13. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det tviler jeg på. Du virker heller som jente 16, eller gutt 18 som later som han er jente fordi han håper det vil inspirere andre jenter til mere blowjobs så det kan øke sjansene hans i fremtiden for å få seg en etterlengtet blowjob. Altså, biff og blowjob dagen? Virkelig? Det tragiske her er at den kom som et påskudd fra menn fordi vi har kvinnedagen. Akuratt som at biff og blowjobs er noe menn har rettighet på, samtidig som de latterliggjør togene og bevegelsene for at kvinner skal ha de samme grunnleggende menneskerettighetene og mulighetene i samfunnet som de som menn har. Jeg lager gledelig biff og suger mannen min når det passer seg sånn og jeg har lyst, men noe biff og blowjob "dag" er like tragisk og barnslig som mange av de mest idiotiske russeknutene som finnes. Anonymkode: 8cd8e...089 Helt feil. Du får lese deg opp! "According to the holiday's official website (steakandbj.org), Valentine's Day is a holiday created by greeting card companies, and that day is devoted to women. To be fair, there should be a special day for men to enjoy what they like. What do men like? Steak and blowjobs." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Del Skrevet 13. mars 2018 4 minutter siden, GiftMann38 skrev: Min kone har kjøpt inn et stort stykke kjøtt og er veldig klar for i morgen! Håper du mener biff nå Anonymkode: 29e6b...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FactsOverFeelings Skrevet 13. mars 2018 #10 Del Skrevet 13. mars 2018 Har opplevd dette ved to anledninger, morsomt det, men jeg er ikke spesielt begeistret for biff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Del Skrevet 13. mars 2018 13 minutter siden, GiftMann38 skrev: Helt feil. Du får lese deg opp! "According to the holiday's official website (steakandbj.org), Valentine's Day is a holiday created by greeting card companies, and that day is devoted to women. To be fair, there should be a special day for men to enjoy what they like. What do men like? Steak and blowjobs." Om det så er et tilsvar på Valentines day er det uansett like tragisk og teit. Hvem sier at valentines day er for kvinner? Og er menn virkelig så egoistiske at de syntes det kun gir kvinnen noe å ha en romantisk aften sammen og kanskje spise middag og gi noen blomster? Det er pleiende for forholdet, og valentines day er for både mannen og kvinnen. Valentines day er for romantikken i forholdet som har lett for å forsvinne i hverdagen, og forsterker og forlenger forhold. Om dagen hadde vært for kvinner så hadde den heller hett "multiorgasms and lots of money day". Så teit er altså denne "biff og blowjob" dagen. Anonymkode: 8cd8e...089 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 13. mars 2018 #12 Del Skrevet 13. mars 2018 Min er takk og lov ikke(for det er ikke jeg heller) så glad i noen av delene, så jeg slipper. Tenker det blir kylling til middag og at vi sniker oss til en kjappis når ungene er opptatt med noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelSierraFan Skrevet 13. mars 2018 #13 Del Skrevet 13. mars 2018 Vi skal riktig nok ha biff i morgen, men blåsejobben må vi ta på sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #14 Del Skrevet 13. mars 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg på. Du virker heller som jente 16, eller gutt 18 som later som han er jente fordi han håper det vil inspirere andre jenter til mere blowjobs så det kan øke sjansene hans i fremtiden for å få seg en etterlengtet blowjob. Altså, biff og blowjob dagen? Virkelig? Det tragiske her er at den kom som et påskudd fra menn fordi vi har kvinnedagen. Akuratt som at biff og blowjobs er noe menn har rettighet på, samtidig som de latterliggjør togene og bevegelsene for at kvinner skal ha de samme grunnleggende menneskerettighetene og mulighetene i samfunnet som de som menn har. Jeg lager gledelig biff og suger mannen min når det passer seg sånn og jeg har lyst, men noe biff og blowjob "dag" er like tragisk og barnslig som mange av de mest idiotiske russeknutene som finnes. Anonymkode: 8cd8e...089 Personlig syns jeg dagen er morsom jeg, på lik linje med Naked Gardening Day, den store vaffeldagen, ostepopdagen osv osv. Man får ikke mer morro en man lager selv😊 Beklager at du tydeligvis ble både støtt og krenket av innlegget mitt. Det var ikke meningen. Når det gjelder min alder og kjønn, er du på villspor, men det kjenner jeg at ikke bryr meg så hardt😊 Anonymkode: 766d2...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 13. mars 2018 #15 Del Skrevet 13. mars 2018 Nah... Ikke var vi sammen på valentines, ikke er vi sammen i morgen, og vi er sikkert ikke sammen på mange andre 14. i månedene som kommer. Men vi koser oss de dagene vi faktisk får sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #16 Del Skrevet 13. mars 2018 Egentlig så føles nesten hver dag som biff og bj dagen. Vi spiser god mat og gir hverandre oral veldig ofte. Må være litt kjedelig å gå og vente på denne dagen? Anonymkode: 73f17...8a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. mars 2018 #17 Del Skrevet 13. mars 2018 Som veggis, tror jeg dagen blir litt blass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 13. mars 2018 #18 Del Skrevet 13. mars 2018 8 minutter siden, Sphynx skrev: Som veggis, tror jeg dagen blir litt blass Det går bra, det finnes alternativer! VEGETARIAN OPTIONS: January 14: Hummus and a Hummer Day February 14: Veggies and Virgins (Try something you've never done!) March 14: Salad and Spanking Day April 14: Spaghetti and Shibari Day (Created by Kwinn) May 14: Pad Thai and Public Sex Day June 14: Artichoke Dip and Abduction Day July 14: Bruschetta and Bruises Day August 14: Veggie Dog and Vaginal Worship Day September 14: Beer & a Blow Job Day (Created by Neno) October 14: Mangoes and Masturbation Day (Created by Kelsi). November 14: Apple Pie and Ass-to-Mouth Day December 14: Spinach Dip and Spreader Bars Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 13. mars 2018 #19 Del Skrevet 13. mars 2018 7 minutter siden, Sphynx said: Som veggis, tror jeg dagen blir litt blass Hihihi! Null kjøtt, dødt eller levende, skal inn i denne munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. mars 2018 #20 Del Skrevet 13. mars 2018 10 minutter siden, SlemUlv skrev: Det går bra, det finnes alternativer! VEGETARIAN OPTIONS: January 14: Hummus and a Hummer Day February 14: Veggies and Virgins (Try something you've never done!) March 14: Salad and Spanking Day April 14: Spaghetti and Shibari Day (Created by Kwinn) May 14: Pad Thai and Public Sex Day June 14: Artichoke Dip and Abduction Day July 14: Bruschetta and Bruises Day August 14: Veggie Dog and Vaginal Worship Day September 14: Beer & a Blow Job Day (Created by Neno) October 14: Mangoes and Masturbation Day (Created by Kelsi). November 14: Apple Pie and Ass-to-Mouth Day December 14: Spinach Dip and Spreader Bars Day HAHAHAHA elsker det ! :D <3 10 minutter siden, hind skrev: Hihihi! Null kjøtt, dødt eller levende, skal inn i denne munnen? HAHAHAHA til denne kommentaren også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå