AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 I morgen har jeg er lenge planlagt telefonintervju i forbindelse med en jobb jeg har søkt på. Dette er min store sjanse til å lande et andregangsintervju, og forhåpentligvis drømmejobben til slutt. Problemet er at jeg har blitt skikkelig forkjølet. Ikke slik at jeg har feber og må holde meg borte fra jobb, men typ. sår hals og hyppige hosteanfall. Det er helt uaktuelt å avlyse eller utsette samtalen – det er mange om beinet på denne stillingen, så jeg vil nødig vise meg som en svak kandidat. Det jeg lurer på er om noen vet hva som kan gjøres for å få en mest mulig klar stemme i forkant av samtalen, og om det finnes noe jeg kan ta dersom jeg plutselig får et hosteanfall? Har kjøpt både hostesaft og pastiller, men synes ikke det hjelper noe særlig. Hva gjør/sider jeg under samtalen om jeg mister stemmen helt? Hjelper det å harke og hoste bort fra røret for å få stemmen tilbake, eller hva? Mareritt! Av alle gangene jeg kunne bli forkjølet, måtte det skje akkurat nå 😭 Anonymkode: a4979...515
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Duplikat-tråd. Svarte i den andre. Anonymkode: 08815...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå