AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Noen som har abortert og blitt gravid igjen raskt? Jeg hadde en SA 11.feb, og har ikke hatt mensen siden. Om jeg regner SA-datoen som første blødningsdag så skulle jeg hatt mens igår. jeg har se siste 2 ukene sittet med samme følelse som sist jeg var gravid; daglige murringer i magen i over 1 uke, de kommer og går, hard mage og lett sporadisk kvalme. Jeg FØLER meg rett og slett gravid og jeg er skråsikker på at jeg er det. Ikke bare fordi jeg ønsker det men jeg føler det sånn på kroppen. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før en uke etter ikm, og det var kun en svak strek på 25 mlu. Slik at jeg gidder ikke teste mer nå før til helgen, tror jeg. Og evt vente på mensen. men, det det et håp? Kan jeg håpe på å ha blitt gravid nå uten å hatt mens etter SA? Er det flere som har testet seint positivt og det har gått fint med baby? Greier ikke ha is i magen. Bare MÅ spørre dere isteden:p Anonymkode: c7fed...f1b
Gakkepus Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Hvis du ikke har noen rester i livmoren (som ofte forårsaker murringer) så er det mulig å bli gravid ute å hatt menstruasjonen etter spontanabort.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Du kan være gravid igjen ja, trenger ikke mens imellom. Men har du hatt negativ test etter sa? Hvilken uke var den? Er du sikker på at alt er ute? Dette er ett av de få tilfellene hcg blodprøve hos fastlegen kan være indisert. Anonymkode: fa7b6...dd9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Gakkepus skrev: Hvis du ikke har noen rester i livmoren (som ofte forårsaker murringer) så er det mulig å bli gravid ute å hatt menstruasjonen etter spontanabort. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan være gravid igjen ja, trenger ikke mens imellom. Men har du hatt negativ test etter sa? Hvilken uke var den? Er du sikker på at alt er ute? Dette er ett av de få tilfellene hcg blodprøve hos fastlegen kan være indisert. Anonymkode: fa7b6...dd9 Jeg er sikker på at alt er ute ja. Var på ultralyd noen dager etter aborten og der sa de at alt var borte og kroppen hadde fikset det selv. Murringen/pressfølelsen i neste del av magen kom for en uke siden. Synes det skulle vært rart om restene av fosteret skulle være grunn til det, sa jeg har gått flere uker og ikke kjent på noen symptomer i det hele tatt, før nå. Men det kan ho være såklart. Ts. Anonymkode: c7fed...f1b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan være gravid igjen ja, trenger ikke mens imellom. Men har du hatt negativ test etter sa? Hvilken uke var den? Er du sikker på at alt er ute? Dette er ett av de få tilfellene hcg blodprøve hos fastlegen kan være indisert. Anonymkode: fa7b6...dd9 Den negative 25mlu testen tok jeg i helgen. Ikm igår, om SA regnes som mens. ts Anonymkode: c7fed...f1b
Pearl2.0 Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Det skjedde med meg. Var bare litt forsinket så jeg var noen dager mindre på vei enn jeg trodde på ul. Jeg regner sa som første dag mens.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 Jeg ble gravid etter sa uten å ha mens imellom, så det er absolutt mulig ja. Dra og kjøp deg en graviditetstest Anonymkode: 0591e...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå