Scandalia88 Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 (endret) Som vi alle vet så er personer som er fan av en enkelt idrett lidenskapelige og engasjerte supportere av sine respektive lag og idrettsutøvere. Og det gjelder også for sportskommentatorer, Og det finnes vel kanskje ingen som er mer engasjerte enn enkelte fotballkommentatorer. Utav ren kjedsomhet så ble sittende og surfe gjennom diverse klipp på youtube hvor ulike fotballkommentatorer går over skaftet, Det gjelder både norske og utenlandske kommentatorer. Enjoy.... Den øverste er ihvertfall min favoritt.. lol Har du noen gullkorn fra kommentatorer? Endret 13. mars 2018 av Scandalia88
Scandalia88 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2018 (endret) Legger ut det andre klippet i en ny link https://www.youtube.com/watch?v=_rWFZD_1ahE&feature=player_embedded Endret 13. mars 2018 av Scandalia88
Scandalia88 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2018 Løfter tråden med nok en video, Hvor sportskommentatorer klikker. Er mulig at enkelte klipp fra denne videoen ligger på noen av de andre klippene jeg tidligere har lagt ut. Dette er bare ren magi av Cristiano Ronaldo Jeg kjenner bare til fotball hvor sportskommentatorer får orgasme, Men hvis du vet om noen klipp ifra en annen idrett enn fotball hvor kommentatorer viser sin glød og pasjon. Vent ikke med å hiv de ut her på denne tråd !
Gjest hind Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Synes de høres ganske gale ut alle sammen. Skriker og gauler og kjefter og smeller. De er like svingende og dramatiske som venninnen min når hun har pms
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Du har jo glemt selve stormesteren. Og han kommenterte langrenn også. (Mulig andre har vært galere i ettertid, men hvor mange sportskommentatorer har fått brølene sine erklært som nasjonal kulturarv på UNESCOs liste?) Anonymkode: f9d00...6b8
Scandalia88 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo glemt selve stormesteren. Og han kommenterte langrenn også. (Mulig andre har vært galere i ettertid, men hvor mange sportskommentatorer har fått brølene sine erklært som nasjonal kulturarv på UNESCOs liste?) Anonymkode: f9d00...6b8 Nei, Jeg har definitivt ikke glemt Bjørge Lillelien´s sitt gullkorn etter landskampen Norge - England i 1981.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå