AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Jeg er snart 24 uker på vei(med førstemann) og har de siste dagene opp dagen noe veldig ekkelt. Ene ytre kjønnsleppen er større enn den andre med noen myke "klumper" inni som ikke gjør vondt. Jeg har i noen dager vært fryktelig redd for hva det kunne vært (tenkt kreft osv) men så plutselig at blodårene i området var veldig store og skjønte at det var åreknuter. Jeg fant på Google at det ikke er så uvanlig når man er gravid og at vaginal fødsel vanligvis går helt fint og at det er ufarlig. Det plager meg virkelig ikke, jeg er bare lett over at det ikke er noe farlig. Spørsmålet er: må jeg fortelle jordmor om dette når jeg skal på kontroll denne uken? Jeg har helst ikke lyst å snakke om underlivet mitt hvis jeg ikke må, og har mye annet jeg vil snakke om. Anonymkode: 1b120...4a8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2 Skrevet 13. mars 2018 Nei,du trenger ikke opplyse jm om dette. Hvis det imidlertid gir smerter og plager, kan det være lurt å ta det opp. Anonymkode: 41778...5c2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #3 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei,du trenger ikke opplyse jm om dette. Hvis det imidlertid gir smerter og plager, kan det være lurt å ta det opp. Anonymkode: 41778...5c2 Ser nå at du skriver du ikke har plager, ja da hadde jeg ikke tatt det opp. Anonymkode: 41778...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå