Lutetium 71 Skrevet 13. mars 2018 #1 Skrevet 13. mars 2018 Er det det i hele tatt noen serier på Amazon Prime man kan se uten å få "Service Area Restriction" smurt og gnidd i trynet? 1
Lutetium 71 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2018 Kun Amazon originals går gjennom filteret ser det ut til. yay..
Lutetium 71 Skrevet 13. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2018 (endret) Det er på høy tid å få liv i torrentbeistet mitt igjen ser det ut til. Det er fortvilende at bransjen ikke har lært en kvekk. De VIL at vi skal laste ned ulovlig. Edit: Når det gjelder musikk ser de ut til å ha lært, merkelig nok. Der kan man abbonere og få tilgang til nesten hva du måtte begjære. Sjefene på "film/serietoppen" mistenker jeg lengter tilbake til VHS kassettene. Jo mer tungvint og omstendelig, jo bedre. Det er som om de ikke har oppdaget internett enda. Endret 13. mars 2018 av Lutetium 71 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 18 timer siden, Lutetium 71 skrev: Det er på høy tid å få liv i torrentbeistet mitt igjen ser det ut til. Det er fortvilende at bransjen ikke har lært en kvekk. De VIL at vi skal laste ned ulovlig. Edit: Når det gjelder musikk ser de ut til å ha lært, merkelig nok. Der kan man abbonere og få tilgang til nesten hva du måtte begjære. Sjefene på "film/serietoppen" mistenker jeg lengter tilbake til VHS kassettene. Jo mer tungvint og omstendelig, jo bedre. Det er som om de ikke har oppdaget internett enda. Hva med dvd da? Anonymkode: 982d6...49c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 Du kan jo alltids gi en eller annen VPN tilbyder et forsøk. Men bemerk at det er mulig abonnementet for streamingtjenesten blir kansellert hvis det står i vilkårene at det ikke er tillatt å se innholdet utenfor regionene det tilbys i. Anonymkode: 9ea98...2ad
Cata Skrevet 14. mars 2018 #7 Skrevet 14. mars 2018 (endret) 19 timer siden, Lutetium 71 skrev: Det er på høy tid å få liv i torrentbeistet mitt igjen ser det ut til. Det er fortvilende at bransjen ikke har lært en kvekk. De VIL at vi skal laste ned ulovlig. Edit: Når det gjelder musikk ser de ut til å ha lært, merkelig nok. Der kan man abbonere og få tilgang til nesten hva du måtte begjære. Sjefene på "film/serietoppen" mistenker jeg lengter tilbake til VHS kassettene. Jo mer tungvint og omstendelig, jo bedre. Det er som om de ikke har oppdaget internett enda. Enig (bortsett fra det med torren, har ikke lastet ned ulovlig, vil ikke laste ned ulovlig) , og samme greia er det på DVD også. Den der regionssperra gjør meg illsint, enten det er på ene eller andre mediumet. Jeg har null problemer med å betale for å se film, serier, DVD eller whatever, men siden internett nå er oppfunnet og DVD spilleren min i prinsippet ikke gjør forskjell på om DVD'ene er brent her eller der, så vil jeg kunne KJØPE filmer/serier uavhengig av hviken region de kommer fra. Greit at alle tilbydere ikke har samme utvalget, men å bli stengt ute bare fordi man bor i en spesiell del av verden irriterer meg no' fenomenalt. Er ikke mine penger like gode som andres, liksom? Endret 14. mars 2018 av Cata
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2018 På 14.3.2018 den 15.19, AnonymBruker skrev: Hva med dvd da? Anonymkode: 982d6...49c DVD er tungvint. Ser ikke poenget med å plukke ut/sette inn en fysisk plate for å se en serie. Spesielt ikke når ting faktisk ligger på nett, mot betaling, og jeg er villig til å betale. I bilen er fysiske plater for lengst historie (all musikk strømmes fra mobilen via bluetooth).
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2018 På 14.3.2018 den 16.27, Cata skrev: Enig (bortsett fra det med torren, har ikke lastet ned ulovlig, vil ikke laste ned ulovlig) , og samme greia er det på DVD også. Den der regionssperra gjør meg illsint, enten det er på ene eller andre mediumet. Jeg har null problemer med å betale for å se film, serier, DVD eller whatever, men siden internett nå er oppfunnet og DVD spilleren min i prinsippet ikke gjør forskjell på om DVD'ene er brent her eller der, så vil jeg kunne KJØPE filmer/serier uavhengig av hviken region de kommer fra. Greit at alle tilbydere ikke har samme utvalget, men å bli stengt ute bare fordi man bor i en spesiell del av verden irriterer meg no' fenomenalt. Er ikke mine penger like gode som andres, liksom? Vi vil ikke ha pengene dine, du bor i et land langt borte som vi ikke gidder selge til. Sorry mac, markedet er for lite til å bry seg med. Vær glad vi tillater at noen av filmene våre settes opp på kinoene deres. 2
Cata Skrevet 16. mars 2018 #10 Skrevet 16. mars 2018 17 timer siden, Lutetium 71 skrev: Vi vil ikke ha pengene dine, du bor i et land langt borte som vi ikke gidder selge til. Sorry mac, markedet er for lite til å bry seg med. Vær glad vi tillater at noen av filmene våre settes opp på kinoene deres. Har nok lurt dem (litt). Det er ikke så vanskelig å låse opp regionsperre på DVD'n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå