Gå til innhold

Hva gir livet ditt mening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør deg glad?

Anonymkode: 58a1b...962

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barna mine. Mannen min. Jobben og karrieren min. Familen og vennene. Hobbyer jeg har. Huset mitt. Planer for fremtiden. Reiser. Høytider (jula, påske, nyttår) sommeren. Tenne bål på tur. Lage mat. Musikk. Danse. Humor. En god TV-serie. En god konsert. En god samtale. Gode minner. Kaffe om morgenen. Et glass vin eller tre om kvelden. Sjokolade. Ost og kjeks. En lang spasertur. Oppdage nye steder. En pen kjole jeg føler meg flott i. Å spise middag på restaurant. Å sitte i solveggen etter en skitur. Å spille brettspill med barna mine. Å skrive dette innlegget  som fikk meg til å tenke over hvor heldig jeg faktisk er :) 

Anonymkode: 33647...9eb

• Liker 8
Skrevet

Mykt dopapir

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå for øyeblikket er det bare barna og familie ellers. Og ett par venner.

Ikke noe annet.

Blir helt sikkert bedre i morgen.

Skrevet

Reising, kjæresten min, sex, tantebarnet mitt, foreldre og besteforeldre

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn og  min hemmelige elsker.

Anonymkode: d11b9...1a1

• Liker 2
Skrevet

Barna, min mor, kollegaer og venner.

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min💖 for øyeblikket..ingen fast jobb 

Anonymkode: 6c2fd...bff

AnonymBruker
Skrevet

Barna mine. Prøver å være mest mulig tilstede i øyeblikket. Det i seg selv gjør meg glad. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fem barn, og nå er det de korte øyeblikkene med alenetid som gir meg hverdagslykke.

Anonymkode: 73a26...fd9

AnonymBruker
Skrevet

Hobbyen min, det å spille musikk, er det som gir meg mest glede her i verden. Og å drikke vin med gode venninner om kvelden, etter at barna er lagt.

Anonymkode: c085e...dbb

• Liker 1
Skrevet

Mest av alt er det mennesker som gir livet mitt mening. Gode samtaler, latter og tårer. Kjæledyrene mine. Musikk. God mat. Bøker. Natur. 

Egentlig er det andre ting også, men grunnet kronisk sykdom har jeg vært nødt til å redefinere hvilke ting jeg syns gir livet mening. Reising, jobb, festivaler, utdanning osv er fint og flott, men i det store og hele er det mennesker som betyr mest for meg.

• Liker 1
Skrevet

Barnet mitt, mannen i mitt liv, dyrene våre, god helse, en spennende jobb med godt arbeidsmiljø og god leder. 

Gode venner, nye reisemål og sjokolade! 

• Liker 1
Skrevet

Glemte trening, yoga, naturen og lakris! 

Takk for påminnelsen om at livet er en god ting! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli sett

Anonymkode: 0f17f...ce0

AnonymBruker
Skrevet

En periode da livet føltes veldig trist og vanskelig, begynte jeg på kvelden å skrive ned ti punkter om hva som hadde vært positivt den dagen. Siden det ikke var noe særlig positivt og jeg attpåtil skulle finne ti av dem,  så ble det ytterst små og enkle ting jeg fikk ned på papiret. Men uansett hvor lite og banalt det var, så var det iallfall positivt. Og det var godt å se at det var det. Nå skal jeg ut og kjøpe meg en notatbok. Ha en fin dag alle sammen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KG :nordvesta::mynona::raven::dany::sulosi::kose:

Anonymkode: 4fc3f...446

Skrevet

Ting som gjør meg glad er
Sønnen min
Fint interiør
Sol og fint vær
Samboeren min
Hyggelige kunder/brukere på jobb

Sikkert mer og :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...